Jeg vil se, jeg vil se!! Og jeg vil også se en banan-kage-kat!!! [/quote]
:høhø::høhø::høhø:
Jeg napper lige et billede så… i dag (lige nu) er jeg ved at bage en gulerodskage… skiftede bare nanerne ud med groft revne gulerødder og tilsatte en tsk kanel… her dufter…
Top… Det vil jeg gerne… Kan du ikke sende mig en pb, fordi jeg kan ikke frinde ud af at gøre det?? Så kan jeg svare i den, DET kan jeg i det mindste finde ud af…
[quote=Eva;482195]Den er da skøn - jeg ville være lykkelig for at få sådan én.
Nøjj altså, hvor er den kær.
[/quote]
Ja, jeg er meget fristet til at gå af med den…
Men hvad nu når hun kommer på besøg og spørger til den?? :øhmm::øhmm:
Jeg overvejer lige om den skal “bo” hos dig istedet for.
[quote=Sannela;482202]Ja, jeg er meget fristet til at gå af med den…
Men hvad nu når hun kommer på besøg og spørger til den?? :øhmm::øhmm:
Jeg overvejer lige om den skal “bo” hos dig istedet for.[/quote]
Det må den gerne - men jeg kan godt se problemet, hvis giveren efterlyser den :høhø:
jeg tror faktisk ikke vi har nogle rædsler lige p.t, har vist fået ryddet op i det meste, dog ved jeg at fru tonya har 2 multi-grimme lerfigurer liggende et sted, de er så grimme at jeg ikke engang ka få mig selv til at smide dem ud af bare frygt for at skraldemanden skal falde besvimet om.
jeg aner ikke hvor hun gemmer dem, så jeg ka ikke engang tage et billede af dem
[quote=Johnny;482377]jeg tror faktisk ikke vi har nogle rædsler lige p.t, har vist fået ryddet op i det meste, dog ved jeg at fru tonya har 2 multi-grimme lerfigurer liggende et sted, de er så grimme at jeg ikke engang ka få mig selv til at smide dem ud af bare frygt for at skraldemanden skal falde besvimet om.
jeg aner ikke hvor hun gemmer dem, så jeg ka ikke engang tage et billede af dem[/quote]
VI VIL SEEEEEE!!!
Spørge hende om ikk du må forevigegøre de smukke figurer.
Om ikke andet, så for at vi kan se dem.
Du behøver jo ikke skaffe dig af med dem