hold da op, (undskyld) en pade…
Jeg vil gerne se sådan en stor maine coon…
fed kommentar anyways… den vil jeg huske…
hvis jeg altså må bruge den…
hold da op, (undskyld) en pade…
Jeg vil gerne se sådan en stor maine coon…
fed kommentar anyways… den vil jeg huske…
hvis jeg altså må bruge den…
GØR det
det vil simpelthen være GULD at få den spredt
Og 1000 TAK for dagens bedste grin…skønt at komme hjem fra arbejde (lortedag) og så læse sårn en tråd bare jeres svar og kommentarer TAK
Den skal jeg huske til næste gang
Tror ikke jeg høre fra dem i et stykke tid min venninde skal lige sluge kamelen .
Men den kan jo også bruges andre gange.
Smil jeg har noget hår farve i kobber . Det kan jeg da sende
Tror ikke de ligger mærke til det
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;642830]Måske en kilo pris kunne være rentabelt på MCO
Enten skal kattene være kæmpestore - eller småbitte - eller meget, meget eksotiske.
Det er ikke nemt hverken at være kat eller opdrætter idag …[/QUOTE]
Nej især ikke da de skal være rene avlskatte uden stamtavle !!
Cats og Conni
Jamen, de Mankuner er altså kæmpestore.
Jeg har lige set et billede af Gizzemissen’s Niggi, og han fylder en håndvask helt ud og mere til.
Se selv!
[QUOTE=FinnFrode;642930]Jamen, de Mankuner er altså kæmpestore.
Jeg har lige set et billede af Gizzemissen’s Niggi, og han fylder en håndvask helt ud og mere til.
Se selv!
Kan vi få et indlæg nummer?
Tråden der henvises til er 4 sider lang (hos mig, med vistnok 20 (eller 30) indlæg pr side)
[QUOTE=danpia;642939]Kan vi få et indlæg nummer?
Tråden der henvises til er 4 sider lang (hos mig, med vistnok 20 (eller 30) indlæg pr side)
:)[/QUOTE]
Sidste kommentar (anden sidste) lige pt
Hmm, har han da noget han skal kompensere for, siden den skal være SÅÅ STOR
[SIZE=4]
[SIZE=3]Det må være en af de der nye kamp/muskelkatte[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=3] de leder efter[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=3], nu hvor kamphundene er blevet forbudt. De dumme Briantyper, skal jo have et eller andet STORT de kan prale af til deres venner, når nu hverken hjernen eller andre organer åbenbart fylder specielt meget…
[/SIZE]
[/SIZE]
[QUOTE=danpia;642939]Kan vi få et indlæg nummer?
:)[/QUOTE]
#105 fra i dag - det er også i linket.
Se selv!
Det er nu Junior der ligger i håndvasken , og det må være håndvasken som er lille .
For en maine coon med stamtavle bliver ikke så store , som en ren maine coon
Men okey han ligger jo en håndvask , så det kan jo være han blevet vasket:tihi:
[QUOTE=Camilla;642960]
Hmm, har han da noget han skal kompensere for, siden den skal være SÅÅ STOR
[SIZE=6][SIZE=3]Det må være en af de der nye kamp/muskelkatte[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=3] de leder efter[/SIZE][/SIZE][SIZE=4][SIZE=3], nu hvor kamphundene er blevet forbudt. De dumme Briantyper, skal jo have et eller andet STORT de kan prale af til deres venner, når nu hverken hjernen eller andre organer åbenbart fylder specielt meget…
[/SIZE]
[/SIZE][/QUOTE]
Det må være det for han er en lille splejs, og det meste ligger i hans mund
Ikke forstået …???
Linket åbner ‘bare’ tråden, ikke et bestemt sted i tråden, men nummer 105, check
Hvor stor bliver så en Min Kone … jeg ved at der blev spurgt efter den race på dyrskuet …
Åh gud, Dorte… MinKone -LOL -LOL -LOL
For s***n jeg græder af grin lige nu…
MinKone… damn,
[QUOTE=danpia;642985]Ikke forstået …???
Linket åbner ‘bare’ tråden, ikke et bestemt sted i tråden, men nummer 105, check :)[/QUOTE]
Gør det ikke? Jeg indsætter ellers altid # og nummer, når jeg vil henvise til et bestemt indlæg i en tråd. :?
Og det virker altid for mig - har lige afprøvet både med Opera, Firefox og Explorer.
Undskyld, Junior. :høhø:
Se selv!
[QUOTE=FinnFrode;643035]Gør det ikke? Jeg indsætter ellers altid # og nummer, når jeg vil henvise til et bestemt indlæg i en tråd. :?
Og det virker altid for mig - har lige afprøvet både med Opera, Firefox og Explorer.[/QUOTE]
Det virker også her, jeg skal bare være tålmodig og lade det hele loade…
den her tråd er en der med fordel kan læses en lidt trist dag… Det er simpelthen humor på højt plan :LOL
[QUOTE=lenschow;642806]
Åh ja jeg kender det… Jeg har også sådan nogle venner, der har to rene NFO uden tavler - den ene er endda korthåret… Og den anden er … mindre end min Snowshoepige… Host host[/QUOTE]
Wow en korthåret Mang Kung? Er de ikke MEGET dyre og sjældne?!