Reality programmer - Er det flovt?

:slight_smile: Har slet ikke de kanaler, men gider heller ikke at se dem, omtalen er da nok, men ser altid Vild med dans og x faktor, og så elsker jeg at se bagerdysten på dr 1.

Ser egentlig mange dr.2 programmer og tv2News kører ofte.

Og så elsker jeg krimmier:):slight_smile:

[QUOTE=Ann R;938725]
For resten undrer jeg mig over HVOR mange slags madprogarmmer, der kan sendes? Det er da helt enormt![/QUOTE]

Fuldstændigt uoverskueligt ja!
Og jeg ser dem derfor kun yderst sjældent… helt lige meget hvem eller hvad det er der står for det.
Egentlig lidt ærgerligt, for der var/er mange gode tip at hente…
Heldigvis kan man se Nigella Lawson på youtube, når man har tid og lyst :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;938729]jeg kan gudskelov ikke tage de kanaler hvor det kommer…

men alle der kender mig (der ser den slags og gladeligt sladrer om det) har med slet skjult irritation i stemmen sagt “ej Regitze - følger du slet ikke med???” når jeg intetanende spørger "hvem er det i snakker om?? "[/QUOTE]

I rigtig mange år har vi ikke kunne se fx tv3… så det var meget let at fortælel folk, at Nej, det program eller semikendte person kendte vi ikke noget til. (det inkluderer så også serier som fx Sex & the City).
Vi har ikke længere den undskyldning - men det betyder altså stadig ikke at vi sidder og ser de der realityting… Jeg kan så rigeligt nøjes med de “forskræp” der ofte kommer i forbindelse med rekvalmepauserne - det er rigeligt til både at jeg ved hvad udsendelsen handler om, og at jeg ved at jeg ikke gider at se den :smiley:
(Desuden er jeg blevet rigtig god til at optage serier/film på reklamekanalerne - på den måde kan jeg spole forbi reklamerne, og slipper altså for at blive irriteret over dem :thumbup:

flovt nej… og jeg krummer tæer ved at have brug for at hæve sig ved at tage udgangspunkt i SÅ lav en fællesnævner… hvis det skal være sammenligningsgrundlaget - så er det danske (og hele det vestlige) samfund på vej lige lukt i kloakken :frowning:

Det tror jeg så heller ikke at det er…
Men der Er bare ikke indhold nok i en ellers fornuftig, velbegavet ung pige, som tilfældigvis også er mor… i hvert fald ikke efter tv-producenternes mening! Og åbenbart heller ikke hvis man skal dømme efter seertal…
For selv om at alle siger at de ikke ser programmerne, så må der jo vel være nogle som gør, endda rigtig mange! For ellers blev de ganske enkelt ikke lavet…

Masterchef og luksusfælden kan jeg godt li at se men ellers gider jeg stort set ikke at se TV3

JA! :lol:

Lige en lille kommentar til alle os, der sidder og sukker efter merre lødige programmer :lol:

Programoversigt fra Dengang

jeg ser stort set ingen af disse reality programmer, jeg er mere end træt af alt det bras.
se hvor dygtig jeg er i et køkken
se hvor billig jeg kan være
se hvor fantastisk jeg synger
osv osv osv

det er det jeg vil kalde fordummende tv.

dog er der lige en ting jeg ser og det er kongeren af marienlyst/ rømø
det syntes jeg er hylende skægt, især fordi der ikke er nogle der kan vinde noget el nogle der kan stemmes hjem osv.

nåja så kan jeg godt lide at se de politi-programmer

Og det har ikke noget med “se hvor billig jeg kan være” at gøre? De laver da ikke andet end at drikke sig i hegnet og bolle på kryds og tværs (det er i hvert fald hvad man får ud af trailerne, for det starter heldigvis efter min sengetid)

de drikker ja, det der med at bolle er der bare intet af, selvom de gør et ihærdigt forsøg på det, men de er for fulde til at det sker.

Nej… det er jo unge mænd, der opfører sig sådan… og det er jo kun (unge) kvinder, der kan være billige - det ved du da godt!

(Undskyld Johnny, jeg ved godt at du ikke tænker sådan… men det er der dælme mange andre som gør :S) )

Jeg har det som dig Mette… det er et rædsomt program, som jeg ikke bruger mere end ca 2 - 3 sekunder på (så lang tid tager det at finde fjernbetjeningen og spole :wink: )

Nu har jeg så lige bestilt 4 sæsoner hjem af en serie, som jeg længe har fulgt med i… :slight_smile: Så kan man tage det fra begyndelse og ingen reklamer! :smiley: Så hvis der er en serie der fanger dig, kan man jo altid købe den…

[QUOTE=Ann K;939337]Lige en lille kommentar til alle os, der sidder og sukker efter merre lødige programmer :lol:

Programoversigt fra Dengang[/QUOTE]

Arh - der er tre film og to (tre?) serier. Det er da flot! Da jeg var barn :olding: var der film en gang om ugen og en tv-serie om fredagen eller lørdagen - og det så ALLE bare :lol: Dvs - vi kunne se Sverige, så vi havde lidt mere at vælge imellem… Langfredag var der KUN sørgemusik og opbyggelige religiøse udsendelser… ak ja… :wink:

(Hvem f… uploader en TV oversigt fra guderne-må-vide-hvornår? For slet ikke at tale om at have optaget og gemt den? :rolleyes: :doh:)

Det bliver det egentlig ikke så meget bedre af… :lol:

[QUOTE=Ann K;939337]Lige en lille kommentar til alle os, der sidder og sukker efter merre lødige programmer :lol:

Programoversigt fra Dengang[/QUOTE]
Hold k*** hvor sjovt:LOL:
Det er et helt mirakel at vi ikke kedede os ihjel:tihi:

Ja, se… det ville jeg jo egentlig også så frygtelig gerne vide… Det menneskes hjerne må simpelthen være temmelig krøllet :lol: