Raplende killingekuller


i aften er vi +355g :smiley:

det er komplet umuligt at fange på billede, men hun har babybule sådan rigtigt nu :smiley:
Når man ved, hvor slank hun normalt er, kan man let se hun er tykkere - men det vil kameraet bare ikke fange :tihi: :ups:
Så mavebilleder må vente til det kan ses mere tydeligt :slight_smile:

Et morgenbillede - derfor temmelig mørkt og uskarpt. Men babybulen kan vist anes nu, selv på billeder :smiley:


Det er simpelthen så spændende :slight_smile: Uha jeg glæder mig til du får små i huset :slight_smile:

Babybuler viser sig aldrig så tydeligt på billeder som i virkeligheden, og den kan fiint ses :smiley: Især når man kender hendes normale facon

babybule er umulige at fotografere, når maven konstant skal vende op for nus :smiley: :inlove:
hun er på dag 54 og +385g, så nu må vi se, hvor mange der gemmer sig derinde :slight_smile:


Hvor er hun køn og nussebar :slight_smile: Som den kat da kan smile.

Dag 54 så er det jo næsten dagen før dagen… :thumbup:

Hun er da bare så sød og kær og nuttet osv osv.

Rigtige burmesermaver vender altid op, de skal jo nusses. (her skulle så være 100 hjerter, men jeg kan ikke sætte smilies ind)

[QUOTE=HolmeInc;1289164]Hvor er hun køn og nussebar :slight_smile: Som den kat da kan smile.

Dag 54 så er det jo næsten dagen før dagen… :thumbup:[/QUOTE]

Ja det kan jo snart ske når som helst…
selvom hun nu ikke ligner en der skal noget helst lige foreløbigt, men det kan jo hurtigt ændre sig :slight_smile:

Nu har hun vist for alvor taget plads i fødekassen :smiley:
så ved vi da hvad natten skal gå med :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1289733]Nu har hun vist for alvor taget plads i fødekassen :smiley:
så ved vi da hvad natten skal gå med :)[/QUOTE]

Uhhhhhh spændende … godt jeg er på job så jeg rigtig kan følge med :høhø:

Ja, vi kan godt sidde jordemodervagt når der bliver stille om lidt - begynd bare, Pia, vi er ved at være klar :wink:
VH
Susanne

Hmmm hvor bliver nat underholdningen af :venter: … jeg vil høre om nyfødte killinger og SE billeder … nå :venter:

Håber alt står vel til og alt foreløber som det skal :kryds:

[QUOTE=anne p;1289744]Hmmm hvor bliver nat underholdningen af :venter: … jeg vil høre om nyfødte killinger og SE billeder … nå :venter:

Håber alt står vel til og alt foreløber som det skal :kryds:[/QUOTE]

Nja - det gjorde det egentligt… Veer og moslen rundt, veer og moslen rundt, fin lille blære bagtil - meeen så kom den lidt for “stille” ud.
Første killing var uden liv :ked: en lille nøgen starut uden pels, som ikke har været levende noget tid :frowning: Ellers helt “færdig” - lige bortset fra at den ikke har nået til pels-udviklingen.

… og bagefter besluttede Xarabi sig for, at måtte der være flere, så skal de liiiige bages ordentligt færdige, for der stoppede hun altså.

Jeg har været vågen en gang i timen - blot for at nusse en ganske tilpas og nusseglad hunkat, der STORnyder opmærksomheden…
Oh well - det skal åbenbart ikke være en dans på roser fra start af, men jeg er bare lettet over, at hun selv formåede at få den døde killing ud, så den forhåbentligt ikke har lavet mere “ravage” end min dårlige nerver.

Her til morgen krævede hun MAAAAAD! og nu sidder vi på sofaen og slapper lidt - kors jeg er træt! :ups: to nætters nattesøvn spoleret i træk - jeg er ikke god til det :S

Så nu sidder jeg og :kryds: for at der er flere derinde i fin tilstand, som kommer lige om snart helt af sig selv - bed om tak! -jegkrydser det er vel ikke for meget forlangt nu?

[QUOTE=PiaB;1289745]
Så nu sidder jeg og :kryds: for at der er flere derinde i fin tilstand, som kommer lige om snart helt af sig selv - bed om tak! -jegkrydser det er vel ikke for meget forlangt nu?[/QUOTE]
Det kan faktisk sagtens lade sig gøre, ingen grund til panik endnu (omend ethvert anlæg til bekymring er fuldt forståeligt…!)
vh
Susanne

Hvis jeg var dig, ville jeg bede om, at de blev derinde et par dage endnu, så de blev helt klar - hun er kun på dag 61 nu, ikk’?

jo :slight_smile:
og for min skyld må hun godt vente til det bliver dag 63 - det er et fedt om det bliver august eller juli killinger for mit vedkommende :slight_smile:
Hvis bare de er sunde og raske, så brokker jeg mig ikke :slight_smile:

Lige nu er jeg bare lettet over, at Rappe er glad og tilpas - det er jo faktisk det vigtigste :slight_smile: Hun har fanget min venstre hånd i effektiv “benlås”, for kontakt skal vi have heeeele tiden. :slight_smile:
Så længe hun er så tilpas og rolig, så slapper jeg helt klart også mere af :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1289748]jo :slight_smile:
og for min skyld må hun godt vente til det bliver dag 63 - det er et fedt om det bliver august eller juli killinger for mit vedkommende :slight_smile:
Hvis bare de er sunde og raske, så brokker jeg mig ikke :slight_smile:

Lige nu er jeg bare lettet over, at Rappe er glad og tilpas - det er jo faktisk det vigtigste :slight_smile: Hun har fanget min venstre hånd i effektiv “benlås”, for kontakt skal vi have heeeele tiden. :slight_smile:
Så længe hun er så tilpas og rolig, så slapper jeg helt klart også mere af :)[/QUOTE]

Super - bliv du ved med det :ok: Jeg har hørt om døde killinger, der blev født op til en uge før de raske og levende, så hun har masser af tid - og det ser i hvert fald ud til, at hun har alle de rigtige instinkter og en god fødekrop :hjerte::hjerte:

Naaaj hvor er det spændene , det første hjemmekuld er jo noget helt specielt, og dejligt, at være med til fødslen, så "bare det var mig " [:thumbup:](javascript:void(0)) Held og lykke med graviditeten, og skønt hvis det bliver online fødsel

Cats o Conni

Her krydses for den bette Rappe bager de andre godt færdig :slight_smile: Jeg sætter min lid til at det har hun HELT styr på :wink: og se så at få noget søvn Pia… :slight_smile:

      • Updated - - -

Her krydses for den bette Rappe bager de andre godt færdig :slight_smile: Jeg sætter min lid til at det har hun HELT styr på :wink: og se så at få noget søvn Pia… :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1289757]Her krydses for den bette Rappe bager de andre godt færdig :slight_smile: Jeg sætter min lid til at det har hun HELT styr på :wink: og se så at få noget søvn Pia… :slight_smile:

      • Updated - - -

Her krydses for den bette Rappe bager de andre godt færdig :slight_smile: Jeg sætter min lid til at det har hun HELT styr på :wink: og se så at få noget søvn Pia… :)[/QUOTE]

For det tilfælde, at nogen undrer sig, har vi justeret på nogle ting i backend. Det har så desværre ikke løst problemet med dobbelte mails endnu. Kun slået dem sammen i en mail. På et tidspunkt finder vi nok den rette indstilling.