[quote=Lindvig;482787]Bente (Haneben) den dersens gule bil … øhhhh askebæger … er simpelthen SÅ grim og/el. kikset-LOL:sorry:
Vil du ikke nok fortælle, hvor du har støvet sådan en rædsel op ?[/quote]
jo ser du…min mand er jo en venlig sjæl, så han gjorde en kineser ven en tjeneste med noget tvangsauktion…og så fik vi en kasse “skrammel”…dog 500 kuglepenne som “so far” virker upåklageligt + den smarte gule bil
Ann, kronen er din, den koster porto fra DK og bliver sendt i December med mindre vi kan finde en stafet jeg kan aflevere den til og som så kan give dig den
efter at have flyttet en del gange er mange af mine rædsler altså sorteret væk og smidt ud det er sådan en god undskyldning for, at ting forsvinder
har af en eller anden grund pakket denne “gyngehest” med hver eneste gang, og hver gang jeg flytter får den en plads fremme…
hvorfor aner jeg ikke - den fylder og jeg synes ikke en gang den er særlig pæn:ups:
[quote=PiaB;482907]efter at have flyttet en del gange er mange af mine rædsler altså sorteret væk og smidt ud det er sådan en god undskyldning for, at ting forsvinder
har af en eller anden grund pakket denne “gyngehest” med hver eneste gang, og hver gang jeg flytter får den en plads fremme…
hvorfor aner jeg ikke - den fylder og jeg synes ikke en gang den er særlig pæn:ups:[/quote]
ja jeg kan ikke en gang huske hvorfor jeg har den… kan næsten huske hvornår jeg fik den → det var før 2005
den har fulgt mig rundt div. steder hen, men hver gang jeg pakker den op står jeg sådan lidt “hmmm hvor finder man liiiige plads til den?”
og den er killingesikker Unni synes slet ikke den er sjov at lege med - så måske man bare sku beholde det eneste killinge-sikre “pynt” man kan have fremme
[quote=haneben;482827]citat: " måske jeg skulle tilbyde den til min far"
tror du har misforstået tråden…vi skulle vise vores rædsler…ikke nødvendigvis give dem væk så andre kunne bruge dem som hadegaver…[/quote]
Det var ikke ment som sådan, sry ^^ Jeg syntes det er cool. En lille gul cigaret bil
Men eftersom jeg ikke selv ryger, og rygning ikke forgår hos mig. Så syntes jeg ikke at jeg ville have den stående.
Her er så RÆDSLEN over alle rædsler :S
Det er min mands så jeg får nok ikke lov at gi den væk, den vejer også vildt meget så hvem gider at batale porto for en ting man nærmest skulle ha penge for at ha stående.
Jeg fik lov at sætte den ind i skabet for et par uger siden