Rart med en aktiv artsfælle

[quote=Johnny;221142]jaja jeg ved tante tut ikke kommer ret langt, for sådan her tager det altså voldsom lang tid at komme de 300 km.
det er naboen der har filmet tut igennem vinduet[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

HRRRRMMMPPPFFFFF !!!

…man har da heller intet privatliv tilbage herinde…

Men hvor der er en vilje er der en vej - måske tager det et par år - men jeg er stædig !!!

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

:tihi: :tihi: :tihi:

ja, hun gør så… jeg kan se på min GPS at jeg er liiiiiiiige ved at være nået til … Damhussøen…

:klapper:

[quote=lenschow;221198]Hahahha Det foto der - jeg grinede simpelthen højt ved tanken om hvor laaangsomt hun cykler:-)

Tak Johnny det var dagens grin over på en syg tip og en haltende Milo. Det trængte jeg til:-)

KH[/quote]

-LOL -LOL

Enig… hvis ikke Johnny ville blive så forfærdelig selvoptaget af det, så ville jeg sige at den dreng har den skønneste form for humor…

-likeit-likeit-likeit-likeit

[QUOTE=DaneX;221158]Træf? Hvilket træf og hvorhenne?

// Martin[/QUOTE]

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=9735

kattegale skal på bakken :slight_smile: ret mange af os i hvert fald :slight_smile:

[quote=Therese;221295]-LOL -LOL

Enig… hvis ikke Johnny ville blive så forfærdelig selvoptaget af det, så ville jeg sige at den dreng har den skønneste form for humor…

-likeit-likeit-likeit-likeit[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL

Jeg er VILD med, at du kalder ham “den dreng”.

IIIIH HI HI HI HI HI HI

[quote=Annette O;221299]-LOL -LOL -LOL -LOL

Jeg er VILD med, at du kalder ham “den dreng”.

IIIIH HI HI HI HI HI HI[/quote]

:fin: :fin: :fin:

Jae, ikk’ ??

Men mange mænner er jo kun drenge indeni - og heldigvis for det.

:wehu:

[quote=Johnny;221064]hurraaaa

hvor er jeg da ber lidt glad, for efter at DaneX:thumbup: er kommet herind er jeg ikke længere enlig hane i den frygtelige hønsegård/heksekeddel.
jaja jeg ved godt her er andre mænner osse, men de er bare ikke så aktive desværre.
jeg tror ganske enkelt der nu skal laves en kattemandeklub hvis fornemste opgave skal være at tage pippet fra alle jer høns:høhø:[/quote]

I er vel haner i egen hønse-gård…

Hva…hva…:fløjte: :fløjte:

[quote=Johnny;221064]hurraaaa

hvor er jeg da ber lidt glad, for efter at DaneX:thumbup: er kommet herind er jeg ikke længere enlig hane i den frygtelige hønsegård/heksekeddel.
jaja jeg ved godt her er andre mænner osse, men de er bare ikke så aktive desværre.
jeg tror ganske enkelt der nu skal laves en kattemandeklub hvis fornemste opgave skal være at tage pippet fra alle jer høns:høhø:[/quote]

er det nu man skal fortælle Martin om dit lyserøde tylskørt? :muhaha::muhaha::muhaha:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg synes, at Johnny skal se at få sat lidt skik på hende Mette.
Det er jo ovre på hans territorie i vest. Det kan ikke passe, at jeg skal tage helt til Århus.

// Martin

[quote=DaneX;222398]Jeg synes, at Johnny skal se at få sat lidt skik på hende Mette.
Det er jo ovre på hans territorie i vest. Det kan ikke passe, at jeg skal tage helt til Århus.

// Martin[/quote]

hende mette der er altså helt og aldeles uden for pædagoisk rækkevide og jeg har nu hverken tid el tålmodighed til at få hende rettet på plads.:høhø:

nåååååååå du skal osse gå tilbage fra ree-park hva hva hva, der er kun knap 45 km hver vej:tihi:-kaisålæredet

Mon hanen i vest er ved at være for gammel til at få styr på de unge høns?

[quote=DaneX;222398]Jeg synes, at Johnny skal se at få sat lidt skik på hende Mette.
Det er jo ovre på hans territorie i vest. Det kan ikke passe, at jeg skal tage helt til Århus.

// Martin[/quote]

det kan han ikke . han har prøvet. :klapper:

hold da op . det er jeg da ikke . :ups:

kan være jeg slet ikke skal med så :tihi:

hov hov, du skulle bare vide hvad jeg er oppe imod, for når både heksene i øst og i vest er slemme, og rotter sig sammen, så kommer jeg squ til kort:sorry:

[quote=Mette Stevnsborg;222610]det kan han ikke . han har prøvet. :klapper:

hold da op . det er jeg da ikke . :ups:

kan være jeg slet ikke skal med så :tihi:[/quote]

ja se det kan man så ikke tillade sig som hoved-arrangør:thumbdown:
men du må gerne låne en cikel

:inlove: :inlove: :inlove:

Nåååååååårh, hvis Tante T ikke vidste bedre - ville jeg få den værste medlidenhed med dig…

-snydt

[quote=Johnny;222626]ja se det kan man så ikke tillade sig som hoved-arrangør:thumbdown:
men du må gerne låne en cikel[/quote]

snart blive til noget. jeg kan ikke holde ud at være sød for længe af gangen -LOL-LOL

Vi kan alle holde masken et øjeblik… puha godt dette foregår bag en skærm og ikke IRL:-)

hihi