Racefremvisning i Plantorama i Randers og Egå

Jaeh, faktisk :slight_smile:

Eva, hvor mange bure forventer du at der er til rådighed ?

Mvh Brian:confused:

[QUOTE=Brain;921601]Eva, hvor mange bure forventer du at der er til rådighed ?

Mvh Brian:confused:[/QUOTE]

6 dobbeltbure? Det var det jeg fik at vide af Susanne?

Du skriver faktisk 8 dobbeltbure i det første indlæg…

Jeps - 6 dobbeltbure. Første gang hed den faktisk 8, men Plantorama har hen ad vejen “rettet ned” i de mindste af butikkerne så der kun er 8 i Aalborg i Hillerød.
VH
Susanne

I know, for det var det sidst. Og så fortalte Susanne senere at det ville være 6, men det er så 8, siger Brian :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;921637]Jeps - 6 dobbeltbure. Første gang hed den faktisk 8, men Plantorama har hen ad vejen “rettet ned” i de mindste af butikkerne så der kun er 8 i Aalborg i Hillerød.
VH
Susanne[/QUOTE]

Men Brian fortæller at han har afleveret 8 bure hos dem?

[QUOTE=Eife;921638]I know, for det var det sidst. Og så fortalte Susanne senere at det ville være 6, men det er så 8 :høhø:
Så hvis du stadig vil med, så er der nu en plads ledig? (Ellers ved jeg at Pernille sagtens kan tage katte nok med til at fylde to bure)[/QUOTE]
Det tror jeg altså du skal cleare med dem imorgen så! De har bedt om kun 6 dobbeltbure - jeg ved ikke hvorfor de 8 kommer ind igen, for det er jo rettet siden du skrev 8 i første omgang?
VH
Susanne

Oh well, det er vel det samme som altid - en aftale med nogen, en anden aftale med dem der tilfældigvis er på arbejde den dag :slight_smile: Bare du får dem fyldt op :smiley:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;921640]Det tror jeg altså du skal cleare med dem imorgen så! De har bedt om kun 6 dobbeltbure - jeg ved ikke hvorfor de 8 kommer ind igen, for det er jo rettet siden du skrev 8 i første omgang?
VH
Susanne[/QUOTE]

[QUOTE=Susanne W;921642]Oh well, det er vel det samme som altid - en aftale med nogen, en anden aftale med dem der tilfældigvis er på arbejde den dag :slight_smile: Bare du får dem fyldt op :smiley:
VH
Susanne[/QUOTE]

Pas, jeg har regnet med 6 indtil Brian netop har fortalt mig at han mener det er 8. Så ja, det må jeg da godt nok lige finde ud af i morgen… Det er så ikke noget problem, jeg kan få folk til at tage flere eller færre katte med, så vi skal nok få fyldt 6 eller 8 uanset :høhø:

Vi afleverede i Odense i sidste weekend - og selv om der var en aftale om det, så kiggede de alligevel på os, da vi kom, som om vi var rejsende fra Mars :slight_smile: Men pyt, idet mindste vidste de at der er jubilæumsfest på søndag, og det er vel det vigtigste :slight_smile: Iøvrigt kan det såmænd godt være, at de 8 bure er lavet om til 6 efter at Brian fik bure med hjem fra Herning, jeg kan ikke huske hvornår det skete - men mindre problem :slight_smile:
Jeg håber alle får en super hyggelig dag i Plantorama - der er morgenmad og frokost til alle udstillerne på Plantoramas regning, de tager altid så pænt imod os :slight_smile: Jeg har sovedag, så jeg når kun lige at kigge ned i Vejle lige inden det lukker.
VH
Susanne

Okay, jeg spørger lige en aller sidste gang, for jeg har aldrig prøvet noget lignende før :ups::?

Jeg har lånt burgardiner til på søndag, men ellers tager jeg selv følgende med:
Madskål+vandskål, mad og vand, to stole, lidt legetøj til Tenzii … og så skal jeg bruge en kattebakke … men, når man nu ikke er vant til at udstille, hvad bruger man så til kattebakke? (en stor en kan jo ikke være i buret) :gruble:
Og hvad skal jeg ellers have med? Et tæppe til bunden af buret? Forslag anyone?
Hilsen den totale newbie :klapper:

Du kan bruge en opvaskebalje af de firkantede til bakke.
De gardiner du har lånt er der ikke en “bund” med der også?
Skal du til Randers eller Egå?

