Jeg tænkte, at jeg ville overraske min kæreste med lidt nyt lækkert undertøj, men det er godt nok svært at finde rundt i.
Hvordan fungerer de bh størrelser? Hun har alt muligt forskelligt i skuffen, både noget 34DD, 36DD og 70D… Jeg fatter det ikke rigtig Jeg tror hun bliver mistænkelig hvis jeg begynder med målebåndet. Hvad er det bedste jeg kan gøre for at finde ud af hvad størrelse det skal være?
Der må være nogle kvindfolk herinde som ved lidt om det her. Mange tak på forhånd.
34 og 36 er tommer, hvor 70 er centimeter, så allerede der begynder en vis forvirring D/DD er skålstørrelse.
Men… 34 svarer til 75 cm og 36 til 80, så udfordringen for dig bliver at holde øje med, hvad hun aktivt bruger (jeg har flere liggende i skuffen, som jeg ikke kan passe) og så shoppe efter det.
Sidder lige på island, så har kun kigget på nettet. hhv. change, triumph og hunkemøller.
Change har gode tilbud lige nu, så der kan man få en masse for pengene - så kan hun få lidt ekstra. Men okay, 70 DD lyder ikke helt ved siden af, men det kan godt være, at jeg skal vente med at bestille til jeg kommer hjem og kan rode i hendes skuffer;)
Ivan har været på bh indkøb med mig og ved jeg skal igennem 10 før en sidder ok.
Ville han give mig en bh ville jeg finde det meget mere romantisk med et gavekort med et kort ala “Jeg ville gerne have købt en til dig men vil være sikker på du får den helt rigtige bh. Derfor vil jeg gerne med dig ud og finde den perfekte til dig.”
Eller noget i den stil
Vi ender tilbage ved temperamentssagen Min gemal har en gang været sød og købe hos Change, og det er noget nær den værste gave jeg i mit liv har fået. Det kunne byttes, men det hjalp lige lidt fordi for mig er pasformen på deres bh´er simpelthen elendig, og de røg ud efter blot få ganges brug. Men derfor kan det jo sagtens være de passer din kæreste fint Anyhow, sådan er livet ikke altid så let - men points for at forsøge, helt klart
[QUOTE=tzari;1205223]Ivan har været på bh indkøb med mig og ved jeg skal igennem 10 før en sidder ok.
Ville han give mig en bh ville jeg finde det meget mere romantisk med et gavekort med et kort ala “Jeg ville gerne have købt en til dig men vil være sikker på du får den helt rigtige bh. Derfor vil jeg gerne med dig ud og finde den perfekte til dig.”
Eller noget i den stil[/QUOTE]
Der er fordele og ulemper ved begge. Jeg bruger 70J-K efterhånden, og indimellem kan jeg prøve 20, hvor ingen passer (bare spørg Kira ) og indmellem passer den første bare. Jeg ville nok synes det mest betænksomme var at købe en, og så sørge for den kan byttes (der skal man nogle gange lige kigge sig for ifht tilbudsvarer i øvrigt), og så tilbyde at tage med ud at bytte den, og gøre det til en dejlig oplevelse hvis ikke den passer
det der gør jeg taler for gavekort er de fleste piger ved det er småpinligt for nogle drenge/mænd at købe bh´er og derfor kunne fristes til at beholde den for tanken var jo sød. Kender en del der har beholdt gave bher fordi de ikke ville såre deres mænd nu de havde prøvet. Men igen temperament sag.
Du køber en bh og lægger et kort ved om at du godt ved at sådan noget ikke er så nemt at finde den rigtige pasform, så denne her er bare en stand-in. og at du glæder dig til at nyde hende i den endelige bh
Og når det å er sagt så kender du hende forhåbentligt bedst og ved hvilken løsning der passer jer bedst
En BH er ikk bare en BH. Vil du give hende en BH der virkeligt sidder godt, som hun kan bruge hele dagen uden den niver eller hun bliver træt: Primadonna & marie jo er de mærker du skal se efter. Og ja en Bh koster 700 og opefter - et sæt ca 1200
Men chance mv kan slet ikke måle sig med de mærker når det gælder godt undertøj