Racekatte søges til fremvisning i Ringsted arrangeret af Ringsted Fugleforening

[quote=LenA - DK EverCatz;261399]Så er der svar fra Norsk Skovkattering…

Burene kan lånes for 25 kr stk… Så det håber jeg folk er villige til at betale… :slight_smile:

[/quote]

Det var da godtnok en diffrrence der vil noget, fra det beløb som Racekatten krævede for lejen.:uha:

tror da ikke de får lejet mange bure ud med den pris.

Tak til Skovkatteringen for deres velvilje:)

Det er da klart dem og andre specialklubber der står som første prioritet på min lejeliste. :slight_smile:

Vi ses i Ringsted.

[quote=Mig og Mille T;261623]Det var da godtnok en diffrrence der vil noget, fra det beløb som Racekatten krævede for lejen.:uha:

tror da ikke de får lejet mange bure ud med den pris.

Tak til Skovkatteringen for deres velvilje:)

Det er da klart dem og andre specialklubber der står som første prioritet på min lejeliste. :slight_smile:

Vi ses i Ringsted.[/quote]

Enig :slight_smile: - det bliver også dem jeg ringer til næste gang der skal arrangeres noget

Da det er via kattegale dette er blevet arrangeret betaler Kattegale.dk selvfølgelig burlejen for alle tilmeldte - det er ren hobby og jo flere der har lyst til at deltage jo bedre

Glæder mig til at se jer i Ringsted allesammen

[quote=Battlestar;261629]Enig :slight_smile: - det bliver også dem jeg ringer til næste gang

kattegale betaler burlejen - jo flere der kommer jo bedre :slight_smile:

Glæder mig til at se jer i Ringsted allesammen[/quote]

Hvor er det flot… tak til Kattegale…
så kan man jo så vælge at sætte de 25 kr ind til indsamlingen for FIP

Vi ses i Ringsted

Okay jamen det lyder bare super!! :slight_smile: Så skal vi ikke tænke på hvis ikke alle burene bliver fyldt op… Tak!

Hanne vil det sige du har fundet en at køre med eller? Og er det kun en bimse du har med? :slight_smile: For så skriver jeg dig på listen over deltagere… :slight_smile:

[quote=LenA - DK EverCatz;261635]Okay jamen det lyder bare super!! :slight_smile: Så skal vi ikke tænke på hvis ikke alle burene bliver fyldt op… Tak!

Hanne vil det sige du har fundet en at køre med eller? Og er det kun en bimse du har med? :slight_smile: For så skriver jeg dig på listen over deltagere… :)[/quote]

Jep jeg kommer…Jeg tager en mere med… så jeg kommer med to.

[quote=LenA - DK EverCatz;261635]Okay jamen det lyder bare super!! :slight_smile: Så skal vi ikke tænke på hvis ikke alle burene bliver fyldt op… Tak!

Hanne vil det sige du har fundet en at køre med eller? Og er det kun en bimse du har med? :slight_smile: For så skriver jeg dig på listen over deltagere… :)[/quote]

:tihi: har sent en pb

thi ja nu har jeg set den og svaret… ;D

har sent pb :slight_smile:

Næste gang der laves et eller andet vil jeg sætte pris på at den udmelding man får også passer til virkeligheden.

Enten er der plads eller også er der ikke.

Har man ikke overblik over antallet af tilmeldinger og det antal katte man ønsker at se på dagen må beskeden være. "Det er dejligt du vil være med. Når vi har overblik over pladser og tilmeldinger vender vi tilbage.

Hej alle

Så har jeg lige snakket med Ringsted Fugleforening for at få de sidste detaljer på plads…

Der serveres morgenmad på Ringsted Fugleforenings regning kl 8.15 til alle deltagende.

Der er mulighed for at købe mad i cafeteriet på stedet, men det er også tilladt at tage en madpakke med.

Der kommer dyrlægetjek kl ca. 9.30, hvilket vil sige at man lige skal huske vaccinationspapirerne… :slight_smile:

Det er gratis for udstillere at komme ind, men der skal medbringes grus, mad, og vand til katten, samt burgardiner.

Jeg glæder mig til at se jer alle til et par hyggelige dage! ;D

glæder mig til at se jer allesammen :slight_smile:

Er der nogen der har mulighed for at hente foderprøver i Strøby? Amimonda har tilbudt foderprøver, hvis vi selv henter dem og vi har ikke mulighed for at hente dem…

hvor er strøby henne af - hvis det er på vejen kan jeg sagtens :slight_smile:

Det er ned ved Fakse…hos Timita

Er Strøby ikke ved Køge???

Fra Regitze er det på den anden side af Køge

ja så kommer jeg desværre ikke lige forbi hvis det er nede hos Rita Ebbesen :frowning:

Ehm…måske et dumt spørgsmål, men jeg tager chancen :tihi: hvad er adressen? :ups:

Strøby Bygade 72A
4671 Strøby

hehe ups… havde nok været nemmere hvis jeg havde postet adressen… sorry… Men der er ingen der kan komme forbi så? :slight_smile: eller?