Lotte - Ok, det lyder også ganske fornuftigt. Pøj pøj med det En god del timer for sig vil nok gøre hende lidt mere modig mht omgivelser Det synes jeg i hvert fald at det ofte har gjort her
Hvor er det en skøn mis!
… Og kunne ikke undgå at smile lidt, da jeg læste at den var fra Sørens opdræt - udover at Søren er min morbror, har jeg nemlig selv den skønneste birma ved navn Ebony fra Sabatinis - det er en lille (katte-)verden! Håber at du fandt på et godt navn til hende.
[QUOTE=MissPil;574268]Hvor er det en skøn mis!
… Og kunne ikke undgå at smile lidt, da jeg læste at den var fra Sørens opdræt - udover at Søren er min morbror, har jeg nemlig selv den skønneste birma ved navn Ebony fra Sabatinis - det er en lille (katte-)verden! Håber at du fandt på et godt navn til hende. :)[/QUOTE]
Ej hvor hyggeligt altså…elsker når “verden er lille”
Tillykke med smuksakken Lotte …Som jeg synes ligner en lille Nuga ( ikke forveksle med chokolade )
Sammenføringen går jo super, men jeg ville nok vælge at lukke drengene fra i et par timer, så hun får ro til at gå på bakke, og spise/drikke lidt - Hun har sikkert osse behov for at undersøge hendes nye hjem lidt ?.
Så ind på værelset med drengene, så kan du gå dig en lang tur, og når du kommer hjem så har prinsessen nok både besørget og spist
[QUOTE=Coon Danica;574401]Det ser da ud til at gå fremad.
Når nu du siger at hun er en prinsesse, så passer Isabella da så godt…vores lille kongelige prinsesse.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]