Der er en klog Qvinde, der os har nævnt Nugga 
[QUOTE=Eva;574091]Ok, jeg synes jo det er et flot navn - men smag og behag er jo forskellig. :høhø:
Hvad så med Isabella - forkortet til Bella, der betyder smuk, og det er hun jo  [/QUOTE]
[/QUOTE]
Jaaa, det kan jeg os godt li’. det bliver os skrevet på listen 
Cille?
Betty
Emma
Clara
Mera
Elaine
Og tillykke med hende, hun er en smuk lille prinsesse…
Dette er tager her til aften, hun ligger på sengen og væser af drengene hvis de kommer for tæt på 
Sådan! Girlpower :høhø:
Yes, de har sku respekt for hende 
Stort tillykke skal det også lyde her! 
Hun er da bare en smuk smuk pige!
Åhhh ha ja, det med navne er aldrig helt let - Vanilla synes jeg er et fint navn. 
[QUOTE=Kimilla;574150]Stort tillykke skal det også lyde her! 
Hun er da bare en smuk smuk pige!
Åhhh ha ja, det med navne er aldrig helt let - Vanilla synes jeg er et fint navn. :)[/QUOTE]
Tak tak …
Hehe ja, de navne der, det er sku det sværeste ved dyr 
Nurh, hvor ser hun også kær ud der! Ja, dét kan de altså de bimser, se såååå bedårende ud  

Helt enig Eva 
de er også rigtig søde begge to. så jeg stemmer for prinsessen skal hedde:
Smilla-Vanilla 
hun er gudesmuk Lotte
Hun er godt nok dejlig!
Vanilla syntes jeg er sødt, men kender en lille Blue Merle Sheltie på 10 uger som hedder det, så jeg tror jeg stemmer på Smilla…
Det er da super sødt og passer til drengene!
Årj en dejlig nyhed :juhu:
Og hvor er hun dog bare heeeelt fantastisk smuk Lotte 
Tillykke med hende 
Jeg stemmer på Flora. Tæt på det originale, og nemt at udtale på dansk.
I øvrigt havde min mor en samojede, der hed Flora, og det er jo også en hvid, vamset sag lige som en birma. 
Hun har slet ikke vært på bakke endnu, og vist hverken spist og drukket - skal jeg være bekymret ??
Lotte - Ikke helt endnu, det er ok normalt, men hun skal helst snart starte på det…
Evt. giv hende lidt fred og ro i nogle timer? Altså fra dig også 
Hvor gammel er hun egentlig??
Er hun ikke Storesøster??
[QUOTE=Eife;574219]Lotte - Ikke helt endnu, det er ok normalt, men hun skal helst snart starte på det…
Evt. giv hende lidt fred og ro i nogle timer? Altså fra dig også :)[/QUOTE]
Skal jeg så sætte hende ind på værelset alene, med bakke, vand og mad ?
Eller lade hende være i lejligheden sammen med banditterne, imens jeg går i byen ??
[QUOTE=Sannela;574222]Hvor gammel er hun egentlig??
Er hun ikke Storesøster??[/QUOTE]
Jo, det er hun oprindeligt …
Lotte - det er op til dig at vurdere om du tror der er risiko for at de kommer i klammeri eller ej, eller for at de kan gå sammen.
Eller evt. sætte drengene ind på værelset med bakke osv. og så lade hende tjekke resten ud?
Hvad der lige er bedst kan være svært at sige uden at kende kattene