[QUOTE=HeroldDesign;921773]Du kan bruge en opvaskebalje af de firkantede til bakke.
De gardiner du har lånt er der ikke en “bund” med der også?
Skal du til Randers eller Egå?[/QUOTE]

Ah okay, sådan en har jeg! :slight_smile: perfekt

Øøøøh … Jo det er der måske? :stuck_out_tongue:
Jeg skal til Egå :slight_smile:

[QUOTE=MariaCecilie;921777]Ah okay, sådan en har jeg! :slight_smile: perfekt

Øøøøh … Jo det er der måske? :stuck_out_tongue:
Jeg skal til Egå :)[/QUOTE]

Husker jeg ritigt skal du låne burgardiern af Eva? for så er der sikkert bund også!

Ok jeg håber lidt jeg har kræfter til at kigge forbi i Egå, så ses vi måske!

[QUOTE=HeroldDesign;921784]Husker jeg ritigt skal du låne burgardiern af Eva? for så er der sikkert bund også!

Ok jeg håber lidt jeg har kræfter til at kigge forbi i Egå, så ses vi måske![/QUOTE]

Ja det er nemlig Eva der har været så sød at låne mig et sæt :slight_smile: !
Tænker lidt om man skal have en nullerput seng med til ham - kan den mon være der også??

Det håber jeg du kan ! :slight_smile:

et enkeltbur er 60 x 75 cm så der er jo ikke så meget plads, men på den andne side hvis missen er glad for noget at putte i så er det en god ide, du kan jo altid tage den ud igen :slight_smile:

Hej Eva, jeg kan se at jeg er lidt sent ude med at tilmelde mig. Men hvis I får et afbud i Egå, så vil jeg gerne deltage med en burmeser med 4 killinger. Killingerne er ca. 13 uger på udstllingstidspunktet. Hvis det skulle vise sig at have interesse, så er du velkommen til at kontakte mig på [email protected]
Venlig hilsen Lene

[QUOTE=MariaCecilie;921765]Okay, jeg spørger lige en aller sidste gang, for jeg har aldrig prøvet noget lignende før :ups::?

Jeg har lånt burgardiner til på søndag, men ellers tager jeg selv følgende med:
Madskål+vandskål, mad og vand, to stole, lidt legetøj til Tenzii … og så skal jeg bruge en kattebakke … men, når man nu ikke er vant til at udstille, hvad bruger man så til kattebakke? (en stor en kan jo ikke være i buret) :gruble:
Og hvad skal jeg ellers have med? Et tæppe til bunden af buret? Forslag anyone?
Hilsen den totale newbie :klapper:[/QUOTE]

[QUOTE=MariaCecilie;921788]Ja det er nemlig Eva der har været så sød at låne mig et sæt :slight_smile: !
Tænker lidt om man skal have en nullerput seng med til ham - kan den mon være der også??

Det håber jeg du kan ! :)[/QUOTE]

Jep, Elisabeth har ret, der er bund til burgardinerne, og jeg har også nogle vaskebajler (hvide firkantede), som jeg bruger til bakker, som jeg tager med også :slight_smile: Så det behøver du ikke tænke på :slight_smile:

En nullerput kan du jo prøve at tage med, og se om der er plads :slight_smile:

[QUOTE=Muldgaarden;921839]Hej Eva, jeg kan se at jeg er lidt sent ude med at tilmelde mig. Men hvis I får et afbud i Egå, så vil jeg gerne deltage med en burmeser med 4 killinger. Killingerne er ca. 13 uger på udstllingstidspunktet. Hvis det skulle vise sig at have interesse, så er du velkommen til at kontakte mig på [email protected]
Venlig hilsen Lene[/QUOTE]

Hej Lene
Hvis der er 8 bure og ikke 6, så må du meget gerne komme med. Jeg skriver en mail i morgen, når jeg har snakket med Plantorama :slight_smile:

[QUOTE=MariaCecilie;921777]Ah okay, sådan en har jeg! :slight_smile: perfekt

Øøøøh … Jo det er der måske? :stuck_out_tongue:
Jeg skal til Egå :)[/QUOTE]

Sidst jeg var til fremvisning i Plantorama havde de altså også nogle VIRKELIG gode tilbud på netop katteting som kattebakker osv. Det ved jeg selvfølgelig ikke om de har på søndag, men det kunne jeg da forestille mig. Så kan du jo evt. købe en lille bakke. Hvem ved om det bli’r sidste gang du kommer afsted :wink:

Jeg købte den Adelie har i sit udstillingsbur, jeg tror jeg gav 10 kr for den. Og så en GIGA stor en vi har herhjemme… til 50 kr :smiley:

Nåh ja og så ses vi! Jeg har nemlig lovet at komme og kigge. Jeg skal desværre på arbejde så det er uden kat (hmm… selvom jeg jo KUNNE ha’ Ib med i snor L)