Racefremvisning i Plantorama i Randers og Egå

[QUOTE=TrekkieGrrrl;921900]Sidst jeg var til fremvisning i Plantorama havde de altså også nogle VIRKELIG gode tilbud på netop katteting som kattebakker osv. Det ved jeg selvfølgelig ikke om de har på søndag, men det kunne jeg da forestille mig. Så kan du jo evt. købe en lille bakke. Hvem ved om det bli’r sidste gang du kommer afsted :wink:

Jeg købte den Adelie har i sit udstillingsbur, jeg tror jeg gav 10 kr for den. Og så en GIGA stor en vi har herhjemme… til 50 kr :D[/QUOTE]

ja man skal altid have lidt “småpenge” med til gode tilbud :smiley:
Jeg har helt sikkert nogle penge med til lidt gode “killingetilbud” :tihi:

De har i hvert fald Extreme Classic på super bud, så gemalen har fået besked på at få købt ind nu han alligevel er der :slight_smile:
VH
Susanne (der så småt begynder at blive skruk! Jeg vil også have fri og med i Plantorama…!)

[QUOTE=Susanne W;921911]De har i hvert fald Extreme Classic på super bud, så gemalen har fået besked på at få købt ind nu han alligevel er der :slight_smile:
VH
Susanne (der så småt begynder at blive skruk! Jeg vil også have fri og med i Plantorama…!)[/QUOTE]

Ja, til 69 kr har jeg hørt :slight_smile:

Jeps - kun søndag, og derudover -25% på deres kendte fodermærker, også kun søndag. Ikke nogen dårlig dag at komme i Plantorama :slight_smile:
VH
Susanne

Er der nogen der ved hvilke racer der kommer i Vejle, udover mine bimser?

Claus kommer med vores sølvtrolde og måske et par bimser. Ellers er jeg helt blank, det er Gitte Holgaard der har rystet træet til Vejle :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Eife;921887]
Hej Lene
Hvis der er 8 bure og ikke 6, så må du meget gerne komme med. Jeg skriver en mail i morgen, når jeg har snakket med Plantorama :)[/QUOTE]

Eeej altså, det er lige gået op for mig, at udstillingen er allerede i morgen…jeg havde set forkert på datoen :dokdok:
Jeg kan ikke i morgen…jeg havde ellers lige håbet på, at der måske var et bur til mine katte :frowning:

Venlig hilsen
Lene

[QUOTE=Muldgaarden;921973]Eeej altså, det er lige gået op for mig, at udstillingen er allerede i morgen…jeg havde set forkert på datoen :dokdok:
Jeg kan ikke i morgen…jeg havde ellers lige håbet på, at der måske var et bur til mine katte :frowning:

Venlig hilsen
Lene[/QUOTE]

Ja, det er allerede i morgen. Og det var da en skam, sådan nogle burmeser killinger vile da have været et hit :slight_smile: