Katte billeder juli


En uskarp billed i dum lys, med ringe mobil. Taget i går, sidst på eftermiddag, jeg var på besøg ved patienten, på hans "privat rekreation ophold " men min dejligste beimis

Med venlig hilsen beimis ejer

23 Synes om

Måske er billedet ikke det skarpeste, men han ser da ud til at være ved godt mod :slight_smile:

3 Synes om

Jo tak det er han bestemt også :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Søde og kærlige Matisse er flyttet til Tyskland. Han har fået helt nye venner - her er han sammen med sin allerbedsteste nye ven :slight_smile: De er SÅ glade for ham, for han går lige i alle med træsko på, og det der med hunde havde han styr på allerede dagen efter han var landet i det nye hjem :slight_smile:

31 Synes om

Afslappet trio i varmen…


Dushara Tatters and Rags, Dushara Cathal Caithlin og Bastian, 21.07.2021.

25 Synes om

13 posts were merged into an existing topic: Råd søges om dyrelægen besøg/ og opdatering om hvordan det går

Der er gået dyr i min grønkål - ligner Stine til forveksling…

16 Synes om

billede

Emil er blevet små forelsket i en af mine bostøtter :smiling_face_with_three_hearts: Hun er åbenbart noget ganske særligt :love:

26 Synes om

De to altså … :heart_eyes:
Jeg ved snart ikke hvem af dem der er mest gode for hinanden :hoho:

23 Synes om

Kender I det at man overvejer at prikke til katten, bare for at som der er liv?

Det er dr, vil jeg lige berolige med.

19 Synes om

LouLous mor, Toka, nyder livet i Frankrig … der har hun egen sommerresidens :rolleyes2:

21 Synes om

billede

Efter to gange at have skulle tvinge piller i Ida i dag, kunne jeg virkelig mærke angsten for, om hun mon ville blive bange for mig. Susannes beroligende ord om, at Ida jo elsker mig betingelsesløst og ikke mindst det, at hun her til aften lagde sig op til mig i sofaen (hvilket slet ikke sker hver dag) Har dog hjulpet på min frygt! Selvom det er forfærdeligt at skulle gøre noget mod hendes vilje, så flygter hun ikke med det samme, det er overstået. Hun vil gerne nusses, og i dag skyndte jeg mig at finde kammen frem, så hun kunne blive børstet, hvilket hun elsker :heart: Føler mig så heldig og beæret over, at jeg har fået lov at få deres fulde tillid og ikke mindst tilgivelse! Det lykkedes også Ida at få charmeret sig til rent vand 2-3 gange i løbet af dagen :grin: De får hverken godbidder eller vådmad, da deres maver ikke tåler det. Men Ida er fast besluttet på, at hun skal have noget at tigge om, så det er blevet rent vand :klappe: Dog SKAL hun se det blive skiftet, før det tæller :hoho:

15 Synes om

Det er hårdt at være killing

15 Synes om

Jeg havde samme overvejelse i aftes…

16 Synes om

Her sidder beimis tit og holder øje med når jeg kommer, eller skælder ud når jeg går

Med venlig hilsen beimis ejer

Taget torsdag aften

22 Synes om

Carlos :heart:

24 Synes om

Nyt skilt til samlingen :blush:

24 Synes om

Belønning behøver ikke at være mad. Ida synes tydeligvis, at børstning er en god betaling for at finde sig i at få piller.

Fanni fik astma, for et års tid siden og bryder sig bestemt ikke om at skulle inhalere medicin igennem en maske. Men hun accepterer tvang, da hun får godbidder, som belønning. Hun sidder gerne og stirrer intenst på mig både morgen og aften, for at minde mig om, at hun skal have sine godbidder. :tihi:

4 Synes om

Kunne godt forestille mig, at Fanni har en evne til at intimidere med sit viljefaste blik :hoho: Er sikker på, jeg ville gøre ALT, hvad hun befalede :klappe:
Men dejligt, at i har fundet en måde, hvorpå medicinen bliver en tålelig ting at skulle have :love:

1 Synes om

Søde Matisse med sin bedste MCO ven, en ældre herre, nede i Tyskland. Han elsker alle sine nye venner, og de elsker ham :slight_smile: Imorgen flytter hans kuldbror, Misja, ud til nogle bimsedrenge, vi har opdrættet for nogle år siden. Jeg håber han får lige så let ved det med nye venner :slight_smile:

26 Synes om