Resulater fra Givskud

Vi havde William med. Mest for at holde udstillingen ved lige, for han har stadig et lidt teenage agtigt goofy look, som vi selvfølgelig håber han vokser lidt fra.

Han fik 6 x best of color (Han var kun sig selv ;))
Division er jeg ikke så sikker på, men tror det var 1 x best, 2x second best, 3 x third best, men er ikke sikker… Var helt nervøs og forfjamsket hele dagen, fordi han var i så dårligt humør, så fik intet skrevet ned.
Så fik han 1 x Best of breed, hvilket var totalt uventet, og vi var utrolig glade, for han var jo kun med for at træne. Og så fik han så vidt jeg husker også 1 x second best of breed…
Han var i en final, hvor han fik en 4. plads… Endnu engang helt uventet.

Så alt i alt fik vi langt mere end vi havde regnet med, og jeg glæder mig rigtigt meget til at se hvor mange point min lille baby har opnået… Det var endnu engang en dejlig udstilling, med god ro og orden, smukke katte, dejligt og hårdtarbejdende viking cats team og ikke mindst fantastiske dommere, med et tag på katte som ikke er set bedre… Jeg får nærmest kuldegys når William pyldre og brummer i buret, og dommeren alligevel formår at få ham ud, på elegant og forsigtig vis, og med latter i stemmen siger til 7 kilo kat, som selv mener han er mega farlig, at han bare har det hele i munden :slight_smile:

Tusind tak for en dejlig lørdag! Vi ses i Albertslund til marts :slight_smile:

Stort tillykke til jer alle sammen med jeres flotte resultater :juhu::juhu::juhu:

[QUOTE=cæsar;730292]Jesper har løber på begge forpoter :slight_smile:

ses vi i albertslund til marts?[/QUOTE]

I hvert fald som publikum. :slight_smile:
Det er trods alt tæt nok på, at det ikke ville være helt umuligt for en bil-løs sjæl, at komme med kat, men må vist hellere tygge lidt mere på det praktiske og se om det kan lade sig gøre med en udstillings-debut i marts.

[QUOTE=MissPil;730528]I hvert fald som publikum. :slight_smile:
Det er trods alt tæt nok på, at det ikke ville være helt umuligt for en bil-løs sjæl, at komme med kat, men må vist hellere tygge lidt mere på det praktiske og se om det kan lade sig gøre med en udstillings-debut i marts.[/QUOTE]

Det kan det sagtens :slight_smile: Der er masser af tid til at få lavet/anskaffet et bursæt og resten kommer næsten helt af sig selv - der er altid nogen, der gerne hjælper med det praktiske på selve udstillingen :smiley:

Ih, så er jeg da lige lidt ekstra stolt! :wehu: Diego fik lige lidt ekstra ros fra en af dommerne under middagen om aftenen! For hans flotte farve og rolige temperament… Især som demo-model under seminaret :smiley: (Fik det lige af vide af Maibrit, som var blevet forvekslet med mig af dommeren)

Jeg var igen på et fedt show i TIca regi med en birma - min 2 af slagsen - sidste for 1½ år siden.

jeg havde bragt Con Meo’s Vela med i fertil voksen - havde jeg huske på, at pigerne er oppe imod drengene, så havde jeg faktisk lige tænkt mig lidt om, og taget et bedre eksemplar med…men skidt med det, for jeg var bare glad for, at Vela kunne lide vask, føntørren, dyrlægetjek, de andre katte og til dels at sidde og vente - men ellers var dommerbordet hyggeligt for hende med stolperne.

Ja jeg har opgivet lige at huske hvad hun fik…men jeg kan farverne ;O) så 6 sorte, 6 blå og 7 plads blandt de 27 voksne i slutspurten i den ene ring.

så kunne jeg have solgt min bluse til toppris til den ene amerikanske dommer (tror jeg hun var) - som var total vild med den, og kommenterede den hver gang jeg kom op og kiggede…smiler…hold nu op hun var sød den dommer. Men det var de alle nu, også selv om 2 dommere som blev kradset af en trist hankat, troede de var ved at dø ;O) lidt overdrevet…ej det var da træls for dem og synd for katten syntes jeg faktisk. Han ville helst bare passe sig selv eller være hos sin elskede ejer.

Con Meo’s Vela blåmasket pige på 15 måneder. En bette pjevs men sød er hun

[QUOTE=Skattekat;730337]Jeg havde ‘‘kun’’ min stand med og ikke nogen kat, men jeg har haft en rigtig dejlig weekend med alle jer skønne kattemennesker :thumbup:
Salget kunne have været bedre, men jeg kom dog hjem med et lille overskud, så helt skidt stod det trods alt ikke til.
Jeg havde fornøjelsen af at stå ved siden af Mette (KV) og lille fine Kujo, hun er bare så herlig den kat og Mette er jo altid et behageligt selskab :slight_smile:
Det var ikke meningen at jeg skulle med til dinneren om aftenen, men kom med på afbud og det var rigtig godt … god mad og god stemning :rock:
Jeg er stadig helt høj efter at have været med på løveturen søndagmorgen … at stå så tæt på løverne at man kunne have rakt hånden ud og rørt ved dem … hvilket desværre var forbudt :frowning: (måske meget heldigt :tihi:)
Jeg var så heldig, at det blev mit job at udstille Viking klubbens maskot, Tandgrisen, denne weekend … det gik dog ikke helt efter planen, da den allerede i første ring blev diskvalificeret grundet (fuldkommen ubegrundet) mistanke om doping :cool:

[/QUOTE]

ej for pokker var han dobet? jeg undrede mig godt nok over hans adfærd, og spurgte índ til ham da jeg var hos dig…aldrig har jeg set så sød en gris i en af dine unikke sutsko.
Kan man være sponsor af ham? hvad med en fangruppe på Facebook?

her er tandgrisens konkurrent i en mega fed sutsko… den har været optaget siden lørdag, og givet “slogeskamp” bland de ellers fredelige birmaer, som alle vil være i skoen på en gang…det dur ikke

Heidi

[QUOTE=Con Meo;730631] ej for pokker var han dobet? jeg undrede mig godt nok over hans adfærd, og spurgte índ til ham da jeg var hos dig…aldrig har jeg set så sød en gris i en af dine unikke sutsko.
Kan man være sponsor af ham? hvad med en fangruppe på Facebook?
[/QUOTE]

Der blev snakket om at lave en støttegruppe, da det jo var fuldkommen ubegrundet mistanke … :venter:

[QUOTE=Con Meo;730631]

her er tandgrisens konkurrent i en mega fed sutsko… den har været optaget siden lørdag, og givet “slogeskamp” bland de ellers fredelige birmaer, som alle vil være i skoen på en gang…det dur ikke

Heidi [/QUOTE]

Det er synd for dem, du er nødt til at få fat i nogle flere … :tihi:

Jamen vil da lige vise jer lidt billeder af Dellemusen, her kan man se hun bestemt ikke har noget imod udstillingsformen. Kvaliteten er desværre ikke noget at råbe hurra for.

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;732028]Jamen vil da lige vise jer lidt billeder af Dellemusen, her kan man se hun bestemt ikke har noget imod udstillingsformen. Kvaliteten er desværre ikke noget at råbe hurra for.

MVH
Gitte[/QUOTE]

hun er da SÅ smuk… klart at killinger lige tager noget af konditionen…men hendes smukke mønster det kan ingen tage…og DET har hun