Ham her lå lige og flirtede med kameraet
Jeg har stadig ikke fået taget billeder af kræene. Det er meget hyggeligere at kysse og kramme på dem end at tage billeder af dem
Men I skal ikke snydes for lidt Puflinge-spam alligevel
De er nu 18 dage gamle og begyndt at opdage både sig selv og hinanden
Jeg har nogle billederne, meeen de havde lige fået øjne, da de var 12 dage dengang, så lad os hellere vente til de bliver lidt ældre og knap så bælgøjede på billederne
Haha, der er bare altid en, der ligner en skildpadde, der er blevet vendt på ryggen og ikke kan komme rundt ved egen hjælp
Det lykkedes så denne gang, men ikke i ret lang tid, før den igen endte med de små stænger i vejret
Hvad er der nu i vejen med små nuttede, bælgøjede killinger, om jeg må spørge
Når man har en så fin plettet mavse, så skal den da vises frem. Det har intet at gøre med at være en væltet skildpadde
Puflingerne blev 3 uger igår, så nu er det vist på tide at få dem introduceret med navn
Louis og jeg sad og diskuterede navnetema mens vi drak et glas hvidvin på terassen… Vi kom på et perfekt tema (hvis vi selv skal sige det ) De to killinger uden hvidt er navngivet efter rødvinsdruer og de 4 killinger med hvidt har fået navne efter hvidvinsdruer
Pige nr. 1: Pinot Noir (Nora)
Pige nr. 2: Grüner Veltliner (Gry)
Dreng nr. 1: Nebbiolo (Olo)
Dreng nr. 2: Muscat (Mus-kat)
Dreng nr. 3: Chardonnay (Don)
Dreng nr. 4: Sémillon (Milo)
Og så lige en lille video af de vilde bæster
Okay - denne gang siger jeg ikke noget om pletmavsen Hvem af dem er det i øvrigt på de billeder, hvor h*n vender rigtigt
Jeg kan lige skimte, Nora har nogle fine pletter, men det har de måske alle sammen?
Meget avanceret - og passende - navnetema
Det er Nebbiolo der har lagt plettet mave til flest af den slags billeder. Både han og Nora har de fineste fuldplettede maver.
Resten af flokken har varierende mængder af hvidt der helt eller delvist skjuler pletmavserne.
Selvom man ikke må drikke, når man ammer, så kunne jeg godt bruge et bette glas Muskat
Han kom til at hedde Muscat fordi han bare er SÅ sød og lækker
Og hvis man har et stort glas, kan han nok godt puttes ned i et
Jeg er helt solgt
Puflingerne har fået lov til at komme ud på et lidt større område igår og man kan ikke få lov til at sætte sig ned hos dem uden at det vrimler med små bløde væsner der kræver nus på de små plettede maver OG de spinder med den vildeste motor når man nusser på dem
4 uger gamle idag
Nebbiolo fik lov til at komme med ind i sofaen og hygge.
Nu er han faldet i søvn i min armhule
Han er simpelthen bare en sød lille fyr
Nåååeh
Puflingerne er nu blevet 9 uger! Tiden flyver og det gør killingerne også (rundt i hele huset og op og ned af alting)
De er (helt objektivt ) de dejligste killinger i hele verden!
I sidste weekend var Eva på besøg og fik taget nogle gode skud af bæsterne
Nora (Eife’s Piont Noir - reserveret):
Gry (Eife’s Grüner Veltliner - ledig):
Nebbiolo (Eife’s Nebbiolo - reserveret):
Mus-kat (Eife’s Muscat - reserveret):
Chardonnay (Eife’s Chardonnay - ledig):
Milo (Eife’s Sémillon - ledig):
Ja hun er godt nok fin med sin lille blis
Ualmindelig skønne killinger - den ene dejligere end den anden
Jeg kan godt forstå, at du er forelsket i de små ballademagere
Han Ikke at du kunne vide det
Gry og Nora er de to piger i kuldet, og de fire andre er drenge