Puha... Den britiske prins

Nu er det jo sådan, at det er vigtigere at et menneske er smukt inden i… da det der så sker er at man ikke ser det andre ser…

[QUOTE=Temple Bar;586406]
Jeg er sikker på, han rummer meget mere end vi andre ser, for jeg tror ikke på, at en veluddannet kvinde i dagens England påtager sig det job som fremtidig dronning, hvis ikke hun også vil manden. Det er endnu mere utaknemmeligt end at være kongelig i Danmark, fordi pressen er langt mere fremme og chikanerende.[/QUOTE]

Lige præcis, jeg håber det går det unge par meget bedre end hans forældre :slight_smile: Men presset ved et liv i fuld offentlighed og den grad af mediebevågenhed misunder jeg dem bestemt ikke - så hellere have lidt færre penge at lege med :tihi:

[QUOTE=lenschow;587726]
Kate er ENORM smuk. Selv som kvinde kan jeg se det. Og jeg er ellers bøsse - dvs kun til mænd:-)[/QUOTE]

Skæg måde at se det på…:slight_smile: jeg mener, jeg kan da se om noget er smukt (i mine øjne) - om det så er andre kvinder, en kat eller et kunstværk, uden det har en pind med tiltrækning at gøre?

Jeg kan nu ikke se William er grim, jeg synes da han er et ganske almindeligt menneske?
At han ikke ligner den unge udgave af Brad Pitt, er da tydeligt, men grim synes jeg bestemt ikke han er. Faktisk synes jeg aldrig jeg ser et menneske, som er grimt?
Han ligner sin smukke mor, og det eneste jeg kunne savne af ham er en udstråling af lidt mere maskulinitet - men det tror jeg kommer :slight_smile: