Helt enig , jeg er endda kommet i godt humør igen af denne tråd .
Også når jeg kan se at jeg er blevet slet på min vennindes facebook efter vores samtale idag
Det overlever nok:)
Det er ikke mig der har et problem
Ej nu må i holde. I VED jo godt de findes. Jeg kender ihvertfald en der kender en, der kender en som har en kæmpe stor Mang Kuun, og den har ihvertfald ædt en pekingeser og skambidt en schæfer. Ved så ikke om den var ren, for historien melder ikke noget om at katten skulle ha’ været i bad inden…
[QUOTE=FinnFrode;643035]Gør det ikke? Jeg indsætter ellers altid # og nummer, når jeg vil henvise til et bestemt indlæg i en tråd. :?
Og det virker altid for mig - har lige afprøvet både med Opera, Firefox og Explorer.[/QUOTE]
Det kan godt være, det virker i “normale” tråde, men du henviser til en afstemningstråd og de er sgutte normale Jeg får også bare starten af den op, når jeg trykker på dit link.
[QUOTE=Noël;642803][COLOR=purple]Nej nej , de ville ikke købe en maine coon der lige havde været i bad.Men en ren (ægte) bare uden stamtavle also = med ren. For kærsten/vennen ville jo gerne vise den frem til venner og den skulle gerne være stor. Han havde hørt de kunne bliver over 20-25 kg . Så den skulle være ren så han var sikker på den blev så stor . Ikke så små som mine med stamtavle:doh:
[/QUOTE]
Kan du ikke henvise dem til Jørgen Ege næste gang, han kan sikkert hjælpe med en penisforlængede operation på billige vilkår, for det er jo tydeligvis det, der er i vejen i virkeligheden! Sådan en båtnakke!
VH
Susanne
Sådant som vejret arter sig idag, har jeg med garanti kun urene Maine Coon’s.
Ranya ligner med garanti nogen katten end ikke ville slæbe med ind. Nogen lange har han hele grene med ind i halen.
At nogle undrer sig over deres Mang kåns ikke helt lever op til idealet, de havde tænkt sig…jeg kan KUN sige…de ligger som de har redt.
En af mine lånere har en Mang Kån…den er efterhånden udvokset og vejer 3,5 kilo (han fortalte mig det i onsdags)
Jeg var nødt til at fortælle ham, han HAR fået hvad han bed om OG han helt sikkert har fået en sød og dejlig kat, men en Maine Coon, bliver det altså ikke. Det vidste han også godt.
Mine to MCO er også beskidte - i deres mund ! - men det er vist med i prisen
Til gengæld er de meget små har jeg fået at vide af en Mang kun ejer - især Nanoq, der jo er en HANKAT, for han vejer kun 7 kilo… Og Tara på 6,5 kilo er også utrolig lille, selvom hun i det mindste - som han forklarede mig - SÅ stor ud.
Så det tæller altså også - at SE stor ud.
Jeg svarede: Nå ja, men i det mindste har de da den der pels… er dine blevet langhåret endnu?
Linket med #105 virker ellers også med den Explorer 7, jeg har her på arbejde.
Først kommer siden med første indlæg frem - så efter et par sekunder skifter den til indlæg 105.
HTH.
Og nej, jeg sidder ikke og surfer i arbejdstiden. Jeg har spisepause, og nu logger jeg af, inden nogen ser, hvad jeg laver. :cool2:
[QUOTE=FinnFrode;643514]Linket med #105 virker ellers også med den Explorer 7, jeg har her på arbejde.
Først kommer siden med første indlæg frem - så efter et par sekunder skifter den til indlæg 105.
HTH.
Og nej, jeg sidder ikke og surfer i arbejdstiden. Jeg har spisepause, og nu logger jeg af, inden nogen ser, hvad jeg laver. :cool2:[/QUOTE]
Jeg bruger Safari på MacBook Pro, hedder den, den hopper ikke til indlæg nr 105.
Men nu kan jeg da godt se url’en slutter med #105, det havde jeg ikke lagt mærke til før.
[QUOTE=FinnFrode;643514]Linket med #105 virker ellers også med den Explorer 7, jeg har her på arbejde.
HTH.
Og nej, jeg sidder ikke og surfer i arbejdstiden. Jeg har spisepause, og nu logger jeg af, inden nogen ser, hvad jeg laver. :cool2:[/QUOTE]
HTH.
Det virker perfekt hos mig og har gjort det hele tiden. Når jeg klikker på linket springer den til et billede af en stor kat i en lille håndvask
Jeg kan forestille mig at det har betydning om man har lavet om i sine indstillinger, så man f. eks. har færre indlæg pr. side. Min er fuldkommen standard som forummet nu er sat op, jeg har ikke været inde og pille ved noget
Jeg bruger Google Chrome forresten. den bedste browser der findes efter min mening