Reder du din seng

Ja, redder vores seng hver dag, men ungerne må selv ordne deres. Jeg skifter dog stadig deres sengetøj. Har dog sat drengene til det ind imellem- jeg var flad af grin ved deres første forsøg- vældig underholdende. :høhø:

Reder den aldrig, synes at have læst et sted at støvmider ikke kan lide at sengen er redt, og så passer det mig bedst at jeg bare kan hoppe ind i sengen, og sove.

Nej, og jeg har aldrig gjort det. :øhmm:… Joooh måske i korte perioder - købte i hvert fald et fint sengetæppe på et tidspunkt, så den kunne reddes :tihi: Men gæsterne kommer ikke i soveværelset - stort set slet ikke på den etage, så det kan være ret ligemeget om der er pænt :wink: Misserne sover i den både om natten og om dagen - og gerne under dynerne, og jeg skifter så sengelinned to gange om ugen.

Vi reder vist kun seng, når vi får gæster. Soveværelset er lige overfor hoveddøren, og hvis døren til soveværelset er åben, så undgår man ikke at se sengen. Men oftest er den ikke pæn så længe pga. misserne.

Stort set kun hvis jeg venter gæster, der kunne tænkes at kigge ind i soveværelset :cool:

Ja, jeg reder min seng, men først lige før jeg skal i den. Jeg sover i uldsengetøj og det har godt af at blive luftet. Jeg sover ikke med kattene i sengen.

SØSTER!!! Kom i mine arme -LOL

Intet er så befriende som sandheden… og nej min seng bliver ikke redt…

Har hele tre årsager til det:

1 Som regel sover Jan, når jeg står op… han vil ikke se nådigt på at blive dækket med sengetæppet…

2 De uopdragne kræ som bor her RODER sengen til i løbet af dagen… det kaldes vist nok leg…

3 Sengetøj har det faktisk bedst med ikke at blive pakket sammen og lukket inde… det giver mindre grobund for husstøvmider og diverse svampesporer…

Til daglig bliver min seng redt, medmindre jeg lige pludselig er i supermeget tidnød eller som forleden morgen, hvor Galliano besluttede sig for, at det var godt, at jeg var stået op - så kunne han godt kravle tilbage i dynen og invitere gæster (Fanny) :slight_smile:

Nogle dage i weekenden bliver den ikke, enten fordi jeg har en idé om en eftermiddagslur (som dog sjældent bliver til noget) eller fordi sengetøjet alligevel skal skiftes og når jeg tager på ferie, efterlader jeg den altid uredt, så kattene bedre kan komme ned under dynen :smiley:

Her kan det ikke lade sig gøre fysisk…så skal jeg da flytte x-antal kilo katte inden.
NÅR her kommer mislingekøbere er de ofte redt…og en sjælden gang med sengetæppet på…men det virker falsk :tihi: OG mine dyr ligner :? for de kan nærmest ikke genkende sengen
Til gengæld ligger vi sjældent mere end 3 dag i samme sengetøj.
jeg ELSKER ny-pålagt sengetøj :thumbup:

Min seng redes hver morgen, det er ren rutine. Men ikke sådan rigtig stramt - bare så det ser pænt ud.

[quote=kamikaze;392064]
NÅR her kommer mislingekøbere er de ofte redt…og en sjælden gang med sengetæppet på… [/quote]

Jeg ville nok osse rede mig, inden jeg tog på besøg … men tror jeg ville lade sengetæppet blive hjemme :høhø:

Jeg elsker bare at komme ind til en redt seng om aftenen - så ja den bliver “altid” (det kan smutte) redt. Men jeg er også påvirket af at have boet i USA, så sengen bliver redt til den store guldmedalje :ups: med en masse puder og med en dyne der er lige til at putte sig ned under om aftenen.

Jeg tror det samme gælder her. Jeg har også fjernsyn for enden, til manges store forargelse (jeg ved ikke hvorfor det skaber forargelse! ). -tihi

JA hver dag !!!

klukker af grin

men heldigvis ved jeg hvad Brita mener…

Jeg reder min seng hver dag, og har gjort det siden jeg var 9 år.

Nej! :smiley:

Tidligere redte jeg aldrig min seng men nu bliver den redt som noget af det første om morgenen, efter at jeg er kommet i tøjet.
Hvis den en sjælden gang ikke bliver redt er det enten fordi jeg er syg - det er dog meget sjældent at jeg er så syg at jeg ikke reder seng - eller også er det fordi jeg skal ud af døren meget tidligt om morgenen, og ved at jeg først kommer hjem sent om aftenen, og skal direkte i seng.

Jeg gjorde tidligere, da jeg havde et sengetæppe. Primært fordi der så ikke var så mange kattehår i min seng. Nu bruger vi Caspers seng, og der er mit sengetæppe for lille, og vi har ikke lige prioriteret at købe et nyt.

Som andre skriver er det faktisk rimelig usundt at rede sin seng.
Jeg blev jublende glad dengang jeg læste det første gang - så har jeg nemlig en rigtig god undskyldning for ikke at rede den :tihi: