Prinsessen på pulterkammeret

Herlige billeder med en herlig mis i.

Hvor er hun bare fantastisk :slight_smile:

Næe Snehvide har fået sig en prinsessehylde :wehuu:

[QUOTE=Milles mor;932356]Godt den skønne prinsesse har “fundet” sin rette hylde, når nu kassen er væk :hjerte:.
Ja, du kunne fint skabe dig en lille karriere med serier om Snehvide, det er du bare god til :).[/QUOTE]

Mange tak, Milles Mor. Ja, hvem kunne have anet, at Snehvide skulle blive et “kendt ansigt”, da hun sad på kattehjemmet, men hun har altså en vis udstråling… :smiley:

Mange tak, Brita. Desværre er det uden lyd på, for det dejligste er, når hun sætter spindemaskinen igang. :slight_smile:

Mange tak, Mette. Det synes jeg jo også. En ganske almindelig kat, der er intet mindre end fantastisk. Sådan er katte jo. :slight_smile:

Mange tak, Ea. Det var helt tydeligt, at hun savnede sådan en plads - så derfor skulle den op med det samme. :slight_smile:

Hvordan har Snehvide det med nullerputter? For jeg tænker at en Nullerput, fastgjort med velco, på den hylde vile være et hit… men selvfølgelig kun hvis Snehvide i forvejen elsker Nullerputter :slight_smile:

Snehvide hører til de ganske få katte, der endnu ikke har indset nullerputtens velsignelser. Brita har ellers to gange syet i passende størrelser og lækre stoffer, men nej - prinsessen har indtil videre rynket på næsen af dem. Underlige kat. :slight_smile:

:smelter: hun er bare så dejlig :slight_smile:

Mange tak, Gitze. :smiley:

Prøv en løs PetFun-seng.

Ligesom den ovenpå tønden? Den gider hun heller ikke.
Vi har en løs, der minder om Petfuns, men da jeg lagde den på Snehvides yndlingflyttekasse, foretrak hun at ligge på en anden kasse - uden udsigt!
Næh, et gammelt, slidt håndklæde - det er sagen for Snehvide. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;932734]Ligesom den ovenpå tønden? Den gider hun heller ikke.
Vi har en løs, der minder om Petfuns, men da jeg lagde den på Snehvides yndlingflyttekasse, foretrak hun at ligge på en anden kasse - uden udsigt!
Næh, et gammelt, slidt håndklæde - det er sagen for Snehvide. :D[/QUOTE]

Okay, ja for det er jo heller ikke alle mine, der er vilde med nullerputter. PetFun derimod - selv Cinnamon indtog en af dem, så snart den var pakket ud og bare lå på spisebordet, og hun var ellers mest til at ligge på en hård hylde :høhø:

Jeg regner med at finde en tynd pude og sætte den fast med burreluk. Men det kan godt være, hun forlanger et betræk af frottehåndklæde… :høhø:

Sjovt du siger det; jeg har købt en enkelt nullerput, den var spændende i højst 10 minutter for Mikki og Mollie, Mille brugte den en uges tid og siden har den bare stået ubenyttet.

Milo lånte den da han boede i udestuen, men nej … Allesammen foretrækker de tæpper, dyner, håndklæder og selvfølgelig papkasser.

Er det mon et huskatte fænomen :?

[QUOTE=Milles mor;932796]Sjovt du siger det; jeg har købt en enkelt nullerput, den var spændende i højst 10 minutter for Mikki og Mollie, Mille brugte den en uges tid og siden har den bare stået ubenyttet.

Milo lånte den da han boede i udestuen, men nej … Allesammen foretrækker de tæpper, dyner, håndklæder og selvfølgelig papkasser.

Er det mon et huskatte fænomen :?[/QUOTE]

Nej, Magic kan godt lide sin nullerput :slight_smile: Chili har også ligget i sin lille nullerput ind imellem. Men mine abyer er ikke overbevist.

. o O Jeg opdagede for øvrigt tilfældigvis, at der på TV3 Puls kører en serie, der hedder “Dronningen af Pulterkammeret”.

. o O Man kan da heller ikke have sine gode idéer i fred… :høhø:

Herlig serie med herlige kommentarer - hele tråden igennem.

Mange tak, Teresa. :slight_smile:

Efter at der kom et par hynder i den gamle stol, har Snehvide fået endnu en valgmulighed…

Stolen stammer fra mit barndomshjem, men er først for nylig kommet i min besiddelse.
Det er første gang i 24 år, der ligger en kat i den stol igen, men det ser helt rigtigt ud. :slight_smile:

Hende Snehvide er en heldig kat … der er jo mange ting man kan ligge på nu kan jeg se …

Ja, nu har hun næsten hele langsiden ved vinduet, men forkælet er hun skam slet ikke… :tihi:

Vi har jo endnu ikke ryddet alle hylder i reolerne til hende… :høhø:

Snehvide er simpelthen den smukkeste prinsesse ( fra Høje Taastrup, hvis jeg husker ret ). :klap: :kram: :juhu: :love2: