Prinsessen :)

[QUOTE=Eife;574232]Lotte - det er op til dig at vurdere om du tror der er risiko for at de kommer i klammeri eller ej, eller for at de kan gå sammen.

Eller evt. sætte drengene ind på værelset med bakke osv. og så lade hende tjekke resten ud?

Hvad der lige er bedst kan være svært at sige uden at kende kattene :)[/QUOTE]

De vil ikke komme i klemme med hinanden, drengene har respekt for hende …

men jeg vil da sætte drengene ind på værelset, også lade hende undersøge lejligheden helt selv…

[QUOTE=Lotte;574238]De vil ikke komme i klemme med hinanden, drengene har respekt for hende …

men jeg vil da sætte drengene ind på værelset, også lade hende undersøge lejligheden helt selv…[/QUOTE]

Lyder som en rigtig god ide!!

Nåårh - hvor er hun sød og smuk.
Jeg syntes hun skal hedde Bella, da Bella er italiensk og betydder smuk:-)

Lotte - Ok, det lyder også ganske fornuftigt. Pøj pøj med det :slight_smile: En god del timer for sig vil nok gøre hende lidt mere modig mht omgivelser :slight_smile: Det synes jeg i hvert fald at det ofte har gjort her

Hvor er det en skøn mis!
… Og kunne ikke undgå at smile lidt, da jeg læste at den var fra Sørens opdræt - udover at Søren er min morbror, har jeg nemlig selv den skønneste birma ved navn Ebony fra Sabatinis - det er en lille (katte-)verden! Håber at du fandt på et godt navn til hende. :slight_smile:

[QUOTE=MissPil;574268]Hvor er det en skøn mis!
… Og kunne ikke undgå at smile lidt, da jeg læste at den var fra Sørens opdræt - udover at Søren er min morbror, har jeg nemlig selv den skønneste birma ved navn Ebony fra Sabatinis - det er en lille (katte-)verden! Håber at du fandt på et godt navn til hende. :)[/QUOTE]

Ej hvor hyggeligt altså…elsker når “verden er lille”

Jeg synes hun ligner en Fie…smuk pige, tillykke med hende

Tillykke med smuksakken Lotte …Som jeg synes ligner en lille Nuga ( ikke forveksle med chokolade :slight_smile: )

Sammenføringen går jo super, men jeg ville nok vælge at lukke drengene fra i et par timer, så hun får ro til at gå på bakke, og spise/drikke lidt - Hun har sikkert osse behov for at undersøge hendes nye hjem lidt ?.

Så ind på værelset med drengene, så kan du gå dig en lang tur, og når du kommer hjem så har prinsessen nok både besørget og spist :slight_smile:

Jeg er smuttet, og drengene er lukket inde,og lille pigen er sendt på udflugt i lejligheden …

Hun har dog vært ude og undersøge lejligheden i morges, men det var jo med drengene som til skurer :slight_smile: - Nu hun selv…

Intet er spist, og intet er drukket - Jeg bliver sku en smule bekymret nu, det jo lang tid siden hun fik sidst …

Hun har dog tisset på bakken …

Men nu har de snuset næser, dog med væsen, men de må komme tæt på nu :smiley:

Er der ikke noget mad du fik afvide hun var helt tosset med, som du evt kunne lokke hende med? :slight_smile:

Nej, men ser lige om jeg kan få fat i ejeren - Så hun måske lige kan hjælpe med nogen lækkerier :slight_smile:

Det er nok en meget god idé. :slight_smile: Men mon ikke det kommer stille og roligt - Håber hun snart får lidt i mavsen. :slight_smile:

Joo, mon ikke - Men det er længe uden væske ihvertfald :confused:

Så fik jeg lige fangede hende og Quinci :thi:

Det ser da ud til at gå fremad.:thumbup:
Når nu du siger at hun er en prinsesse, så passer Isabella da så godt…vores lille kongelige prinsesse.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;574401]Det ser da ud til at gå fremad.:thumbup:
Når nu du siger at hun er en prinsesse, så passer Isabella da så godt…vores lille kongelige prinsesse.:slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Hehe - Nej nej hun skal ikke være royal :tihi:

:tihi: Hvem er hvem på billedet - det er sgi da svært at se :tihi:

Quinci er ham, man kan se ansigtet på :smiley:

Det tænkte jeg godt nok også, men måtte lige være sikker :tihi: