Var ved beimis en par timer i fredags 23/10 og fik næsen smurt en par gange, og legede, det hjalp på næsen kunne jeg se lørdag,
Lørdag var jeg der kort,
Søndag var jeg der fra cirka 13:20 beimis var lige gået hen og skulle have middags luren, men rejste sig med det samme, vil skulle lege med snor med papir I, og jeg skal løbe om møbler, så går den vilde jagt
,
Vi legede og snakkede og legede, da klokken blev 17:30 var beimis træt, nemt og se, gik i kurven og lagde sig, men ville ikke sove når jeg var der, satte mig ved siden af på gulvet med en tæppe, og en bog, for skulle snakke, og så kæmpede beimis med søvnen
Men sov nej
var der til knap 19:00 inden jeg havde transport mulighed, sagde nu går jeg til beimis, for første gang sad beimis ikke og kiggede efter mig eller hoppe op I vinduet og så efter mig, men lagde sig helt ned og poten op over hovede. Bilder mig selv ind at jeg kunne høre han snorkede inden jeg havde fået alt lys slukke, og døren ud på verandaen lukket og selv på vej ud af døren 
Var der igen mandag, kan se han, bliver mere og mere aktiv, vi skal løbe når vi leger, han står på " surfe bræt " den betræk der kommer af han pude skal ligge på gulvet, også løber han og smidder sig på den og glider hen af gulvet, samt han fanger fugle igemmen vinduet, skal snart have pudset vinduer. Næsen er der ro på igen, og jeg kan igen få lov og smørre uden problemer, de fleste gange glemmer han det med det samme når, vi leget og salven får lov at blive tør / sætte sig, han afprøver steder og hoppe op på uden hjælpemidler.
Onsdag var jeg ikke ved beimis. Men kom tidligt der torsdag, så vi fik leget og snakket meget
Vi besøgte så lige dyrlægen torsdag, beimis har jo fået de dumme filtre på begge bagben, jeg ikke kunne få lov og rede ud, samt han selv igen kunne komme til og vende sig så meget, han selv prøver på og vaske/ordne selv, men skælder dig selv ud/ hvæser af sig selv. Dyrlægen mener jeg kunne rede det ud. Hen så sur han var på mig når jeg kom der til. Det ville jeg have dyrlæge til og vurdering på, samt jeg ville gerne have en tjek på næsen om jeg ser rigtig når jeg mener, der er pænt sår igen, samt ben kort sagt dyrlægens opdatering og vurdering på beimis.
Beimis blev klippet fra midt på ryggen på begge sider, så han har hanekam nu også lige ved halen midt for. Nøj han ser øm ud
. Hold op han skældte ud, sikke nogle udtryk han kunne, som jeg fornemmede det var der ikke rosende ord vi fik med på vejen
.
Der skulle have været en lille tot mere klippet på venstre bagben, men vi stoppede mens lege var god, det var på den mest dårlige sted, hvor beimis er øm på benet.
Sagde til dyrlægen jeg var meget flov over jeg ikke selv havde fået redt filter ud, men når det var med klør og hvæser og beimis gemmer sig, dur det ikke, også flov over jeg ikke havde oplært beimis i den slags håndtering, men bemis var ikke på den måder håndtere som lille, han skulle jo bare være ude kat og ,leve af mus, men han blev jo mere og mere inden kat, og så står jeg med problemer med håndtering i dag.
Også fik beimis lige lidt fysioterapi øvelser med forbenet igen, sidst hjalp det meget, kunne jo være det ville give en lidt nøk mere fremad.
Havde nogle sagde til mig for 2 år siden, man kunne få fysioterapi til katte, havde jeg tænkt, ja men det bliver så kun de der bor i København, også de meget meget opdragende katte, da ikke sådan en almindelig hus kat der slet ikke noget håndtering på noget måder har fået, eller opdragelse for den sags skyld.
Havde nogle sagt jeg selv kom til og bruge fysioterapi til katte, havde jeg ikke i min vidste fantasi vil tro det
Og næsen er pænt, som den kan være i den situation vi står i 
De kunne også se der var sket fremskridt med beimis, hans være måde at være på, og så godt han trives.
Vertinær sygeplejerske der havde beimis da han fik ordnet tænder, kom lige ind og skulle hilse på beimis, og han fik lige en kram 
Ja så blev det igen lang 
Med venlig hilsen beimis ejer