10 uger gamle pattebørn
Smukke Milo og skønne Gry.
De har de dejligste personligheder og der ud over er jeg ret pjattet med deres mønster. Dælme ærgerligt at tabby med hvid ikke kan udstilles (endnu)…
Hvor er de smukke.
Jeg håber også på, at “med hvid” bliver tilladt med tiden.
Gider du ikke lige maile mig det billede af Puffe her?
Pragtfulde killinger, og super navne tema!
Det billede af mor i haven er godt nok skøøøønt
Tak. De er simpelthen så dejlige! Men hold nu op der er liv i huset med sådan 6 tosser
Men det er hyggeligt med sådan en bunke tosser
De er åbenbart stadig ikke blevet for gamle til en tår mælk (eller 10) selvom de i torsdags rundede 11 uger…
Jeg begynder lidt at tvivle på om Puffe nogensinde begynder at fravænne dem. Hun er altså lidt en curlingmor
Hun forsvinder jo helt under de store banditter
Ja! Det ser helt åndssvagt ud når de er der alle 6. Men de hygger sig bare SÅ godt med det både Puffe og ungerne. De spinder alle 7 som om de fik penge for det
Puflingerne havde en spændende dag igår. Formiddagen blev brugt på at “hjælpe” mig med støvsugning og gulvvask og aftenen gik med besøg af hund og 2-årigt barn.
De er sgu nogle cool små katte. De var noget strittende lige først, men sådan en hund er alligevel mere spændende end farlig, når man lige har vænnet sig til lugten
Idag har Puflingerne igen fået én på opleveren. Vi var to mennesker og 9 katte der hang ud hos dyrlægen i fire timer mellem kl. 9 og kl. 13
Men så fik de også allesammen et skud vaccine, en chip og startet deres sundhedsbøger - og en masse nus og ros fra dyrlægen.
(det var mest på grund af Skofus’ blod og urinprøver som krævede lidt bedøvelse at det tog så lang tid)
Alle de små banditter tog både køreturen og besøget hos dyrlægen super pænt.
De ér altså bare nogle gode børn
Igår fik Puflingerne deres 2. vaccination og 4 af dem var en tur under dyrlægens kniv.
Da de kom hjem var der så meget gang i dem at heg mistænker dyrlægen at have givet dem noget opkvikkende istedet for narkose
I aftes stjal Chardonnay en dims fra en lampe, som jeg skal have sat op. Og hvad skal man gøre med sådan en plastik dims? Den skulle selvfølgelig en tur i vandskålen og have et bad inden den igen blev samlet op og driblet rundt i huset i våd tilstand.
Såå, hvis nogle mangler en dygtig opvasker,har jeg et par stykker der er ved at være klar til at flytte hjemmefra.
Er der lidt MCO i dem mon?
Killinger er bare så meget nemmere at få snippet, for de er helt upåvirket i forhold til voksne
Højst lidt Mangku
Tror jeg har været lidt for grundig med at lære dem ikke at være bange for vand… De er allesammen slemme til at soppe i vandskålen og Milo tager skridtet videre og går med mig i bad, hvis jeg ikke får lukket døren til badeværelset. Den anden aften var han i stuen da jeg gik i bad - med lukket dør. Der var ikke gået mange minutter fra jeg havde tændt vandet, til Louis kom ud på badeværelset og afleverede Milo. -han var begyndt at pive da det gik op for ham at jeg var gået i bad uden ham.
Louis fik lov til selv at tørre ham bagefter
Puffe blev snippet sammen med sine børn og hun har faktisk også været totalt upåvirket, men ja, jeg har før haft voksne der var noget tid om at komme sig over indgrebet. Især en af hankattene hos min mor havde svært ved at komme sig over narkosen. Tror først han var helt sig selv igen mere end et døgn efter.
Jeg ved ikke helt om det er godt eller skidt at puflingerne flytter hjemmefra lidt ad gangen.
Det ville helt sikkert have været slemt for Puffe at give slip på dem alle på én gang, men det er som om de resterende bare nyder godt af at være færre om at dele mælkebaren…
Det er ved at være lidt pinligt at sådan nogle store killinger stadig dier flere gange om dagen
Bare vent, om 2 år så ligger Chardonnay stadig og får en tår
Pinligt eller ej, sødt ser det ud