Rædselskabinettet ;0)

:):slight_smile:

Her kommer så tråden, hvor du kan vise én eller flere af dine rædsler - i håbet om at en anden slet ikke vidste, at hun stod og manglede sådan en tingest.

:høhø::høhø:

Måske kan vi bytte/sælge/købe hinandens gode sager.

:slight_smile:

Min rædsel har allerede fundet et nyt og varigt hjem - men kom glad med billeder af din/dine.

:fin::fin:

:klapper: he he skal lige over i garagen og fotografere rædslerne over alle rædsler -what

:yatta::yatta::yatta:

Glææææder mig til at se det - måske er det noget for nogen herinde ??

:høhø:

Værsgod…termokanden fra Helvede…eller bare fra Abu Dhabi. Importeret af vores “søde” nabomand.

[quote=Chicabee;417182]
[/quote]

Undskyld men her bliver jeg bare nødt til at -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

:inlove::inlove:

Er det nu jeg skal indrømme det :

Jeg synes ski da at den er sej… f.eks med et stort bundt lyserøde bonderoser i…

:rock::rock::rock:

Altså, nu er jeg jo personligt rigtig glad for min rædsler og vil ikke af med dem. Men jeg viser dem gerne frem hvis det er?

Og der er MEGET mere hvor det kommer fra-LOL

Er det nu jeg skal indrømme det :

Jeg synes ski da at den er sej… f.eks med et stort bundt lyserøde bonderoser i…

:rock::rock::rock:[/quote]
Blomsterne vil visne af skæk -what

Den er grimmere i virkeligheden…den er blot fotogen. :høhø:

Da jeg ingen kæreste eller mand har har jeg ikke noget rædsel.
Grimme ting er smidt ud.

Synd at Taj Mahal uret ikke er til omplacering… det er lige præcis så kitchet at det tiltaler min forkvaklede humor :smiley:

Ann K: Ja, det er ret fantastisk. Engang i mellem lykkes det faktisk for min far at være sjov:)
Det er meningen det skal lyde som “kald til morgenbøn”, men det lyder mere som en retarderet gnu der prøver at synge med på “kald det kærlighed” for fuld kraft:klapper:

[quote=Chicabee;417182]Værsgod…termokanden fra Helvede…eller bare fra Abu Dhabi. Importeret af vores “søde” nabomand.

[/quote]

Vil du bytte den for en/flere hittekatteting?
Jeg syntes den er sej. Hvor tung er den?

[quote=SIBsofie;417292]
Det er meningen det skal lyde som “kald til morgenbøn”, men det lyder mere som en retarderet gnu der prøver at synge med på “kald det kærlighed” for fuld kraft:klapper:[/quote]

-LOL Jeg kan høre den retarderede gnu lyslevende for mig -LOL :tak:

[quote=SIBsofie;417191]Altså, nu er jeg jo personligt rigtig glad for min rædsler og vil ikke af med dem. Men jeg viser dem gerne frem hvis det er?

Og der er MEGET mere hvor det kommer fra-LOL[/quote]

:rock::rock::rock:

Den dér brilleholder er da for cooooool.

:ok:

JAAAAAAAAAAAAAA !!!

Frem med godset - vi vil se det.

:tak:

[quote=SIBsofie;417292]Ann K: Ja, det er ret fantastisk. Engang i mellem lykkes det faktisk for min far at være sjov:)
Det er meningen det skal lyde som “kald til morgenbøn”, men det lyder mere som en retarderet gnu der prøver at synge med på “kald det kærlighed” for fuld kraft:klapper:[/quote]

Min man har faktisk en kollega, der sikkert vil kunne skaffe mig noget tilsvarende… når altså han er færdig med at trille rundt på jorden af grin over min anmodning :slight_smile:

[quote=kamikaze;417311]Vil du bytte den for en/flere hittekatteting?
Jeg syntes den er sej. Hvor tung er den?[/quote]

:ok::ok:

Enig !

Jeg synes oz den er sej

:inlove:

:yatta::yatta::yatta::yatta:

Ditto…

:inlove::inlove:

Her, hvor jeg bor er der masser af butikker hvor jeg levende kunne forestille mig at de kan købes i flæng.

:høhø:

Og els kan de med garanti findes på Nettet ??

:uha:

Jeg viser såmænd gerne mine “rigdomme” frem :høhø:

Først et arvestykke fra min farmor:


-den var der sjovt nok ingen slåskamp om:?:ups:

så har jeg et lille udpluk som venner har taget med hjem ude fra den store verden:

Synes også lige at det er værd at nævne at jeg ligger inde med en relativt omfattende plaster samling (dog IKKE brugte :p) og også er den heldige ejer af et kortspil der har fotografier af folk med ishockey hår på:yatta:

[quote=SIBsofie;417346]Jeg viser såmænd gerne mine “rigdomme” frem :høhø:

Først et arvestykke fra min farmor:


-den var der sjovt nok ingen slåskamp om:?:ups:

så har jeg et lille udpluk som venner har taget med hjem ude fra den store verden:

Synes også lige at det er værd at nævne at jeg ligger inde med en relativt omfattende plaster samling (dog IKKE brugte :p) og også er den heldige ejer af et kortspil der har fotografier af folk med ishockey hår på:yatta:[/quote]

:tak::tak:

Den lille pletleopard er da bare skøn… det andet vil jeg ikke udtale mig om - folk bliver så hurtigt stødt…

-LOL