Rædselskabinettet ;0)

[quote=PiaB;482907]efter at have flyttet en del gange er mange af mine rædsler altså sorteret væk og smidt ud :tihi: det er sådan en god undskyldning for, at ting forsvinder :tihi:

har af en eller anden grund pakket denne “gyngehest” med hver eneste gang, og hver gang jeg flytter får den en plads fremme…
hvorfor aner jeg ikke - den fylder og jeg synes ikke en gang den er særlig pæn:ups:[/quote]

Den er da for skøn ! :slight_smile:

[quote=SIBsofie;417191]Altså, nu er jeg jo personligt rigtig glad for min rædsler og vil ikke af med dem. Men jeg viser dem gerne frem hvis det er?

Og der er MEGET mere hvor det kommer fra-LOL[/quote]

FOR S*** DET ER EDDER**** EN GRIM SAMLING, DU HAR - navnlig den der brilleholder - Hva f**** sker der for dig??? -LOL

[quote=kamikaze;449969]Jo tak, Jeanette…de er fine salgsbare ting på bagagerumsmarkeder:rock:
Hvis du giver dem til May-Britt er det fint, så får jeg dem engang. Om ikke andet, så når hun og Bjørn skal ud og nulre mislinger :muhaha:…-engel[/quote]

Jeg er igang med den store oprydning, så der vil blive en mega stor kasse til dig, når jeg er færdig.

Skulle du komme i nærheden af hvor jeg bor er du velkommen til at kigge forbi og se hvad du kan bruge.

Hvor er det en skøn tråd. :ok:

Det er sjovt at se, hvor mange søde, sjove og/eller sære ting der ofte bare står og samler støv,
jeg er selv frygtelig til at samle, og desværre er manden ikke bedre…

Jeg fandt lige et par ting på loftet, der ikke var helt begravede:
En rødlakeret ‘gadelygte’ til fyrfadslys ca. 30 cm. høj, jeg fik engang af svigermor,
(faktisk er det en ‘jule lampe’)

en blikdåse; jeg husker ikke, hvor den kommer fra.

Men hvis Camilla tror, hun har den grimmeste thermoflaske, så se lige den her, -what
jeg fik den i midten af tresserne af en venlig dame, som nu er død, så den står også i kø til containeren.

Jeg synes ligefrem, det er pinligt at vise et billede af den. :besvimer:

Min mand er jæger, så her er lige et par rædsler, som desværre ikke må blive skiftet ud. :uha:

Nogle gange er det lettere at bøje sig for husfredens skyld,
jeg har jo også mange ting, han synes er rædsler. :muhaha:

På loftet ligger de mest mærkelige ting og gemmer sig under støvet, jeg har f.eks. stadig et par flyttekasser med ‘diverse’,
fra da min far døde for fire år siden og et par stykker fra, da svigermor flyttede i beskyttet bolig for to år siden.:ups:

Den der blikdåse er for skøn, min søns gudmor ville elske den …
Vil du af med den ? :smiley:

[quote=Lykke86;484058]Den der blikdåse er for skøn, min søns gudmor ville elske den …
Vil du af med den ? :D[/quote]
Ih ja, hellere end gerne, men den er altså rusten indeni. :ups:

Det kan jo ordnes :slight_smile:
kommer du på middelfart?

og hvad vil du have for den ?

[quote=Lykke86;484091]Det kan jo ordnes :slight_smile:
kommer du på middelfart?

og hvad vil du have for den ?[/quote]
Jeg kommer nok på farten men ikke ‘middel’. :tihi:

Du skal da ikke give noget, du kan sende en pm med en adresse, så skal jeg sende den til Fyn,
det er begrænset, hvad det kan koste, den vejer jo ikke ret meget. :slight_smile:

Jeg lukker snart for i aften, men jeg kommer på en gang i morgen.

[quote=Lykke86;484058]Den der blikdåse er for skøn, min søns gudmor ville elske den …
Vil du af med den ? :D[/quote]

:inlove::inlove:

Jeg synz også, at den er SKØN - dejlige farver…

:yah::yah::yah:

Jeg må jo også have kunnet lide den engang,
men jeg er på den anden side også glad for de 17000 andre ting på loftet.

[quote=Bente_K;484161]Jeg må jo også have kunnet lide den engang,
men jeg er på den anden side også glad for de 17000 andre ting på loftet.

[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Hvad med at lave en åben-hus-og-loft-dag ??

Du bliver glad for at slippe af med nogen af tingene - og VI bliver glade for vores gode kup.

:yah:

Hvad med at lave en åben-hus-og-loft-dag ??

Du bliver glad for at slippe af med nogen af tingene - og VI bliver glade for vores gode kup.

:yah:[/quote]
Jeg har fået lovning på hjælp til en oprydning til foråret.
Meget af det er fra min blomsterbindings tid, og nu har jeg en svigerdatter, der er blomsterbinder…

Resten kommer på loppemarked, men til den tid skal jeg nok ‘præsentere’ noget af det her,
der står også en del flyttekasser med ‘arvegods’ fra min far og fra svigermor.
Nu er det for koldt at gå og rode der oppe, og jeg får det under ingen omstændigheder gjort før jul,
det skulle da lige være om jeg kommer til noget ‘julet’, når jule-kasserne skal findes. :tihi:

[quote=PiaB;482907]efter at have flyttet en del gange er mange af mine rædsler altså sorteret væk og smidt ud :tihi: det er sådan en god undskyldning for, at ting forsvinder :tihi:

har af en eller anden grund pakket denne “gyngehest” med hver eneste gang, og hver gang jeg flytter får den en plads fremme…
hvorfor aner jeg ikke - den fylder og jeg synes ikke en gang den er særlig pæn:ups:[/quote]

Den kunne godt få et godt nyt hjem her i min vindueskarm:wehuu:

Jeg synes nu ikke Bentes julelampe er en rædsel, jeg synes faktisk den er meget sød :smiley: