Regitze ønsker nyt tilnavn ;)

KG’s kærlige King, Coon og Kleopetra mama

Må jeg også være med i klubben?? Jeg ælsker mytologi og historie… Så jeg læser meget af den slags…

Red-hot synes jeg godt kunne indgå… Både fordi hun farver håret rødt (i hvert fald sidst jeg så hende, men det er også ved at være længe siden :tihi:) og så fordi hun er ret så hot i både udseende og personlighed… :tihi:

Red, hot and spicy :høhø:

KatteGales rødglødende Almoder

Red Hot Coon Collecting Catmin (cadmin?)

Kattegales Flammende Coonsamler

Red Hot Coon Collecting Catmin <- den der er go’!! :smiley:

[QUOTE=HeroldDesign;700555]-Kattegales omsorgfulde jule-coon-trekkie samler
[/QUOTE]

Jule-Coon-Trekkie… det er da det sejeste ord… :klapper::klapper:

jeg er helt vild med jeres forslag - det er bare blevet SÅ kreativt :lol:

bare for sjov lavede jeg en sammnfatning af de 4 jeg har syntes var allerfedest - damn det er sejt :lol:

jeg føler mig altså rigtig speciel efter alt det arbejde i har lagt i det :tak:

Red-hot, omsorgsfuld, 007-trekkie, jul-coon-serie samlende KG-catmin

Wow I har da godt nok været kreative, siden jeg har været herinde sidst :wink:

Ja, det er godt - og langt. Skal vi så ikke bare lade dig få det? :slight_smile:

Enig Finn :wink:

joooooooooo :slight_smile: det ville jeg da bare blive SÅ glad for - det passer super godt på mig :slight_smile:

Jamen så er det da afgjort :wink:
Putter du det selv på, så laver jeg en tillykke tråd :wink:

Jeg tænker, med 7 katte…

Brainstorm, brainstorm, brainstorm…
7 er et symbolsk tal…

“Coon Queen with 7 Zins”. sorry, på engelsk, det var det jeg lige kunne komme i tanke om…må brainstorme noget mere…
“7-syndende Coon Queen”…

Noget med navnet Bast (datter af solgude Ra), egyptisk kattegudine. Altid skildret med en menneskekrop og et kattehoved. Beskyttelse af katte.

“Bast” med XXXXXXXX

Sorry, der er ordet “med” i…

Endnu kom jeg til at tænke…

BAST (kattegudinde) Siden Battlestar har 7 katte med egyptiske navne med historie, synes jeg at hun skal være gudinde for dem alle sammen… :slight_smile: Hun er så Bast.

Boletus Axxxx med Syv Tigre

Boletus er Latin for svamp. (svampesamler).

Jeg tænker og tænker ang. et ord der passer der starter med A…

Jeg synes, det vil være rigtig fint og passende, hvis den egyptiske kattegudinde kommer med på en eller anden måde :ok:

KGs Bast Mamma :slight_smile:

Jeg synes også at hvis Regitze synes det er super, så er da det!!!

Ja…hele pointen var jo, at hun skulle have et hun var glad for!!

Jeg synes at hele pointen i at have et tilnavn bør være at den som skal have tilnavnet er glad for det og vedkommende bør også kunne både nedlægge veto mod nogle af dem men sandelig også give tilsagn hvis brugeren synes at et bestemt tilnavn er lige det som passer til en :slight_smile:

For det er jo brugeren som skal “leve med det” på forummet :wink:

Så hvis Regitze er rigtig glad for et bestemt tilnavn, så synes jeg at det skal være det som tildeles :slight_smile: