Me, too…
Jeg er sikker på at du også er velkommen til at komme forbi og klappe på dem
Ja da. Jeg må få arrangeret noget killingeklappe-dag når de er lidt ældre.
Med mindre de befinder sig på Vestsjælland, eller på ruten mellem Sorø og Silkeborg, er det desværre nok lidt af en omvej - men fristende, og sikkert for fristende…
De bor lige lidt nord for Skanderborg, så det er kun en ganske kort afstikker fra ruten mellem Sorø og Silkeborg (hvis du kører via Skanderborg altså…)
Hvor er de fine
Det gør de sådan set næsten Nina bor en 5-10 min fra Skanderborg N afkørslen
Det er nogle dejlige fedlinger, godt at se de vokser så fint.
Flotte stolte Puffe! Hun er så køn.
Nej, nej - i virkeligheden er det sådan det SKAL være! Katte skal selv kunne finde ud af at føde helt uden indblanding Ikke mindst som huskat
Hun har helt klart alle de evner en ordentlig hunkat skal have, og hun er med sikkerhed ligeglad; for hende er det en no-brainer at føde 6 killinger
VH
Susanne
En af Mimis killinger hed “Fat Bastard” i lang tid, da han åd for flere…
Idag er Puflingerne 10 dage gamle. Den mindste pige vejer 219g og de 5 andre fordeler sig jævnt mellem 235g og 282g
Fem af dem har efterhånden fuldt åbne øjne og mindstedrengen er nu også begyndt at åbne sine
Jeg satser på at få taget nogle ordentlige billeder af dem individuelt en af de kommende dage, så for nu er her bare lige et bunkebillede fra kassen:
Se, nu ligger han igen på ryggen og kan ikke andet, den lille fedling Eller er det en anden?
Det er en anden lille fedling. Men der er jo næsten ikke andet end fedlinger i det kuld
Det nærmer sig at jeg har deres navne på plads. Når de er helt sikre kommer der en præsentation, så de ikke længere behøver at blive omtalt som fedling 1-6
Godt jeg ikke skal have en striwert!! Jeg ville aldrig kunne vælge!
Hvis du skal ha’ en der kan udstilles, så er det ham fedlingen med den plettede mave længere oppe i tråden. Han er nem at vælge imellem
Puflingerne bliver 2 uger idag.
De er totalt bælgøjede på billeder, så fødselsdagsbilledet må blive det her af tre af de små fedlinger
De går ikke til at sult sådan lige med det første - lækre og fede som killinger skal være
Nej, jeg tror ikke de mangler noget
Puffe er simpelthen sådan en dygtig mormis - og fuld af fløde!