Undskyld jeg igen ber om råd er så flov ved og spørge jer igen
Beimis efter dyrlæge besøg lørdag aften , kommet på ferie til søndag formiddag. Har havde det lidt bedre. Hjem han fik piller. Han gik / humpede ud og drillede fuglene efter cirka 30 min sad han ved lade døre og kalte, jeg hente ham ind, man han var klister ville jeg skulle sidde ved ham. Kl 11:30 gik han ud igemmem garage og den vej ind i stalden, kunne jeg høre på svaler, og jeg rundt om hus hjørnet, så ham ikke, så næste sikker på han gik i laden, ud og tjekke cirka halve time men kunne ikke så ham nogle steder.
Kl 18 begyndte jeg og flytte lidt hø baller cirka 40 styk, og tilbage igen.
Kl 20 gik jeg rundt på dige og tjekke steder ud. Og der var jeg ked af det
Lod døren stå åben Kl 21:45 hørte jeg katte jammer, tog mig tid til og få gode sko på, ud så var det hvor halm var, i den anden ende op mod muren, så kun en udvej. Der er nok 300 halm baller.
Jeg op og kravle i dem så godt jeg kan. Den anden kan kom hen i mod mig var ikke rigtig bange for mig, jeg gik på en spær, skulle holde fast i en lægte, havde lommelampe med og katten kom og skulle om,
men fik set der var en c i øre som det eneste, er 80 % sikker katten var en han kat der var i vedhæng,
Begynte og flytte halmballer efter 30 min gik jeg lige 2 min, da jeg kom ud sad beimis over i den ene side på nogle stakke halm og kaldte på mig, jeg fik stillet to baller oven på hinanden og op på dem, fik fat i beimis dårlige ben side, bare ærlig ned skulle han, den anden på vej over mod os.
Jeg gik ind med ham, efter jeg beimis tjekket lidt, humpede han ind til tør fodder, jeg gik hentet min dyne, ned i køkken, der har jeg så lagt på gulvet i nat,
Han fik piller og vådmad spiste noget han gik på badeværelset og lagde sig, han ømmede sig.
Han sov der indtil kl 3, der kom han og spistede lidt vådmad igen og hen og putte ved mig. Jeg små sov
Kl 4 var han I brygges, var uroligt jeg hentede ham ind i tæppe, så lagde han stille og spinde bare jeg holdt min hånd på ham. Nu er han lidt uroligt vil ud på wc.(kl7)
Min plan er nu kontakt dyrlæge kl 8 er i tvivl om jeg er pylleret, men 1 gale ben er hævet og han går slet ikke på den, vil gerne havde tjekket om han er ok med smertestillende nu han ikke går på den. Evt få noget depot medicin. Da jeg så kan få beimis på ferie.
Ringe til kommunen kl 8 der er to andre katte der har slåsset der ude I nat i laden
Have beimis på ferie imens han kommer sig, og jeg får styr på de andre katte.
Er det overreaktion at kontakte dyre lægen?
Er min plan godt nok ?
Noget jeg har glemt?
Noget jeg gør fejl
Ja beimis er bare en stald kat og det giver knubs, men jeg vil alligevel det bedste for ham, han er min dejligste beimis.
Vil også hjælpe de strøjfene katte, det jeg kan, og har mulighed for.
Og de her ikke bare nogle der er komme og kigge forbi, nu har de været her fast siden fredag, ihvertfald.
Beimis får kun mad inde, der står intet ude af katte mad, affald sække er i lukket bur, grill bliver hvert aften lukket.
Med venlig hilsen beimis ejer