Mit bedste bh-tip er bravissimo.com - mange forskellige mærker (bl.a. Freya og Panache), meget rimelige i pris, kommer lynhurtigt, kan byttes og er i udmærket kvalitet. Jeg køber som regel af dem, der er på udsalg, så jeg har ret mange forskellige kulører og mønstre, men det er fint for mig Jeg vasker mine i vaskemaskinen, dog i vaskepose, men de bliver rimeligt slidt - jeg gider bare ikke at købe svinedyre bh’er, som skal passes og plejes fordi jeg bliver for nærig til at kyle dem ud, når de egentlig bør udskiftes. Så hellere nogle billigere, som jeg kan ‘tillade mig’ at smide ud og købe nogle nye i andre sjove farver
Mit evindelige problem er bare, at jeg VIL prøve, inden jeg køber en BH. Netop fordi, det er så svært at finde nogen, der sidder ordentligt. Jeg tør faktisk ikke engang købe Freya på nettet, med mindre det er en model, jeg HAR prøvet i butik i forvejen. :S Jeg orker seriøst ikke at skulle have alt det bøvl med at returnere og bytte osv.
Jeg ved også af erfaring, at bare fordi jeg ‘mest’ bruger 80E, så kan det variere fra mærke til mærke og model til model, hvad jeg egentligt kan passe…og hvad der sidder pænt.
Jeg er så præcis modsat - HADER at prøve, især bh’er, så det gør jeg aldrig. Shopper happily ever after på alverdens internetbikse og enten lever jeg med måske at have spildt nogle penge (og er blevet en erfaring rigere) eller også får jeg præcis hvad jeg havde håbet (og er blevet endnu en erfaring rigere)
Der er også denne side: http://www.bc-lingeri.dk/
De er så billige at det er rørende
Nu har jeg så bare ikke råd til at ‘spilde’ penge på BH’er, jeg ikke kan bruge - eller bruge uanede mængder af tid (som jeg ikke har for meget af i forvejen) på at rende på posthuset i tide og i utide for at returnere ubrugelige beklædningsdele… :S
Trænger i øvrigt gevaldigt til et par nye BH’er. Men pengene er der ikke rigtigt…og at bruge en hel dag på at rende i butikker er ved GUD heller ikke noget, jeg ynder at bruge min sparsomme fritid på.
HADER faktisk at shoppe. Havde jeg råd, burde jeg bare købe 20 BH’er af den samme slags, når jeg endelig finder en model, der både er PÆN og sidder godt. :høhø:
[QUOTE=Diana F;1205625]Nu har jeg så bare ikke råd til at ‘spilde’ penge på BH’er, jeg ikke kan bruge - eller bruge uanede mængder af tid (som jeg ikke har for meget af i forvejen) på at rende på posthuset i tide og i utide for at returnere ubrugelige beklædningsdele… :S
Trænger i øvrigt gevaldigt til et par nye BH’er. Men pengene er der ikke rigtigt…og at bruge en hel dag på at rende i butikker er ved GUD heller ikke noget, jeg ynder at bruge min sparsomme fritid på.
[/QUOTE]
Dybest set bruger man jo ikke mere tid på at retunerer på posthuset, hvis man bare bestiller en stor nok sending, end man gør på en shoppingtur, men man skal jo så også bare lige have pengene på kontoen til at lægge ud, heh…
Men jeg har det også på samme måde. Jeg vil hellere lige gå ind i en BH butik når jeg alligevel er inde i byen i forbindelse med noget, end jeg vil tage en tur på posthuset (selvom en del butikker bare kræver man printer en returnerings label ud og så kan man smide dem i hurtig afleveringen, så det går ret tjept)
[QUOTE=Diana F;1205625]Nu har jeg så bare ikke råd til at ‘spilde’ penge på BH’er, jeg ikke kan bruge - eller bruge uanede mængder af tid (som jeg ikke har for meget af i forvejen) på at rende på posthuset i tide og i utide for at returnere ubrugelige beklædningsdele… :S
HADER faktisk at shoppe. Havde jeg råd, burde jeg bare købe 20 BH’er af den samme slags, når jeg endelig finder en model, der både er PÆN og sidder godt. :høhø:[/QUOTE]
Forstår dig SÅ godt! Gider heller ik shoppe og bh-shopping er bare det værste!
Så jeg har næsten gjort som du skriver Fandt ud af Change holder op med at lave yndlingsbh’en og der var ½ pris på alt… Fik dem til at hente hjem fra flere butikker - så der ligger 4 ubrugte i skuffen
Øv. =/ Bravissimo er vold-dyrt, og den danske side har slet ikke op i min str.
BH-prøvning er sjovt herhjemme, men ude i byen bryder jeg mig som regel ikke om det.
Og uanset hvordan jeg vender og drejer det, er det billigere med porto fra UK, og evt. at sende tilbage, end at gå ind i Magasin, hvor de måske kan hjælpe mig. Og til en pris hvor jeg kan få 3 fra England mod 1.
Nå, jeg må hellere lige få afsluttet:)
Jeg købte to sæt fra Change, og efter jeg havde bestilt det, gik vi forbi Change butikken, hvor hun giver kraftigt udtryk for at hun ønsker sig det hele
Hun blev super glad for det jeg købte, og det passer perfekt. Så det gik godt. tak for jeres hjælp.