Racefremvisning i Plantorama i Randers og Egå

Hov, så først denne nu. Det synes jeg da var en rigtig god idé. Men får også et godt blad ved at være medlem, og kan komme gratis ind på udstillinger, samt selvfølgelig udstille, hvis man skulle blive bidt af det :smiley:

:uha: Nu bliver jeg da helt nervøs (nok mest fordi jeg glæder mig ret meget!!)

Men … Har aldrig været til sådan noget lignende før…
Hvad med burgardiner og ting og sager - er det noget jeg skal ud og finde når det nu “bare” er en racefremvisning?

:besvimer:

[QUOTE=MariaCecilie;910004]:uha: Nu bliver jeg da helt nervøs (nok mest fordi jeg glæder mig ret meget!!)

Men … Har aldrig været til sådan noget lignende før…
Hvad med burgardiner og ting og sager - er det noget jeg skal ud og finde når det nu “bare” er en racefremvisning?

:besvimer:[/QUOTE]

Hehe, det skal du ikke være. Det bliver bare rigtig hyggeligt.
Ja, de skal være i bure på samme måde som en udstilling. Jeg tror dog godt at vi kan finde ud af noget med at du låner et burgardin, bakke og skåle, hvis det er? :slight_smile:

Eva - skal vi egentligt selv have grus med? jeg kan slet ikke huske det fra sidste gang :tihi:

[QUOTE=Eife;910014]Hehe, det skal du ikke være. Det bliver bare rigtig hyggeligt.
Ja, de skal være i bure på samme måde som en udstilling. Jeg tror dog godt at vi kan finde ud af noget med at du låner et burgardin, bakke og skåle, hvis det er? :)[/QUOTE]

Jotak, det vil jeg rigtig gerne!
Typisk mig at melde mig til og overhovedet ikke aner noget som helst … :stuck_out_tongue: men jeg glæder mig!

I Egå er der, jeg ved ikke med Randers endnu (sidst var de ret sent ude med at planlægge, så regner med at ringe enten i morgen eller mandag og høre dem ad)

[QUOTE=MariaCecilie;910026]Jotak, det vil jeg rigtig gerne!
Typisk mig at melde mig til og overhovedet ikke aner noget som helst … :stuck_out_tongue: men jeg glæder mig![/QUOTE]

Heh, det kan man jo også sagtens finde ud af bagefter :slight_smile: Jeg har et par du sagtens kan låne. Farvemæssigt er de nok ikke de bedste, da de oprindeligt er lavet til min store røde mco dreng :høhø: Men sådan i mangel af bedre… Og har også bakke og skåle :slight_smile:

[QUOTE=Eife;910050]I Egå er der, jeg ved ikke med Randers endnu (sidst var de ret sent ude med at planlægge, så regner med at ringe enten i morgen eller mandag og høre dem ad)

Heh, det kan man jo også sagtens finde ud af bagefter :slight_smile: Jeg har et par du sagtens kan låne. Farvemæssigt er de nok ikke de bedste, da de oprindeligt er lavet til min store røde mco dreng :høhø: Men sådan i mangel af bedre… Og har også bakke og skåle :)[/QUOTE]

Fedt! Tak fordi du gider at hjælpe! :slight_smile:

[QUOTE=MariaCecilie;910026]Jotak, det vil jeg rigtig gerne!
Typisk mig at melde mig til og overhovedet ikke aner noget som helst … :stuck_out_tongue: men jeg glæder mig![/QUOTE]

Det er bare at hoppe ud i det, for udstillinger er alle tiders måde at få sig et netværk i katteverdenen.
Man kan ikke vide alt på forhånd, men med alle de hjælpsomme kattegale, der er herinde, så kan det heller aldrig gå rigtigt galt.:thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;910277]Det er bare at hoppe ud i det, for udstillinger er alle tiders måde at få sig et netværk i katteverdenen.
Man kan ikke vide alt på forhånd, men med alle de hjælpsomme kattegale, der er herinde, så kan det heller aldrig gå rigtigt galt.:thumbup:[/QUOTE]

Detjligt det er sådan!
Jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget! :slight_smile:

Så er der fyldt op i Egå. Men vi mangler stadig at fylde 3-4 dobbeltbure i Randers, så kom endelig frisk med lidt tilmeldinger!

Der mangler også lidt i Vejle, der er også ca. 3 ledige dobbeltbure.
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;910618]Der mangler også lidt i Vejle, der er også ca. 3 ledige dobbeltbure.
VH
Susanne[/QUOTE]

Ved du noget om Hillerød?
Camilla er lidt udenfor rækkevidde de næste dage, så jeg regne rikke med at få nogen beskeder fra hende… SÅ hvis du vidste noget, så ville det være ganske rat for mig også at bide det - bare sår’n af hensyn til planlægning og den slags småting :slight_smile:

Der er også flere ledige bure i Hillerød :slight_smile: Og når vores egne medlemmer ikke kan fylde dem (der er tydeligvis en del der skal til Flensburg), så lukker vi selvfølgelig gerne andre hovedklubmedlemmer ind.
VH
Susanne

Hmm… mange tak… jeg tror at jeg lige sender en mail til Anette :slight_smile:

Nå, vi har lige fået et afbud på kattene i Egå. Er der nogen, der har lyst til at deltage?

Nå, der var en der var hurtig til at skifte plads. Vi mangler nu i Randers i stedet :høhø:

Eva, kommer du egentlig selv til Egå? :slight_smile:

Er det NFO der har skiftet til Egå ? For så kan jeg skifte til Randers … ?

Mvh Brian

[QUOTE=Brain;919215]Er det NFO der har skiftet til Egå ? For så kan jeg skifte til Randers … ?

Mvh Brian[/QUOTE]

Nej, desværre… Ellers havde jeg skrevet til jer med det samme :slight_smile: Det er cornish rex

Pt har vi følgende racer på:

Egå
Europé
Orientaler
Norsk skovkat
Hellig Birma
Maine coon
Cornish rex

Randers
Russer
Norsk skovkat
Maine coon
Hellig Birma
Snowshoe

Ja, det gør jeg :slight_smile: