Reflekterer over -korrekt måde at fjerne misrygtede katte

Ja den er lidt kringlet, for jeg vil da bestemt ikke anbefale at man gør noget forkert -what

Men igen er vi jo alle, først og fremmest katte mennesker, og derfor er det kattene’s liv der er det vigtigste for mig :S :S[/quote:1t0bbwb2]

Ja, det er ligesom det vigtigste at kattene får det godt, så hurtigt som muligt. Og det var det du gjorde med et hjerte der banker for kattene. Jeg mener ikke, at du i tilfældet hos Britta gjorde noget ulovligt. Selvtægt er ulovligt. Du har jo ikke stjålet kattene. Du har fået dem udleveret (mere eller mindre frivilligt) og netop det, at du har fået alle papirerne med gør for mig situation med fjernelse af kattene hos Britta anderledes.[/quote:1t0bbwb2]

Nej ulovligt var det ikke :smiley:
Men det er stadig ikke hvad dem der har med den slags sager at gøre er glad for at læse.

Jeg er som sagt tilfreds med hvad vi udførte, men kan godt se at det kan ødelægge arbejdet for dem der har dedikeret deres kræfter til sager som denne, og det er jeg ked af, og derfor ville jeg gerne kunne se andre løsninger, hvor man både tænker med hjertet, men også med fornuften.[/quote:1t0bbwb2]

Det kan vi slet ikke blive uenige om - stor respekt for det seriøse arbejde, der er nogle ildsjæle, der udfører -thumbs

Men der hvor jeg ikke har det godt med det, er hvis det evt. gør, at kattene må lide unødvendigt fordi det kommer til at tage for lang tid inden hjælpen må træde til rent fysisk. Jeg er absolut ikke tilhænger af at alle og enhver går igang med sine egne redningsaktioner. Det kunne jo blive noget forfærdeligt noget -bleg