Råd søges om dyrelægen besøg/ og opdatering om hvordan det går

Jeg krydser også alt hvad jeg kan for smukke Beimis

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Krydser for Beimis :kryds: :hjerte:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: til Beimis og et stort :kram: til dig. Det har du da vist brug for :kram:

1 Synes om

Masser af :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: og :kram:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

:kram: :troste: :kram:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

Faktisk har vi mange gode erfaringer med, at det tilsyneladende hjælper med lidt god karma her fra KG. Lad os håbe, det også er tilfældet nu :kryds:

4 Synes om

Var meget kort hos beimis i går, ind piller i halsen, en kram, beimis næse smurt, en klap og klø under hagen, imens jeg lavede tallerken med nat god bidder, ud af døren.
Men det salve her, slikker beimis af næsen, eller vasker af med det samme. Jeg mangler en godt råd til hvad jeg gør, så det bliver på næsen, bare lidt tid.

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Har helt glemt det, men i mandags da beimis var ved dyrlægen, kunne dyrlægen rigtig se fremskridt med beimis gang, hun sagde hvis hun ikke vidste det kun var 14 dage siden sidst, og der blev lavet de øvelser med ham, og det var hende selv der gjorde det, troede hun ikke på det var samme kat. :blush: Så lige i farten lavede beimis og dyrlægen en par ben bøj og stræk øvelser. :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Beimis har fået godt gang i træning af hans passer, nu sover de længe helt til 5:40.

Beimis vil heller ikke ligge i vinduet der står på klem om natten mere. Går ned i stuen og sover. Når kl bliver 5: 30 går beimis op og vågner ham der passer beimis. Han siger nej vi skal sove til avisen kommer eller bussen køre første gang kl 6.
Nå, beimis forlader sover værelset, sker det under små snakkende og maivende. Men er han ikke oppe seneste 10 min efter ryger der en potte på gulvet i stuen neden under :see_no_evil:. Og når han kommer ned så sidder beimis på stolen med tæppet og ser uskyldigt ud :woozy_face:

Sådan har det foregået de sidste 8 dage nu

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Beimis lomme penge ryger hurtigt for tiden. Ud af 8 stue potteplante er der kun 1 til bage nu, der kan/har overleve ture på gulvet :laughing: i går var jeg lige ved og rede en urtepotte skjule, jeg altid har syndes var så flot, den blev sat i den pæne stue der indtil vidre har var lukket af for beimis. Nå og for beimis ikke skal få potte skår i poter. For beimis hjælper jo med og grave jorden sammen når en er røget på gulvet. Så har ham der passer beimis fundet nogle plastik bøtter / spande, der kan bruges som urtepotteskjuler, men han vil have tapet om dem, så det skal beimis hjælpe med en af de næste dage :slightly_smiling_face: Det bliver nok meget underholdende :joy: :rofl:.
For beimis plejer enten fange penslen eller dyppe poten I det “våde” og selv vil “male” med poterne

Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Kunne en klump elefantsnot, eller hvad det nu hedder under skjulerne være en mulighed, så de ikke er helt så nemme at skubbe ned?:sweat_smile:

Det lyder virkelig til, at Beimis formår at holde sin passer godt i gang :joy:

4 Synes om

I Ikea kan man få metalskjulere af forskellig art. Jeg har kun sådan nogle, for jeg også har en Beimis-wannabe :wink: Her er en af skjulerne, de fås i forskellig størrelse. De er ganske billige, så jeg tænker, Beimis’ lommepenge kunne forslå et stykke vej :slight_smile:

@Beydana har fortalt, at hun bruger selvklæbende velcro til at sætte under potterne for at holde dem fast. Så det er også en mulighed.

4 Synes om

Vi var fans af elefantsnot, da vi havde Jack. Han fattede ikke helt, hvor meget hans popo fyldte :klappe:

2 Synes om

Jeg må sige jeg tro beimis passer nyder det :smil:

@Lonse @galath @Lykke

Jeres rigtig gode ideer med elefant snot og velcro blev total nedstemt i aftes. Hvordan jeg overhovedet kunne finde på at foreslå det. Det skulle være sådan hvis beimis ville lægge sig på en plads imellem to blomster, skulle de kunne flyttes med, for beimis skal ligge godt der hvor han vil lægge sig og den ene ben skal jo have plads. NU BOEDE BEIMIS DER, så det var sådan. Så måtte jeg jo bare købe en ny blomst en gang imellem.

Ikea skjule syndes jeg godt om, men der har været noget i avisen med ideer til og bruge noget man har til noget helt andet. Og der var noget med plastik bøtter men kunne dekorer med tapet. Og beimis passer har tit gang i små projekter, tro han nyder og gå og lave sådan noget hele tiden. Så det vil jeg ikke blande mig for meget i, for kunne fornemme han gerne vil lave det her, så snakkede ikke meget om ikea skjuler.
Samt her i dag har han indkøbt speciel tapet klister, der var beregnet til børn :besvimer:
Som jeg fik og vide i dag beimis skal jo også have sjove oplevelser :playkitty1:

Med venlig hilsen beimis ejer

7 Synes om

Jeg forstår godt holdningen, jeg har ikke en eneste plante i mit hjem, fordi kattene skal kunne være der og jeg egentlig ikke gider rydde op efter dem hele tiden :joy:

5 Synes om

Søndag var jeg oppe ved beimis, beimis sad i ovenlysvindue og vinkede da jeg kom og sad og vinkede da jeg gik. ( vinker: beimis sider med den ene pote ude og flytter poten fra side til side. Eller sider og ælter med poten ude i luften.) Ja så vræler jeg.
Var lige snak om jeg nok ikke kom i går mandag, da vi skulle igang med noget renovering . Fik og vide beimis skulle nok klare sig, ja jo det er jeg jo nok godt klar over. Det var nu mere mig selv jeg tænkte på, om jeg klare mig. Må indrømme tro som beimis klare sig bedre end mig :lazykitty:

Med venlig hilsen beimis ejer

9 Synes om

:kram:

1 Synes om

:troste:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Om det er gigt, beimis er øm af i bagbenene eller noget andet. Skal jeg ikke gøre mig klog på, i går aftes kom løbende ned af trappen vende i køkkendøren, og op af trapperne igen med sådan en fart ned af trappen, og op , inden jeg er halv vej oppe, har beimis været inden på værelset med ovenlys vinduer og op I vinduer og ned igen, jeg vender om, men inden jeg er ned, har beimis været i køkkenet og lave hjul spind om madskålene og på vej op igen. Men så gik det stille ned og vi skulle snakke. Men da vi snakkede og jeg var ved og rede ham, var der en sted ved bagbenene der var meget ømt. Det er lidt svært og finde ud af hvad der er galt. Men det glæder mig og se han kan tage sådanne ture op og ned af trappen :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om