Rædselskabinettet ;0)

Anne P:
De der mini kaffemaler og kasseapparat havde jeg som barn! Jeg synes de er super fede og der er faktisk en lille chance for at de har værdi. Mener de er ret gamle! De var geniale dengang jeg legede med Barbie kan jeg huske. Syntes stadig de er flotte:ok::rock:

Den der zebra-skål er da ualmindelig sød. Sikke et udtryk den har. Den er altså nuttet og bestemt ikke en rædsel :wehuu:

Det var godt nok dagens griner. Den bemærkning skal huskes -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Ann R;417530]Jeg har gudskelov ikke set filmen :wink:
Men hvad man kalder det, det kommer nok an på, hvor man kommer fra. Her på Amager, en spytklat fra Skåne, her hed det svenskerhår. Det er vist det man kalder kærligt drilleri. Eller noget… ;)[/quote]

Jamen jeg kan så se at det åbenbart er samme frisure bare med andet navn.

Hvorfor “gudskelov ikke set filmen”?

Jeg har set den, endda et par gange…det er faktisk kun en lille måneds tid siden sidst…den er både samfundsrealistisk og “spidder” nogen karakterer lige på kornet…og hylende morsom, såfremt man er til lidt plat humor en gang imellem :høhø::høhø:

:ups: jeg fornemmer en rigtigt god grobund for salg på bagagerumsmarkederne. De ting I viser er kuriøsiteter, at I ved det.
ÅH AnneP…HVIS du alligevel ikke kan lide Ko-skålen, må jeg så bytte den med en nullerputseng…den ER lige gaven til en af mine dyrlæger (ham jeg fik uret af den anden dag) og han fylder rund her i august
KNUUUUD gå væk…jeg har et lille rødt ssg m,op…spøgelse rendende rundt midt på skrivebordet. Han er blevet afmonteret bagtil, fået nummerplader i begge øre, vaskineret, testet for aids og leukæmi…stemmbnden har de ikke rørt 90 k…kors han snakker og triller
:wehuu: Jeg siger Jer han er sødde
nb…Camilla…jeg vil meget gerne have “rædslen”…og så kan du få en seng i bytte.:slight_smile:

Billeder fra iaftes inden vi skulle puttegrise -love

Nemlig :slight_smile:

[quote=Felis;417663]Hvorfor “gudskelov ikke set filmen”?
[/quote]
Mjah - lad os bare sige at humor er forskellig. En reklamefilm er en ting. Men en hel biograffilm med ham og hans venner - det er nok lige i overkanten - for mig :slight_smile:
Men så kan man jo gudskelov lade være. Smag og behag og alt det dér…

[quote=Lindvig;417369]Jamen, jamen, jamen SÅ megen elendighed i een tråd -LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg kan lige så godt sige det som det er.
Det her bliver min favorit-tråd.
Nøøøøøj hvor skal jeg ind og kigge, når jeg trænger til et godt grin :yatta:

PS. kommer lige i tanke om, at vi har en meeeeget grim fugle-figur stående i haven.
Jeg suser lige ud og tager et billede af den - så skal I bare se -what

Her er den så.
Jeg har INTET med den at gøre :høhø: Den er fra min mands side af familien af.
Jeg har dog besluttet, hvor den skulle stå …
Aller-bagest i vores have. 1 meter mere, så er den ude af matriklen.

Den er ca. 60 cm. høj - og grim som ind i H******
(PS. jeg bad den på et tidspunkt om at flette næbbet - så valgte den at smide det)

[/quote]
Den ville jeg godt nok gerne eje - Synes, den er flot :slight_smile:

:slight_smile: :slight_smile:

Jeg sidder spændt og venter på flere af jeres rædsler - har tænkt på hele dagen, at jeg også snart må byde ind - har helt sikkert noget, som en eller anden venlig sjæl har givet mig.

:høhø:

Lavet af noget ler eller sådan noget.

[quote=Quanti´s;417847]

Lavet af noget ler eller sådan noget.[/quote]

:tak::tak:

Den er da helt i orden sød og pæn - den ligner da i det mindste en kat, og jeg kan godt lide materialet… den får et nyt hjem, før du når at blinke med dine øjner

:ok:

det er en skam at kaffekanden ikke er massiv - ellers vuille jeg gerne have haft den- den ville stå godt til min snabelsko fra dubai.

her er mine rædsler- men de er ikke til salg- det er meget kære gaver. kyllingen spiller chiken rock- fik den af xx’en han vidste jeg ville elske den- og det gør jeg
flagermusen er i fimo ler og læder og en gave fra min far, der hører en længere historie til. men den er bare sød og ser ud som om den er lige så dum som polle fra snave. giften er 30 år gammel- og er bare pebermynte pastiller. min fars måde at have sit slik i fred på på værkstedet i sin tid. synes den er alt for sjov.

[quote=kira v;417902]det er en skam at kaffekanden ikke er massiv - ellers vuille jeg gerne have haft den- den ville stå godt til min snabelsko fra dubai.

her er mine rædsler- men de er ikke til salg- det er meget kære gaver. kyllingen spiller chiken rock- fik den af xx’en han vidste jeg ville elske den- og det gør jeg
flagermusen er i fimo ler og læder og en gave fra min far, der hører en længere historie til. men den er bare sød og ser ud som om den er lige så dum som polle fra snave. giften er 30 år gammel- og er bare pebermynte pastiller. min fars måde at have sit slik i fred på på værkstedet i sin tid. synes den er alt for sjov.[/quote]

:høhø::høhø:

Tak… synes nu ikke, at dine ting er såååååå slemme igen…

:yatta: :klapper: :yah:

:høhø: :høhø: :høhø:

Fortalte Nabo om Rædselskabinettet og da hun er ved at rydde op i alle gemmer - lovede hun at finde et par ting til tråden - og her er den første, som jeg nu ikke synes er en rædsel :

:rock:

Det dejligste fleecetæppe fra Hemtex med får på - se her om det er noget for dig :

[quote=Tante Tut;418016]
Det dejligste fleecetæppe fra Hemtex med får på - se her om det er noget for dig :[/quote]

Ih, det ville min veninde elske! :smiley:
Hvad skal hun have for det?? :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;418021]Ih, det ville min veninde elske! :smiley:
Hvad skal hun have for det?? :)[/quote]

:inlove:

Ikke er øre - blot portoen betales…

-engel

[quote=Tante Tut;418016]:høhø: :høhø: :høhø:

Fortalte Nabo om Rædselskabinettet og da hun er ved at rydde op i alle gemmer - lovede hun at finde et par ting til tråden - og her er den første, som jeg nu ikke synes er en rædsel :

:rock:

Det dejligste fleecetæppe fra Hemtex med får på - se her om det er noget for dig :[/quote]

Hey …De får er sgu da for dejlige, og mange ved jo, at jeg har et …øhhhhhh forhold til får :slight_smile:

-what-what-what

Arj… nu er I to der elsker det - vil I slås om det - eller er det først til mølle ???

:tihi:

[quote=Tante Tut;418033]-what-what-what

Arj… nu er I to der elsker det - vil I slås om det - eller er det først til mølle ???

:tihi:[/quote]

Du bestemmer hver adoptivmoderen skal være :slight_smile:

… og jeg skal nok sørge for, at næbbet bliver sat på plads og at piphans kommer til ære og værdighed :wehuu:
Finder lige noget, vi evt. kan bytte med - hvis du da vil af med ham!

Og for filan hvor er det en flot katte-figur til venstre for “giften” :wehuu:

Det etui på øverste foto kunne jeg godt falde for… Er det et brille-etui, og hvad er det lavet af?

Mht “Taj Mahal”-uret, så så jeg idag en butik på Nørrebrogade, der havde “ting og sager og ure”, alt fra Orienten. Hvis man kommer inde fra byen, så ligger den efter Runddelen, på højre side kort efter den af de talrige grillbarer, der hedder Kebabistan. Jeg nåede ikke at se navnet, men den shop må have noget i den dur :wink:

-engel

Jamen, så synz jeg at det er mest fair at Maria Amanda får det - for hun kom først…

:inlove: