Rags har altid travlt

Hvor er han lækker. Der er nu et eller andet over en somali :hjerte::hjerte:

Og det ligner han formår at lade tøserne tro de bestemmer mens han holder styr på det nødvendige :cool:

Dejlige Rags :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Milles mor;895085]Dejlige Rags i Paradisets have :).
Igen - igen, herlige billeder af dine skønne katte :hjerte::hjerte::hjerte: og små sjove historier til :D[/QUOTE]

Mange tak, Rikke. Jeg har altid forestillet mig Paradisets have lidt større. Bare de så ikke spiser af Kundskabens træ… :slight_smile:

[QUOTE=Panthera;895144]Hvor er han lækker. Der er nu et eller andet over en somali :hjerte::hjerte:
Og det ligner han formår at lade tøserne tro de bestemmer mens han holder styr på det nødvendige :cool:[/QUOTE]

Mange tak, Helle. At klare alt det, som ingen andre gider tage sig af - det er lige det, man har en runner til. :slight_smile:

Til gengæld tror jeg så, at Margrethe fuldt ud opfylder kravet om at kunne dække madskålen effektivt af… :slight_smile:

Mange tak, Tine. Du må snart ud og besøge os igen. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;894971]Mange tak, Maria. Mon ikke Rags ser for blid ud til at skræmme nogen? Næh, Milly derimod, hun kan…

[/QUOTE]

:lol: Jo du har sikkert ret :tihi:… Rags ville sikkert bare nusse folk til døde :hjerte:

Ja, for der er lidt hippie over ham. “Make love, not war.” :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;895207]]Mange tak, Rikke.[/COLOR] Jeg har altid forestillet mig Paradisets have lidt større. Bare de så ikke spiser af Kundskabens træ… :slight_smile:

:tihi: jow jow, jeg har da godt nok en kat der hedder Rikke, men hun plejer nu ikke at bruge computeren :p, måske jeg skulle foreslå manden, at sætte en pc op til dem ude i vaskehuset :klapper:.

Dine katte ser ud til at nyde det så meget, som var det paradisets have, og
kundskabens træ har de da spist af for længst, du har bare ikke opdaget det endnu… Er det måske ikke dig der danser efter deres piber? :tihi:

Undskyld, “Milles mor” - men jeg kunne jo ikke lige huske, hvad du ellers hedder… :wink:

[QUOTE=Milles mor;895723]Dine katte ser ud til at nyde det så meget, som var det paradisets have, og
kundskabens træ har de da spist af for længst, du har bare ikke opdaget det endnu… Er det måske ikke dig der danser efter deres piber? :tihi:[/QUOTE]

Det er nok ikke helt ved siden af. Udspekulerede er de i hvert fald. :smiley:

Jamen Rags er da viceværten i FinnFrodes Olle-Kolle for ældre missedamer :wink:

Det er da et misseliv… og ja, mon ikke han vil nusse enhver til døde der kommer på besøg. Hvad siger du Finn?

Ja, vicevært er vist en meget god beskrivelse. Skal jeg så kalde ham Meyer? :smiley:

Det kan man faktisk ikke være sikker på. Nogle gange gider han slet ikke hilse på folk - man er vel Somali. :slight_smile:

Han er en gentleman som passer på “damerne”:tihi: i sit kongerige…:tihi:

Mange tak, Karina.
Rags’ kongerige er nok så meget sagt. Der er ingen tvivl om rangordenen her, og indtil videre er han i lære hos løjtnanten. :smiley: