Reder du din seng

Reder du din seng hver morgen :?

Da jeg var ung gad jeg ikke rede min seng - jeg syntes, at det var spild af tid. Den blev jo rodet til igen næste nat.

Jeg redte aldrig seng som barn, idet vi havde en stuepige.

I dag reder jeg dog min seng hver morgen. :slight_smile:

Jeg reder også seng hver dag :slight_smile:
Men jeg havde det ligesom dig da jeg var ung, syntes bare at det var tidsspilde :tihi:

Men sådan var det nok med mange ting da man var ung.
Hilsen Lisbeth

Jeg har det så omvendt af jer, før i tiden gjorde jeg men ikke så meget mere.

Og jeg blev kun glad, da jeg fik af vide at det var godt at dynen og madrassen kunne blive kølet ordenlig af, af hensyn til husstøvmider. :rock:

Jeg vil rigtig gerne, for jeg hader at sove på et lagen der er fedtet ind i kattehår.

Men jeg glemmer det næsten altid :ups:

Så tak for påmindelsen, Mona. Nu vil jeg rede sengen :yatta:

Hmm både ja og nej. Hjemme “slår” jeg altid vores dyner over fodenden af sengen (sådan en høj endegavl) Så bliver både dyne og madras luftet :slight_smile:

I vores campingvogn reder jeg altid sengene og lægger et sengetæppe over. Mest fordi jeg synes det ser rodet ud, hvis de ikke er redte og på så lille plads, skal der altså se nogenlunde ordentligt ud :slight_smile:

Nej. Min dyne er af uld og jeg fik at vide da jeg købte den at den havde godt af at få luft når den var brugt så jeg hænger den gerne op på tørrestativet når jeg står op, hvis altså jeg husker det.

Hvis vejret er til det bliver dynerne hængt ud… Ellers bliver sengene redt… :slight_smile:

Nogle gange ja og nogle gange nej

som oftest nej. for i løbet af dagen kommer der kattefræs i sengen og så er den uglet igen.

Nogen gange reder jeg sengen inden jeg tager på arbejde andre gange får jeg det ikke ordnet.

I weekenden reder jeg altid vores seng. Men der kommer jeg også til at se på den flere gange i løbet af dagen, så der genere det mig at se på en rodet seng.

Jeg reder send hver morgen og smider et sengetæppe over.

Kattene elsker at fræse i sengen, og jeg foretrækker min dyne så pelsfri som muligt. Og det gir en del mere pels når de fræser ift. når de bare sover sammen med os om natten.

Den bliver redt hvis den ikke er i brug = læs katte der nyder den sidste varme:-)

Yep - Hver dag:) Og hver nat inden jeg skal sove bliver dynen og puder rystet rigtig godt:) Jeg har den idé at jeg sover bedst hvis dyne og puder er rigtig fluffy:tihi:

vi reder stort set aldrig seng, undtaget når vi er ude og campere osv.
dog reder vi sengen når vi har gæster el er væk hjemmefra i længere tid

[quote=Johnny;391864]vi reder stort set aldrig seng, undtaget når vi er ude og campere osv.
dog reder vi sengen når vi har gæster el er væk hjemmefra i længere tid[/quote]

Det er egentlig komisk, for jeg reder også seng når vi skal have gæster, og det er altså ikke et sted jeg viser frem. :tihi:

Samme her :slight_smile:

Reder sjældent seng til dagligt, men kommer der gæster bliver den altid lige fikset. Tror jeg er “skadet” fra min barndom for der skulle altid redes seng og ryddes op når der kom gæster. Da jeg så flyttede hjemmefra var det i diverse 1-værelsesboliger hvor man ikke lige kunne lukke af til soveværelset og nu hvor jeg endelig har mere end et rum er soveværelset stadig ikke et sted der lukkes til, for man skal igennem det for at få adgang til altanen :tihi:

Nu har jeg så heller ikke noget imod at folk kommer i mit soveværelse - det er også der min dvd-samling står og alle kattebøgerne :thumbup:

Jeg vil helst redde den hver dag, men i perioder kan det godt gå lidt galt :ups:

Jeg reder faktisk vores senge hver dag, men der er med garanti ikke ret mange som tror på det, for der går sjældent mere end en ½ time, før striberne har fræset dem i uorden igen - Især mine to små synes det er gevaldig morsom at mase sig under dynen, og så får den ellers ikke for lidt :slight_smile:

nej, for dynerne bliver luftet dagligt…enten ude eller inde…alt efter vejret
den der står sidst op tager begger dyner og hænger ud/op…og den der går tidligst i seng tager begge dyner ind/ned…

jeg reder seng hver morgen, og det er stadig en stor kilde til irritation/sorg at ingen kattebasser roder den til :frowning: ligesom det er utroligt kedeligt at lægge rent sengetøj på alene :sorry:

Jeg reder kun seng når vi får gæster :tihi: Og det er heller ikke et sted jeg viser frem :smiley: