Racefremvisning i Plantorama i Randers og Egå

Super :slight_smile:

Får vi en mail/besked med praktiske oplysninger eller skal jeg bare møde op? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=MariaCecilie;919546]Super :slight_smile:

Får vi en mail/besked med praktiske oplysninger eller skal jeg bare møde op? :p[/QUOTE]

Jeg sender en mail ud, har bare lige trukket den lidt i håb om at der ville tikke en tilmelding eller to mere ind :slight_smile:

[QUOTE=Eife;919253]Pt har vi følgende racer på:

Egå
Europé
Orientaler
Norsk skovkat
Hellig Birma
Maine coon
Cornish rex

Randers
Russer
Norsk skovkat
Maine coon
Hellig Birma
Snowshoe

Ja, det gør jeg :)[/QUOTE]

Er der slet ikke nogen persere/EXO’er som har meldt sig?

Nope… Det var der heller ikke sidste gang… :slight_smile:

Det er da lidt en skam …

Ja, du skal da være velkommen til at deltage selv? :smiley:

Jeg tror ikke Margrethe synes at hun skal udstilles… hun vil vist helst være hjemme i sin sofa…

(og så har kæresten og jeg 1.års dag - vi skal vist ud og fiske… yihaaa!! (fnis…))

[QUOTE=Margrethe;919787]Jeg tror ikke Margrethe synes at hun skal udstilles… hun vil vist helst være hjemme i sin sofa…

(og så har kæresten og jeg 1.års dag - vi skal vist ud og fiske… yihaaa!! (fnis…))[/QUOTE]

Hihi, så må du være med næste gang, når du har fået en fin ny killing at vise frem i stedet :muhaha:

Og god fisketur, kan være I fanger en snack med hjem til Margrethe :tihi:

[QUOTE=Eife;919790]Hihi, så må du være med næste gang, når du har fået en fin ny killing at vise frem i stedet :muhaha:

Og god fisketur, kan være I fanger en snack med hjem til Margrethe :tihi:[/QUOTE]

Der bliver ikke nogen ny killing i denne omgang - men jeg kommer nok og kigger på jeres missere istedet for :smiley:

  • margrethe kan bestemt ikke li fisk - sidst hun blev præsenteret for det , snuste hun , og kastede så efterfølgende op :smiley: :smiley: (nej nej, RC det ved man hvad er…)

[QUOTE=Margrethe;919794]Der bliver ikke nogen ny killing i denne omgang - men jeg kommer nok og kigger på jeres missere istedet for :smiley:

  • margrethe kan bestemt ikke li fisk - sidst hun blev præsenteret for det , snuste hun , og kastede så efterfølgende op :smiley: :smiley: (nej nej, RC det ved man hvad er…)[/QUOTE]

Nej, men måske engang i fremtiden? :slight_smile:

Ja, gør da endelig det! Og mine tager du endelig bare fisk med til! :smiley:

Og så har vi fyldt op i både Randers og Egå :slight_smile:

SUPER :slight_smile: Vi bliver kun 5 i Aalborg :frowning: Men det er eliten :wink: :smiley:

:thumbup: Det må det bestemt være :ok:
VH
Susanne

Her har vi også virkelig rystet træet for at få fyldt op :tihi: Min telefon har været lidt på overarbejde, efter der tikkede endnu et afbud ind i Randers i morges. Jeg har nået at lave/modtage 24 opkald i løbet af i formiddag… :høhø:

Ja og nu var det LIGE før jeg ku’ være kommet med alligevel, fordi jeg først skal møde kl 18:18. Men jeg kommer og kigger i det mindste :smiley:

Hold da op :slight_smile: Men godt givet ud, siden i kan melde “fyldt op” :slight_smile:

Ja, det var ret rart pludselig at have :slight_smile:

Ja den skal da opdateres den liste i første indlæg :slight_smile: For jeg ved Adelies “forældre” kommer til Egå med deres kuld :slight_smile: Jeg har nemlig lovet at komme ud og benusse dem :smiley:

Så der er osse Cornish rex-killinger i Egå :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;921581]Ja den skal da opdateres den liste i første indlæg :slight_smile: For jeg ved Adelies “forældre” kommer til Egå med deres kuld :slight_smile: Jeg har nemlig lovet at komme ud og benusse dem :smiley:

Så der er osse Cornish rex-killinger i Egå :D[/QUOTE]

Ja ja, den er meget anderledes nu… Hehe. Da jeg fik et afbud i Egå, fik de lov at komme dertil i stedet, da det var der de oprindeligt gerne ville have været :slight_smile:
Som det er nu, så har vi:

Egå
Europé
Orientaler
Norsk skovkat
Hellig birma
Maine coon
Cornish rex

Randers
Russer
Norsk skovkat
Maine coon
Hellig birma
Snowshoe

Heh der sku’ lige ha’ været en sphynx/Peterbald og en perser i Egå, så var alle pelstyper repræsenteret :slight_smile: