Prinsessen :)

Haha nej det er ikke nemt :tihi: :wink:

Nå, men så måske bare Isa. Det er også et fornavn og lyder lidt at Misser, når du kalder på hende. :slight_smile:

Nej, det viste sig at være et drengenavn - faktisk en udgave af Jesus. Nå, men hvis nogen har en drengekat, så… :smiley:

Når hun er en prinsesse, så er hun da royal :stuck_out_tongue:

Hahah - ja, men slet ikke som i de konglige :wink:

Hun er da en smuk lille Salli

årh tror det bliver en lille Vanilla :hjerte:

Jamen så et stort tillykke med din nye smukke Vanilla , hun er en smuk pige :hjerte::hjerte:

Vanilla er også super sødt. Tillykke med navnegivelsen :thumbup:

Vanilla er et fantastisk navn! Hurra!
…og til FinnFrode: Jeg har en rigtig god veninde der hedder Isa og kender derudover til et pigebarn der er døbt Isa for nyligt. Så der findes kvinder ude i verdenen der hedder det.

Tillykke med navngivelsen. :slight_smile: Det er også fint til hende synes jeg. S

Tak Camilla - Selvom det kun bliver brugt hver anden gang - Ellers er det skatpige :smiley:

Kære Lotte.

Stort tillykke med lillesøster, hun er da en helt og aldeles bedårende smuksak.
Det er nogle fine bud, der er kommet på navne: Vanilla, smukt navn til en smuk pige, omend Isabella/Isa/Smilla også kunne være gode bud.
Glæder mig til at følge hende og høre, hvad hun ender med formelt at hedde.

Som udgangspunkt er de fleste navne med mange vokaler både nemme at udtale OG smukke og Vanilla ER et af dem.:ok:

Et smukt navn til en SÅ smuk kat…hvad kan man ønske sig mere :juhu:

[QUOTE=kamikaze;574759]Som udgangspunkt er de fleste navne med mange vokaler både nemme at udtale OG smukke og Vanilla ER et af dem.:ok:

Et smukt navn til en SÅ smuk kat…hvad kan man ønske sig mere :juhu:[/QUOTE]

jeps, og det kan jeg udtale, trods jeg ellers er en spand til det, plus jeg elsker det navn :slight_smile:

Tak for det :slight_smile:

Tillykke med skønheden:love2:

Ja, jeg mente nu også, det kunne bruges, men så fik jeg kigget lidt for meget i klogebøgerne. Isa er et rigtig pænt navn både til piger og katte, men Vanilla er også et godt valg :slight_smile:

Tillykke med navngivningen!!!

Tak allesammen :slight_smile:

• men det går super nu, der er ikke så meget væsen mere, og hun er nu begyndt at rende drengene i røven, det jo gode tegn :slight_smile: - Så er sikker på det hele nok skal gå :slight_smile: