[QUOTE=Eife;1205241]Bortset fra at der så findes os som slet ikke kan få størrelsen i de mærker, og hvor det, der så en sjælden gang er i størrelsen, slet ikke sidder…
Så det kommer meget af på formen på den enkelte :)[/QUOTE]
[QUOTE=Diana F;1205283]DD er da ikke den mest normale brystskålsstørrelse? Er det??
Det er da sådan…øøh… halv-fyldigt. 
Jeg er E, og der er MANGE mærker, jeg slet ikke kan købe, da de kun går op til C ( - eller nogen få gange D). :([/QUOTE]
:klapper:
Undskyld! 
Personligt har jeg opgivet at finde bh’er i Danmark. Er oppe i 34K, eller dansk 75O. (Og ja, det er et O som i Olé!)
Så jeg køber fra England. Nej, det er ikke fedt at skulle sende frem og tilbage et par gange, men i det mindste får jeg noget jeg kan passe, selvom nogle af bh’erne heller ikke sidder godt på mig, til trods for den rigtige størrelse.
Spitz, bh’er er svære. Det har taget mig mange år at finde ud af dem, og hver gang man går en størrelse op i omkreds, skal man have skålen en størrelse mindre, for at få samme skålstørrelse. Fx. 75D er nogenlunde det samme som 80C.
Omvendt kan en lidt for løs BH i str. 85C med fordel gå ned til en 80D.
Det vigtigste er at det nederste bånd skal sidde vandret rundt om brystkassen for at yde støtte. Stropperne skal kun være der til at holde bh’en oppe, groft sagt.
(Utroligt mange kvinder går med en forkert størrelse BH, og det er en mærkesag for mig at prøve at hjælpe andre til de rigtige størrelser.
Jeg har dybe mærker efter at have gået med forkert str i adskillige år.)
Som mange andre kvinder, har jeg også BH’er liggende i skuffen der er lidt for små, i håbet om at kunne passe dem igen engang, (når jeg taber mig lidt!) fordi jeg ikke kan få mig selv til at smide dem ud. 
Så en stand-in BH er måske ikke den værste idé, og så et lille kort om at du gerne vil give et par stykker til hende, fordi kun det bedste er godt nok/du gerne ville forkæle hende?