Prinsessen :)

Hold da op - Hvor er I utålmodige herinde :muhaha::tihi:

Men ja, som I allerede har gennemskuret og læst i tanketråden har jeg hentet en lille prinsesse i dag - Helt inde ved København, Laaaaaaaaang tur :rock:

Men hun har klaret turen hjem rigtig flot :inlove:

  • Hun er viirkelig en skøn lille pige, og passer perfekt ind herhjemme …
    Sammeførningen er gået over forventning - Hun væser, og drengene synes hun både er meget farlig, men også spændende, Quinci er meget nærtagende, og sidder 1 meter fra hende og rokker sig ikke ud af stedet, hvor Sika, er mere “ligeglad”, og ligger nu afslappet og sover her ved mig i sofaen :hjerte::inlove:

Hun hedder Florié - Men det navn bryder jeg mig ikke om, og derfor er jeg i fuldsving med at komme på et andet, men ved ikke lige rigtigt hvad det skal være, så har I et bud, kom gerne emd det :slight_smile:

Her er den nye prinsesse af Nakskov :hjerte:

TILFREDSE NU ? :klapper:

Hvor er hun dog smuk!
Hun klæder de to andre :slight_smile:

:smelter:

Hvor er hun da bare fantastisk!!!

Og vi må være med til at navngive… :juhu:
Så er du i hvert tilfælde tilgivet igen :ups:

Nårh…hvor er hun fin :wehuu:
Stort tillykke med hende :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Nøj hvor er hun bare smuk!

Hvor er hun da bare fantastisk!!!

Og vi må være med til at navngive… :juhu:
Så er du i hvert tilfælde tilgivet igen :ups:[/QUOTE]

Jaaa, det må I ihvertfald, hvis I kommer med et godt et :slight_smile:

Ja, NU er vi tilfredse :thumbup:

En dejlig bimsepige, Lotte :hjerte: Du må holde os opdateret om sammenføringen. Det er så spændende, hvordan de finder ud af det sammen, de små :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, du ikke synes, navnet er så mundret, men jeg har nu ikke noget godt forslag at bidrage med lige nu. Eller - du kunne jo kalde hende Flora. Så er det jo ikke så nyt endda. Men det synes du muligvis ikke er et godt forslag :cool2:

:besvimer: Hvor er hun bare smuk Lotte! Jeg kan godt forstå du ikke kunne stå for hende :hjerte: Stort tillykke! :slight_smile:

Et godt navn til en Hellig Birma kunne være Halo (udtales nærmest Hey-Low) - det engelske ord for en ring af lys f.eks. omkring solen.

Tillykke med dejligheden. Hvor gammel er hun?

[QUOTE=galath;574021]Ja, NU er vi tilfredse :thumbup:

En dejlig bimsepige, Lotte :hjerte: Du må holde os opdateret om sammenføringen. Det er så spændende, hvordan de finder ud af det sammen, de små :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, du ikke synes, navnet er så mundret, men jeg har nu ikke noget godt forslag at bidrage med lige nu. Eller - du kunne jo kalde hende Flora. Så er det jo ikke så nyt endda. Men det synes du muligvis ikke er et godt forslag :cool2:[/QUOTE]

I er altså fantastiske :smiley:
SKal nok holde jer opdatereret :slight_smile:
Regner med at oprette en navne tråd, så må i vride jeres hjerner lidt :smiley: - nej Flora er heller ikke mig :slight_smile:

  • Men passer heller ikke til hende :smiley:

Åååh hvor godt Lotte…jeg har jo lidt del i æren.

Skal hun ikke hedde Flower ? ( sådan en blomsterprinsesse )

[QUOTE=FinnFrode;574025]Et godt navn til en Hellig Birma kunne være Halo (udtales nærmest Hey-Low) - det engelske ord for en ring af lys f.eks. omkring solen.

Tillykke med dejligheden. Hvor gammel er hun?[/QUOTE]

Jeg er rigtig dårlig til at udtale “fremmede” ord eller nærmer engelske - SÅ det Helo, vil jeg ikke kunne udtale rigtigt …

Hun er lige blevet et år her for en uge siden…

Forresten, hvad med Malou? :slight_smile:

[QUOTE=Chicabee;574028]Åååh hvor godt Lotte…jeg har jo lidt del i æren.

Skal hun ikke hedde Flower ? ( sådan en blomsterprinsesse )[/QUOTE]

Lidt - Det jo dig der har “sat” os sammen, og det er jeg glad for - Taak …
Uhaa, det er en rigtigt godt og sødt navn, men jeg kan ikke udtale det rigtigt,da jeg ikke er god til det engelske, og slet ikke at udtale navne …

Det er os fint, men det hedder en af mine bedste venners hund :slight_smile:

Har selv tænkt på Maggi, men synes slet ikke hun ligner sådan en :smiley:

Hun kan da hedde Fifi :slight_smile:

TILLYKKE med hende, Lotte - Hvor er hun bare SUUUPER DAJLIG! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg synes hun ligner en Milla - Eller Smilla? :wink:

Når nu hun er en bimse, så synes jeg jo det er skægt med nogle stamtavler - Hvem er hun efter? Og hvilket opdræt? :slight_smile: Hun ser skøøøn ud :hjerte: :smelter:

Ej, Camilla! :stuck_out_tongue: Det er da næsten synd… Griner

Hehe, det hedder brors kat, så det er udelukket Camilla, måske jeg skal kalde hende Camilla, fordi det er dig der har først os sammen :høhø:

Ihhh, Smilla er rigtig sødt!! :hjerte: