Racefremvisning på Frijsenborg 22.-23. August

Tina - Jeg ved ikke lige hvor lang tid det tager at køre der ud, men har du ikke været med Tine i dag? Kan du måske huske vejen?

Jeg var lige forbi på en kort visit i dag, og så var der alligevel en ledig plads til Romano i morgen. :thumbup:

Huske vejen er måske så meget sagt, men jeg har da lidt styr på den. Mener Krak sagde turen tog 33 minutter fra mig og derud.

Har fået dit mobilnummer af Tine, så du får lige en sms lige om snart.

P.S.: Der er meget langt fra P-pladsen ned til teltet og turen foregår på henholdsvis græs med mudder og blød grus…bare så du er forberedt.

Jeg har smadret min ryg idag og overvejer hvordan jeg undgår at gøre det samme i morgen når alle mine pakkenelliker skal med hjem igen -what

Åhh, ja jeg så godt at vi skulle gå der ned!! Jeg ved da godt nok heller ikke lige hvordan jeg skal gøre det med de to katte, keg kan nærmest ikke engang bære en af dem selv! Sådan noget møj!

Jeg tror den står på meget gode sko i morgen så!

Kan du printe sådan en kørselsevejledning ud så vi kan have den med? Per skal nemlig ikke med alligevel og han har en ipod vi plejer at bruge?!

Så kan vi også lige snakkes ved om hvornår vi skal afsted i morgen for at jeg kan nå at pakke kattene ud inden kl 10. Det er jo første gang for mig så det tager nok lige lidt ekstra tid!

Lyder lidt som mig.

Jeg skal forsøge at printe noget ud vi kan hitte ud af :tihi:

Mon ikke afgang klokken ni passer meget godt? Så kan vi også nå at køre forkert? Og hvis jeg ikke husker helt forkert har Eva et bur stående klar til dig med lysegrønne burgardiner og det hele?

Ihh, nu er jeg ved at være klar! Og jeg glæder mig bare sådan til at komme til det! Det bliver sjovt endelig at vise dem frem!

Ja, når mine to alligevel ikke ville bruge det bur hver som Flemming havde givet dem, så kunne du da lige så godt få muligheden for at komme med.
Det har været super hyggeligt i dag.

Tina og Laina - I skal køre efter udstillernes indgang og så læsse af det og så køre om at parkere. Det gjorde vi i dag og vi gør i morgen. Jeg kan på ingen måde slæbe knap 15 kg kat i 5-10 min uden at få meget ondt heller

Kan jeg godt bare stille min bil der indtil det er sat ind på plads?

Ellers kan du stille mig der med misser og bagage indtil du har parkeret bilen og fundet om til mig igen igennem slotsparken :stuck_out_tongue:

Det må vi se til i morgen… Har ingen anelse om hvordan det hele ser ud!!

Grønt :høhø: Masser af græs, buske og træer og stier der snurrer lystigt rundt midt i det hele :tihi:

Suk, suk, glæder mig til at se billeder…

Jeg ville bare super gerne have haft mine med der ned…:slight_smile:

Jeg ønsker alle en rigtig god tur i morgen.

Laina - det gjorde vi i dag, altså satte bilen. Vi var der ca. 9.30.

Hihi, jeg fik et rigtig fint billede af Jako og Gizmo der nysser næse

Mig se, mig se :tihi:

Hihi - bare da jeg så du havde skrevet i tråden, inden jeg så hvad der stod var jeg ved at finde kamera og billeder frem.

Du kender mig vist efterhånden lidt for godt -LOL

Tina - Bare en anelse.
Men ØV det billede hvor de rigtigt dytter næse er ikke blevet til noget. Mit kamera er efterhånden lidt slidt og derved træls, for nogen gange siger den bare at der ikke er noget eksempel ved billedet - og det gør den lige præcis ved de to bedste billeder jeg har taget i dag :frowning: Men her er de andre fire jeg har taget. Vi må bare gentage succesen i morgen :wink:

Her kan man fint lige se hans lille punker top :tihi: -love

Pyh, Jako ser underlig ud her. Han mangler et øre :wink: og profilen ser mærkelig ud.

Det gør vi da bare - jeg er sikker på d’herrer Kat og Kat begge er samarbejdsvillige på det punkt :tihi:

-what - så var det måske hans øre der lå i Tines bur?

Jeg kunne ikke helt finde en grimasse der passede da en lille pige stod og blev ulykkelig foran hendes bur fordi hun troede at Tines røde dreng havde mistet sit øre - i dette tilfælde kaninøret der lå i buret :klapper:

Tina - Det tror jeg også de nok skal være.

Nurh, stakkels bette pige da. Det var da også synd for katten hvis det var sådan -tihi men Jako har nu sit øre med hjem, så hvor det lige er blevet af der… :wink: