Quiz Battle

Er der nogen der spiller:?

Jeg tager i mod udfordringer og hedder stadig hystade

Tine

jeg spiller det… :stuck_out_tongue:

Jeg hedder HeleneC

Jeg spiller det og hedder WinnieEnoch

Shanatica - er lige startet :slight_smile:

Og så fandt jeg også derind :wink: hedder SismoCats så bare tilføj mig :wink:

Thomani :slight_smile:

Hvad er det? :slight_smile:

SagaRavn

Men jeg kan altså ikke helt finde ud af det der med at tilføje folk, for jeg ved ikke om de vil hade mig for at gøre det… :ups:
Dog har jeg premium, så jeg kan invitere på de spændende bræt. :slight_smile:

Galath der også :slight_smile:

Og jeg er sikkert nem at vinde over, for selv om jeg godt kan svare på et spørgsmål eller to, har jeg endnu ikke helt fanget idéen med brættet :øhmm:

Det er et quiz spil - du får 5 spørgsmål i hver runde - lidt a la fx Trivial Persuit.

Jeg hedder i øvrigt vivifletcher, hvis nogen vil spille :slight_smile:

Så har jeg anmodet jer alle - jeg hedder Mammarazzi :slight_smile:

Jeg spiller det også, men er ikke altid lige god til at huske at logge ind:ups:
Jeg hedder LonnieMH derinde:)

Spiller det også og er megadårlig, så hvis I gerne vil vinde kan I bare udfordre mig :wink:

Hedder Mamawolf :slight_smile:

Alle mine sædvanlige alias var optaget :gruble: Så jeg greb til mit desværre ubenyttede stamnavn: dkdodian :slight_smile: Jeg er rimelig til paratviden, men en elendig taktiker :smiley:

Heh, præcis sådan som jeg har det, men synes heldigvis at det er sjovt bare at quizze :slight_smile:

Mit brugernavn er Horusac hvis der er nogen der har lyst til at spille.

Så er jeg også hoppet med på bølgen. Men kun fra min tablet… min mobil nægter at spille det, så jeg garanterer ikke for at jeg svare sådan lige omgående :wink:

Jeg hedder TrekkieGrrrl der lissom alle andre steder

mit alias er sabroelarsen på quizbattle :slight_smile:

Jeg har netop fået min gamle smartphone til at virke igen, så er også begyndt at spille QB.
Har tilføjet alle i tråden, så hvis I undrer jer over hvem Tea85 er, så er der bare mig. :slight_smile:
Jeg tager også gerne mod invitationer.

Kan man spille på sin bærbare, eller skal man have en smartphone?
For jeg kunne da godt tænke mig at være med, men har ikke en smartphone :slight_smile:

[QUOTE=Theomilou;1059447]Kan man spille på sin bærbare, eller skal man have en smartphone?
For jeg kunne da godt tænke mig at være med, men har ikke en smartphone :-)[/QUOTE]

Du kan godt spille det fra computer:-) Kan bare ikke lige huske hvordan man finder det, det er noget med illustret videnskab:-)