:græde: Hrönn driller.
Jeg lukker aldrig uredte killingekøbere ind
Jeg troede kun det var mig, der aldrig reder min seng - men nu kan jeg da se, at jeg ikke er alene.
Jeg reder altid sengen men det er mest fordi enhver person der kommer herhjem kan se sengen.
Det ser så rodet ud herhjemme når sengen ikke er redt (latterligt at så lille en ting kan gøre det) Og jeg gider ikke sove i kattehår. Så sengetæppet får æren af dem.
Men det hele ændrer sig nok når vi flytter i noget større og har et separat soveværelse hvor vi kan lukke døren så kattene ikke kan komme derind om dagen. For jeg sys godt det er irriterende at jeg skal rede min seng hver dag.
Jeg ryster altid dynen om morgenen, så den er lidt fluffy og ligger over madressen. Tikko kan nemlig godt lide at ligge i sengen, og han vil gerne have dynen fluffet først…
Så ja?! Reder vel seng - nogle gange med en skovtrold…
Her hjemme står jeg sidst op, og jeg gider simpelthen ikke bruge tid på at rede seng!
I weekenderne reder min kæreste altid sengen, han elsker det bare, tror jeg er heldig at have funder en perfektionist!! For jeg er ikke!
jeg tror det handler om “værdier”…min er også perfektionist, bare med nogle andre ting…tal, budgetter, bilene, hygiejne…men jeg klager ikke …jeg klarede fint mit eget budget, da jeg boede alene, men nu hvor vi har 2 gårde, er jeg glad for at have en der har forstand på tal…
Ja, flere gange om dagen Jeg lægger mig gerne, flere gange om dagen og når jeg så står op igen, retter jeg den næste altid igen.
Døren ind til soveværelset står faktisk altid åben, også selv om vi har gæster, det er ene og alene fordi, vores katte bruger vores seng. Og det gør de også når vi har gæster.
Både jeg og bamserne hader lukkede døre, så ja jeg reder min seng med to sengetæpper (har to fordi det ser så pænt ud sammen ) og kæmpe puder. Min datter har en flettet kiste hun mosler sit sengetøj ned i, hver morgen.
Når vi står op får det hele lige en ½ - 1 time med fuldt åbne vinduer og så reddes sengene. Så måske har jeg en trillion små kryb i min seng, men den ser flot ud imens de formerer sig i varmen.