Råd søges om dyrelægen besøg/ og opdatering om hvordan det går

Tænk sig en halv år, er det siden beimis fik nyt hjem i dag. Havde dyrlægen sagt til mig at han ikke ville komme hjem mere, og skal have medicin hvert dag, havde det slået mig helt i gulvet. Og det ville have været total uoverskueligt. Samt fået og vide, af andre, det vil ikke komme til og ske.
Men kun en dag jeg ikke har kommet afsted og give medicin, det er jo lykkes for mig og komme afsted, uge for uge er stille gået, langsomt har vi fundet ud af løsninger, så det hele går op i en højre enhed, fået beimis nye hjem/ plejehjem, indrette så det tager hensyn til beimis skavanker, og giver ham den bedste pensionist liv, og samtidig fundet løsninger så livet i huset leves normalt, og udelivet har beimis måtte give afkald på, og det har beimis accepteret.
Den der har givet afkald på mest er nok mig, mine gå ture er kørt så langt ned, med og komme afsted, er det er næsten intet, men så kan hverdagene næsten hænge sammen i huset her, og det så koster så meget for mig på det personlige plan. Er det ikke noget og gøre ved.

Og den støtte og hjælp jeg har fået her indefra idet her forløb, den har hjulpet mig så meget, det er svært og beskrive så må lige nu nøjes med og sige :tak: tak til jer.

Men den halve år har kostet tåre, meget frustration, bekymring, logistik, spekulationer og udtænkt løsninger som ikke duede og måtte om tænkes flere gange.
Men kunne jeg spole tiden til bage den dag ved dyrlægen og ville få alt det her og vide jeg ved nu, og hvad det koster på den personlige plan for mig, ja så ville jeg gøre det om igen.
Og dyrlægen regning har jeg helt bevidst slet ikke tænkt mig og tælle sammen på hvad de blev i året 2021 :slem:

For og se beimis hvor godt han lever livet i den situation han nu er i, og hvor godt han trives, det er så dejligt :hjerte:
Tak
Med venlig hilsen beimis ejer

11 Synes om

Sidste kapitel blev skrevet her sidst på eftermiddag i dag :ked: :grade:

Sådan små poter :footprints: :footprints:, er utroligt hvor meget de fylder i hjertet :heartpulse: :hjerte:, og hvor dybt aftryk der er, når de forlader ens hjerte :brist: :broken_heart:
Beimis vil for altid være min dejligste bedste beimis :lazykitty:, du vil altid være i mine tanker, og jeg vil huske dig.

:hjerte: tak for du valgte mig og jeg fik lov og være din ejer
:hjerte: TAK :hjerte:

8 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Du har været det perfekte hjem, for en så skøn som ham

Beimis er en kat som man ikke glemmer, efter at have lært ham at kende her. Han vil blive husket a mange…

Sov godt Beimis

4 Synes om

Sov godt Beimis :heart:

1 Synes om

Kæmpe :kram: Tak for du delte ham med os andre, han var en kat man vil huske. :hjerte:

1 Synes om

Åh nej da, det er jeg virkelig ked af at høre. Han har gjort et stort indtryk via de historier du har fortalt om ham. Hvor er jeg ked af at læse det… et meget stort virtuelt kram til dig

… og til Beimis, den smukkeste husmisser :heart:

1 Synes om

God rejse Beimis :lys:
Og en kæmpe krammer til dig :kram: :troste:

1 Synes om

Det er jeg utrolig ked af at høre stort :kram: til dig
Han kunne ikke havde haft et bedre hjem og slave, du har kæmpet for ham :kram:
god rejse til Beimis :lys:

1 Synes om

Hvil i fred, dejlige Beimis. :ked:

1 Synes om

Hvil i fred Beimis :lys:

1 Synes om

:lys: for Beimis
Og :kram: til hans mennesker

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, at du har mistet din elskede ven :heart: Men han havde vist det bedste katteliv og det bedste kattemenneske og den bedste katteplejer, man kunne ønske sig som kat.

5 Synes om

1 Synes om

1 Synes om

1 Synes om

Det gør mig meget ondt :kram: :hjerte:

God rejse sødeste Beimis :lys:

1 Synes om

Øv, hvor trist - men hvor har Beimis dog haft et godt liv, og ingen er vist i tvivl om, hvor meget han har været elsket! :heart:

6 Synes om