Prinsessen :)

[QUOTE=DK*DeLaCour;574041]TILLYKKE med hende, Lotte - Hvor er hun bare SUUUPER DAJLIG! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jeg synes hun ligner en Milla - Eller Smilla? :wink:

Når nu hun er en bimse, så synes jeg jo det er skægt med nogle stamtavler - Hvem er hun efter? Og hvilket opdræt? :slight_smile: Hun ser skøøøn ud :hjerte: :smelter:[/QUOTE]

Tak Tak, for de smukke ord…

NU sætter du mig på arbejde :slight_smile:

Hun kommer fra Sørens opdræt; Sabatini…

Hendes mor er; Mamma Mia song Hio
Og far er : Von Frey’s Dexter :slight_smile:

Tillykke med din nye smukke pige, godt at du har fået en af dit eget køn, så i kan holde sammen mod drengene :wink:

Hvad med Fleur? Det er fransk for blomst. Udtales fløhr - altså ø-lyd som i øh. Det er ikke svært :slight_smile:

Vanilla

Det har os vært på tale, men er os svært for mig at udtale … - Der er mange ord der bare ikke ligger til min mund …

Det var faktisk sødt og anderledes …

Glemte i min iver for at skrive navnet, at kommenterer hvor smuk hun er :wehuu:

Prøv at kig’ grundigt på hende…ligner hun ikke Vanille (a). Det syntes jeg hun gør

[QUOTE=Lotte;574046]Tak Tak, for de smukke ord…

NU sætter du mig på arbejde :slight_smile:

Hun kommer fra Sørens opdræt; Sabatini…

Hendes mor er; Mamma Mia song Hio
Og far er : Von Frey’s Dexter :)[/QUOTE]

Hun er meget meget fin, Lotte :slight_smile: Tillykke med hende… Hvorfor skulle Søren ikke beholde hende selv? Eller var hun solgt og kommet tilbage? Sorry, jeg er bare nysgerrig :stuck_out_tongue:

IIIIIIh hvor er hun bare super dejlig Lotte :hjerte:
Glæder mig til at høre hvad du ender med at kalde hende :wink:

Jooo - Smiler…

Udtales det Va-Nille (a) ??

Jeg har ikke hentet hende hos Søren, men hos tidligere ejer :slight_smile:

Så hun har slet ikke vært kommet tilbage til Søren, men er kommet hjem til mig, fra hendes tidligere private hjem :slight_smile:

Va-nilla
Og det er enormt godt at sige OG kalde
Her ventes W-kuldet og jeg kan forsikre for der bliver en Wanilla hvis der kommer 2 hunmis (no 1 skal nemlig hedde We-We)

Jeg synes både Smilla og Vanilla er nogle rigtig pæne navne :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;574065]Va-nilla
Og det er enormt godt at sige OG kalde
Her ventes W-kuldet og jeg kan forsikre for der bliver en Wanilla hvis der kommer 2 hunmis (no 1 skal nemlig hedde We-We)[/QUOTE]

Det bliver skrevet med på listen over navne :slight_smile:
For smukt …

Altså jeg synes bare Quinci, Smilla og Sika klinger SINDSSYGT godt :ok: :wink: :hjerte:

Stort tillykke med den smukke pige - så havde jeg altså ret. :høhø:

Jeg synes, at hun skal hedde Fiona - det er smukt og så minder det om hendes “gamle” navn. :smiley:

[QUOTE=Eva;574087]Stort tillykke med den smukke pige - så havde jeg altså ret. :høhø:

Jeg synes, at hun skal hedde Fiona - det er smukt og så minder det om hendes “gamle” navn. :D[/QUOTE]

ja, der var du hurtig Eva :slight_smile:

Jeg kan ikke li’ Fiona - Så det bliver det ikke :slight_smile:

Et stort tillykke med det nye familiemedlem :slight_smile:
Hun ser godt nok skøn ud :wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Lotte;574088]ja, der var du hurtig Eva :slight_smile:

Jeg kan ikke li’ Fiona - Så det bliver det ikke :)[/QUOTE]

Ok, jeg synes jo det er et flot navn - men smag og behag er jo forskellig. :høhø:

Hvad så med Isabella - forkortet til Bella, der betyder smuk, og det er hun jo :hjerte: