Projekt ''Nyt køkken''

Tømrerne er gået i gang her til morgen (07:30 :yikes:) og det gamle køkken er allerede væk :ok:
De sidste billeder af det gamle køkken, taget i går aftes, inden jeg gik i seng:

Bambina tjekker om der er mus …

6 Synes om

Tømrerne i gang …

6 Synes om

Man kan vist roligt sige at det ikke var at storhed du får det “nye” køkken…

Jeg ved godt at alle rum i nye såvel som gamle huse ser noget triste ud når man skræller af ind til “huden” - det passer så også på dit tidligere køkken :yikes:

1 Synes om

Så har her været en vvs’er for at fjerne radiatoren under vinduet …

To forskellige slags tapet, dukket op bag skabe og radiator … det øvreste kan jeg faktisk godt li’ :ok:

6 Synes om

Det er nok ikke nemt at finde tapet som det…

Hvordan går det med gulvet? Bliver det et kæmpe projekt hvor det skal graves op

De er i gang med at undersøge, om næste bjælke er lige så råden …

2 Synes om

holy moly :open_mouth:

2 Synes om

Det er så her, at en langsigtet ejer vil sige: OK, så skal vi have gravet ud til isolering og støbt ovenpå. Og når vi skal lave alt det, så kan vi lige så godt lave gulvvarme samtidigt.

Det kan blive så godt. Når det bliver færdigt. :sunglasses:

6 Synes om

Det bliver så god til dig med et nyt køkken, men det kunne godt ligne et projekt der er fuld at overraskelser :wink:

1 Synes om

uuh…dat suks …
det hurtigste er vel at grave ud og smide dampspærre og isolering i hullet …

2 Synes om

Wow krydser fingre for at det bliver rigtig godt! :heart_eyes:

1 Synes om

Gulvet bliver lavet i dag, på en økonomisk måde - for udlejer - og det er helt fint med mig, så den ged er barberet!
Jeg er heldigvis indrettet på sådan en måde, at jeg er pissegod til at tilpasse mig de faktiske omstændigheder og få det bedste ud af dem, i stedet for hele tiden at drømme om hvordan tingene kunne være, hvis og hvis …
Så jeg glæder mig bare afsindigt meget til at her snart står et rengøringsvenligt og funktionelt køkken, i den del af rummet, hvor der rent faktisk er masser af plads og lys fra et vindue! :wehu:

9 Synes om

Hvordan løser de det så? Det kan jo undre som andre også har skrevet, hvordan det kan komme bag på dem at gulvet er råddent hvis det er monteret direkte på gulvet :uha:

… jeg kan godt forstå du glæder dig.

1 Synes om

Der var jo ingen der vidste, hvordan det var, før i går … og jeg har faktisk ikke lyst til den diskussion … det var ikke derfor jeg oprettede tråden.

slettet pga. dobbeltpost

Det var ikke for at diskutere, det var sådan set oprigtig nysgerrighed. Men det lader vi da bare ligge

1 Synes om

Bare det at få et køkken der virker er på alle måder guld værd…

Hvornår tror de at du får dit køkken op

1 Synes om

De satser stadig på, det står her søndagaften …

2 Synes om

Det ville da ikke være ringe… der er grænser for hvor længe det er sjovt at undvære et køkken

1 Synes om

Det værste er faktisk ikke at undvære køkkenet (jeg er jo alene, så spiser bare rugbrødsmadder og andet mad der ikke kræver tilberedning), men det rod jeg har i de andre rum pt. … DET ville jeg blive sindsyg af at skulle leve med i længere tid :ahhhhhhh: