Rædselskabinettet ;0)

[quote=Tante Tut;449973]:fløjte: :fløjte: :fløjte:

Tror faktisk, at jeg burde tage et billede af mit kælderrum :rock::rock:

DÈT er et rædselskabinet, som vil få de fleste af jer til at gylpe…

…møbler, nips, tøj, sko, Lp’er, alt mellem Himmel og Jord - bare banket ind uden mål og med…

:uha::uha::uha:[/quote]

Kom med det, Tante! Kom med det! :yatta:

I får da lige et billede af et af mine rædsler - har ikke fundet de andre frem endnu…
Manden vil rigtig gerne af med denne her…

[quote=Henriette;450104]I får da lige et billede af et af mine rædsler - har ikke fundet de andre frem endnu…
Manden vil rigtig gerne af med denne her…

[/quote]

Sådan en akkurat magen til har jeg stående i min stue…og den tager gerne imod en tvilling hvis det skal være :høhø:

Ej hvor sjovt… Jamen det kan vi da godt finde ud af… Men det er nok nemmeste at kører, ligger gerne bil til :smiley:

Du siger bare til hvis du ved at du skal i nærheden af Randers på et tidspunkt. Jeg giver gerne lidt at spise og drikke og misserne er altid klar på nus :ok:

Jamen jeg er stort set altid i Viborg, og så er det jo nemt lige at tage et smut forbi :slight_smile: Så vi skal som bare finde en dag

Engang i næste uge måske? Du kan bare sende et par forslag til mig på PB, så vender jeg fluks tilbage til dig :ok:

:rock::rock::rock:

Jeg har gravet en sag frem fra kælderrummet - det er virkelig kræs…

En kageform som en kat… tager billede senere og lægger den herind…

:rock::rock::rock:

Min dejlige mand Carsten har en forkærlighed for mærkelige figurer (måske derfor han faldt for mig :tihi:), nå men Carsten har altså denne hersens Beethoven meget kær
(forstå det hvem der kan) :uha:

Da jeg mødte ham, min mand altså, stod Beethoven inde i min mands stue, på en meget fremtrædende plads.
Ikke nok med at Beethoven stod dér og stirrede på mig - han var også blevet sprayet sølv-farvet OG stod med høretelefoner på :argh:
Det var SÅ grimt.

Hver gang jeg besøgte Carsten, vendte jeg altid Beethoven om :klapper:

Nå Beethoven el. ej, så endte det jo med at Carsten og jeg flyttede sammen …
OG Beethoven “lever” skam endnu - nu står han og “pynter” i min mands værksted :slight_smile:

[quote=Lindvig;450936]Min dejlige mand Carsten har en forkærlighed for mærkelige figurer (måske derfor han faldt for mig :tihi:), nå men Carsten har altså denne hersens Beethoven meget kær

[/quote]

Kære Hanne

Med mindre den er røget på de evige græsmarker, så har jeg også den figur…i orginalfarven dog :høhø:

Den må din mand MEGET gerne få nu har er så glad for den
-LOL-LOL-LOL

Var det noget…fniiiiiiiiiiiis

[quote=Sannela;450938]Kære Hanne

Med mindre den er røget på de evige græsmarker, så har jeg også den figur…i orginalfarven dog :høhø:

-LOL-LOL-LOL

Var det noget…fniiiiiiiiiiiis[/quote]

Neeiiiii - og du må endelig ikke fortælle ham, at du også har sådan én stående. Please, please :bebe: sig ikke noget til ham :klapper:

Sidst var jeg så naiv, at fortælle ham, at flere synes om fuglen (omtalt længere nede)
Nu ER den blevet flyttet længere op i haven - på en meget mere synlig plads -what … jeg “magter” det ikke :venter::klapper:

[quote=Lindvig;450936]
Min dejlige mand Carsten har en forkærlighed for mærkelige figurer (måske derfor han faldt for mig ), nå men Carsten har altså denne hersens Beethoven meget kær
(forstå det hvem der kan) [/quote]

Hehe… er jeg den eneste der forbinder lige den figur 100% med Radiserne? Nærmere bestemt med Schroeder, som hovedperson-pigen (som jeg ikke kan huske navnet på) er så vild med?

[quote=Lindvig;450946]Neeiiiii - og du må endelig ikke fortælle ham, at du også har sådan én stående. Please, please :bebe: sig ikke noget til ham :klapper:

Sidst var jeg så naiv, at fortælle ham, at flere synes om fuglen (omtalt længere nede)
Nu ER den blevet flyttet længere op i haven - på en meget mere synlig plads -what … jeg “magter” det ikke :venter::klapper:[/quote]

jeg føler VIRKELIG med dig… men ser du…

løsningen er at du selv flytter den op foran hoveddøren :slight_smile: der lever du med den i de næste 3 md - og nytårs aften - der har du købt en del kanonslag og bestukket naboens unge til at stikke det kanonslag ind i potten på pip-hans…

der skal jo være en fordel ved at den har flettet næbet…

og voila - pludselig er piphans i 100.000 stykker… hvoraf de fleste er i kredsløb om jorden… :smiley:

[quote=Battlestar;450972]jeg føler VIRKELIG med dig… men ser du…

løsningen er at du selv flytter den op foran hoveddøren :slight_smile: der lever du med den i de næste 3 md - og nytårs aften - der har du købt en del kanonslag og bestukket naboens unge til at stikke det kanonslag ind i potten på pip-hans…
Ind i potten på pip-hans -LOL

og voila - pludselig er piphans i 100.000 stykker… hvoraf de fleste er i kredsløb om jorden… :D[/quote]

Tak for det gode - ja faktisk ultimative - tip:klapper:

[quote=Ann R;450967]Hehe… er jeg den eneste der forbinder lige den figur 100% med Radiserne? Nærmere bestemt med Schroeder, som hovedperson-pigen (som jeg ikke kan huske navnet på) er så vild med?

[/quote]

øøøhh…Trine ???

[quote=Sannela;450938]Kære Hanne

-LOL-LOL-LOL

Var det noget…fniiiiiiiiiiiis[/quote]

[quote=Lindvig;450946]Neeiiiii - og du må endelig ikke fortælle ham, at du også har sådan én stående. Please, please :bebe: sig ikke noget til ham :klapper:

Nu ER den blevet flyttet længere op i haven - på en meget mere synlig plads -what … jeg “magter” det ikke :venter::klapper:[/quote]

[quote=Battlestar;450972]jeg føler VIRKELIG med dig… men ser du…

og voila - pludselig er piphans i 100.000 stykker… hvoraf de fleste er i kredsløb om jorden… :D[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

jammmmmen altzå, hvor jeg elsker jer og jeres temmelig kreative humor…

:tak: :yatta: :klapper: :wehu: :rock: :tak:

Ja! Det tror jeg… og Lucy på originalsproget. En ret hidsig dame… :tihi:
[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=elD6Tv-8KOY”]http://www.youtube.com/watch?v=elD6Tv-8KOY[/ame]

Hvis du tager livet af fuglen i stedet for at lade den flyve over til mig, lover jeg til gengæld at sende 2 x Bethowen med både guld- og bronzespray samt en opfordring til din kære gemal om at starte en samling af dem i forskellige farver :muhaha:

:fløjte::fløjte::fløjte::fløjte:

Det tør du da ikke, Mega…

:yatta::yatta::yatta:

Jeg har gravet en sag frem fra kælderrummet - det er virkelig kræs…

En kageform som en kat… tager billede senere og lægger den herind…

:rock::rock::rock:[/quote]

Nøøøøj, hvor sejt! :uha: :hjerte::hjerte:

Jeg vil se, jeg vil se!! :yatta: Og jeg vil også se en banan-kage-kat!!! :rundtosset: