Regler for BIV

Det virker bare ulogisk og temmeligt utidssvarende IMHO :S

Måske nok set fra Danmarks side af skoven, men vi er nok nogle af dem, der er længst fremme med tidlig neutralisation - og kun en lillebitte del af FIFe familien :slight_smile:
VH
Susanne

Det er muligt, men så er der som tidligere skrevet kun een mulighed - at forsøge at få lavet reglen om, hvis man synes den skal det.

Nu er jeg lige på arbejdet.
Men jeg skal nok kigge dem igennem når jeg kommer hjem.

[QUOTE=Quanti´s;662020]Nu er jeg lige på arbejdet.
Men jeg skal nok kigge dem igennem når jeg kommer hjem.[/QUOTE]
Tror du ikke du tænker på at du måske har udstillet et neutraliseret killing/ungdyr som så har kæmpet om biv ?

Det tror jeg altså ikke, men lad mig kigge når jeg kommer hjem :wink:

Hmmmm så er jeg hjemme og alle certifikater fra Morgan og Ollie er som sunket i jorden.
Jeg ringer til Jan og spørger ind til dem, så siger han gudhjælpemig at dem havde han da smidt ud, da han ikke regnede med at vi skulle bruge dem mere…ARGHHHHHHH
Nå men sådan er det bare, så jeg kan ikke fremkomme med nogen beviser desværre :frowning:

[QUOTE=Quanti´s;662085]Hmmmm så er jeg hjemme og alle certifikater fra Morgan og Ollie er som sunket i jorden.
Jeg ringer til Jan og spørger ind til dem, så siger han gudhjælpemig at dem havde han da smidt ud, da han ikke regnede med at vi skulle bruge dem mere…ARGHHHHHHH
Nå men sådan er det bare, så jeg kan ikke fremkomme med nogen beviser desværre :([/QUOTE]

Er du sikker på at der ikke har været andre kastrater???

Ifølge Darak´s gamle resultater har der været mindst 3 kastrater de gange Lene har fået BIV på Morgan som voksen…:0)

Husk lige racekatten og katteklubben.

Nej gider ikke tjekke det…tror nemlig bare Lene husker forkert.