Rædselskabinettet ;0)

Jamen, jamen, jamen SÅ megen elendighed i een tråd -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg kan lige så godt sige det som det er.
Det her bliver min favorit-tråd.
Nøøøøøj hvor skal jeg ind og kigge, når jeg trænger til et godt grin :yatta:

PS. kommer lige i tanke om, at vi har en meeeeget grim fugle-figur stående i haven.
Jeg suser lige ud og tager et billede af den - så skal I bare se -what

Her er den så.
Jeg har INTET med den at gøre :høhø: Den er fra min mands side af familien af.
Jeg har dog besluttet, hvor den skulle stå …
Aller-bagest i vores have. 1 meter mere, så er den ude af matriklen.

Den er ca. 60 cm. høj - og grim som ind i H******
(PS. jeg bad den på et tidspunkt om at flette næbbet - så valgte den at smide det)

[quote=Lindvig;417369]Jamen, jamen, jamen SÅ megen elendighed i een tråd -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg kan lige så godt sige det som det er.
Det her bliver min favorit-tråd.
Nøøøøøj hvor skal jeg ind og kigge, når jeg trænger til et godt grin :yatta:

PS. kommer lige i tanke om, at vi har en meeeeget grim fugle-figur stående i haven.
Jeg suser lige ud og tager et billede af den - så skal I bare se -what

Her er den så.
Jeg har INTET med den at gøre :høhø: Den er fra min mands side af familien af.
Jeg har dog besluttet, hvor den skulle stå …
Aller-bagest i vores have. 1 meter mere, så er den ude af matriklen.

Den er ca. 60 cm. høj - og grim som ind i H******
(PS. jeg bad den på et tidspunkt om at flette næbbet - så valgte den at smide det)

[/quote]

Jeg kan desværre ikke se nogen af dine billeder :ked:

[quote=SIBsofie;417292]
Det er meningen det skal lyde som “kald til morgenbøn”, men det lyder mere som en retarderet gnu der prøver at synge med på “kald det kærlighed” for fuld kraft:klapper:[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
hikker af grin

Ishockeyhår?!???
Okay, måske er det fordi jeg hellere ville brække en arm på langs end se ishockey… men her står min eller ret livlige fantasi af?
:øhmm: :øhmm: :øhmm:

[quote=Ann R;417411]-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
hikker af grin

Ishockeyhår?!???
Okay, måske er det fordi jeg hellere ville brække en arm på langs end se ishockey… men her står min eller ret livlige fantasi af?
:øhmm: :øhmm: :øhmm:[/quote]

Ishockeyhår: Det er den her VIDUNDERLIGE frisure, hvor håret er langt i nakken men kort på troppen. Grunden til at det hedder Ishockeyhår er efter sigende: Langthår under hjelmen = FOR VARMT, kort hår i nakken = FOR KOLDT!

Sætter lige et fint billede ind så du kan være helt med på hvilken ubeskrivelig stilsikker frisure jeg beretter om:

Ups, jeg havde mit album som privat :sorry:
Mon billederne kan ses nu?

[quote=SIBsofie;417421]Ishockeyhår: Det er den her VIDUNDERLIGE frisure, hvor håret er langt i nakken men kort på troppen. Grunden til at det hedder Ishockeyhår er efter sigende: Langthår under hjelmen = FOR VARMT, kort hår i nakken = FOR KOLDT!

Sætter lige et fint billede ind så du kan være helt med på hvilken ubeskrivelig stilsikker frisure jeg beretter om:

[/quote]

Jeg kan ikke se noget billede :?:?

NEJ hvor mærkeligt, nu var det der da jeg havde sendt beskeden…MYSTISK.

Quanti’s: Det skulle gerne være der nu:ok:
Jeg opdagede lige at det var sat “forkert ind”, men nu er det rettet:)

[quote=SIBsofie;417421]Ishockeyhår: Det er den her VIDUNDERLIGE frisure, hvor håret er langt i nakken men kort på troppen. Grunden til at det hedder Ishockeyhår er efter sigende: Langthår under hjelmen = FOR VARMT, kort hår i nakken = FOR KOLDT!

Sætter lige et fint billede ind så du kan være helt med på hvilken ubeskrivelig stilsikker frisure jeg beretter om:

[/quote]
Oh shit… -what Jeg husker mere den variant man kaldte svenskerhår. Et forsøg på at få fint, nordisk hår til BÅDE at være langt OG fylde i toppen. Noget, der er dømt til at mislykkes. Hvis du f.eks. kan huske Polle fra Snave? Kikset ud over alle grænser… :rulleøjne:
[ame]Polle fra Snave part 2 - YouTube

Ann R: Så absolut, kan jeg huske ham! Nu er jeg jo vokset op i Svendborg, og der er knapt 3 timer i trillebør til Snave der fra (som jo faktisk reelt er en by.), så man kan jo sige at Polle på en måde var min imaginære nabo engang i tiden:) At han er en flot fyr, dét kan man ikke tage fra ham:thumbup:.

Whatever you say… :uha:
Fniiiis… :stuck_out_tongue:

[quote=Ann R;417431]Oh shit… -what Jeg husker mere den variant man kaldte svenskerhår. Et forsøg på at få fint, nordisk hår til BÅDE at være langt OG fylde i toppen. Noget, der er dømt til at mislykkes. Hvis du f.eks. kan huske Polle fra Snave? Kikset ud over alle grænser… :rulleøjne:
[/quote]

Jamen det er da ikke svenskerhår Polle har…det kaldes Bundesliga-hår:rock::rock:

Fra titelsangen til filmen:

Han kommer ud fra Snave, har Bundesligahår
Navnet det er Polle han er ikke noget skår…

[ame]Polle fra snave Polle fra snave Sangen! - YouTube

[quote=Lindvig;417369]Jamen, jamen, jamen SÅ megen elendighed i een tråd -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg kan lige så godt sige det som det er.
Det her bliver min favorit-tråd.
Nøøøøøj hvor skal jeg ind og kigge, når jeg trænger til et godt grin :yatta:

PS. kommer lige i tanke om, at vi har en meeeeget grim fugle-figur stående i haven.
Jeg suser lige ud og tager et billede af den - så skal I bare se -what

Her er den så.
Jeg har INTET med den at gøre :høhø: Den er fra min mands side af familien af.
Jeg har dog besluttet, hvor den skulle stå …
Aller-bagest i vores have. 1 meter mere, så er den ude af matriklen.

Den er ca. 60 cm. høj - og grim som ind i H******
(PS. jeg bad den på et tidspunkt om at flette næbbet - så valgte den at smide det)

[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jammen… hvad skal jeg sige… den piphans er godt nok… SJÆLDEN ?!

-LOL

Men jeg kan se, at nogen holder så meget af den at de har lagt det tabte næb nede ved fødderne - men hvo’n skal den stakkels piphans få det op, når den ikke kan bruge næbbet ??

:øhmm::øhmm:

[quote=Felis;417510]Jamen det er da ikke svenskerhår Polle har…det kaldes Bundesliga-hår:rock::rock:

Fra titelsangen til filmen:

Han kommer ud fra Snave, har Bundesligahår
Navnet det er Polle han er ikke noget skår…

Jamen det er jo den med at kært barn har mange navne:) Ishockeyhår, svenskerhår, bundesligahår, tyskerhår, mullet, shlong(sammen trækning af short og long) er alle fantastiske ord for det ganske samme; verdens sejeste frisure:yatta:

Jeg er rimelig sikker på at det har været på sortimentet i Tiger-butikkerne i en rum tid. Om det så er luget ud efterhånden skal jeg lade være usagt. Men jeg vil lige minde mig selv om at tjekke i de 2 vi har i Randers når jeg kommer forbi engang :høhø:

[quote=SIBsofie;417292]Ann K: Ja, det er ret fantastisk. Engang i mellem lykkes det faktisk for min far at være sjov:)
Det er meningen det skal lyde som “kald til morgenbøn”, men det lyder mere som en retarderet gnu der prøver at synge med på “kald det kærlighed” for fuld kraft:klapper:[/quote]

Jamen, jeg syntes jo nok, at det lignede det, som min gode ven T har stående… Det lyder hulkende morsomt! Lige hans eksemplar er vist købt i udlandet, men jeg skal nok spørge :ok:

Ikke Taj Mahal…

Hmmm, har jeg ikke set dem i et butiksvindue på - Istedgade :? Et godt stykke ud mod Enghave Pl., jeg kigger ikke ud under den første etape af den gade. Det kan også være Vesterbrogade - og for den sags skyld er der nok en shop eller 2 på Nørrebrogade (strækningen overfor Assistens), der har dem.

[quote=Felis;417510]Jamen det er da ikke svenskerhår Polle har…det kaldes Bundesliga-hår:rock::rock:

[/quote]
Jeg har gudskelov ikke set filmen :wink:
Men hvad man kalder det, det kommer nok an på, hvor man kommer fra. Her på Amager, en spytklat fra Skåne, her hed det svenskerhår. Det er vist det man kalder kærligt drilleri. Eller noget… :wink:

[quote=kamikaze;417311]Vil du bytte den for en/flere hittekatteting?
Jeg syntes den er sej. Hvor tung er den?[/quote]

Den er ikke tung…imiteret metal også kaldet plastik :tihi:

Du må få den :wehuu:

[quote=Chicabee;417577]Den er ikke tung…imiteret metal også kaldet plastik :tihi:

Du må få den :wehuu:[/quote]

-LOL-LOL-LOL Fantastisk!!! -LOL-LOL

Det lyder også godt når nogen fortæller at de har købt noget i “ægte plastic”, :klapper::yatta:

Jeg har det med at slippe af med sådan nogle støvfangere men af en eller anden årsag er disse rædsler ikke røget ud endnu:høhø: