Resultater fra WS

Jaaeh, altså… Dagens resultater kan vi vel kalde dem, nu scene showet er i morgen :høhø:

Men her er det gået over AL forventning, og jeg er bare så kæmpe glad, og kan slet ikke stoppe med at smile stort.
Jeg havde tre katte med, GIC Eife’s Ebenezar McCoy, Eife’s Jack Wolfskin (der jo snart flytter hjem til Lykke), og så Eife’s Kat von D (en “lånt” killing fra de nye ejere). Der var 11 EUR ns 22 på udstillingen, et flot antal og der var tre BIV, og så 3 EUR n 22, desværre ikke nok til et BIV
Jack har storcharmet sig gennem hele dagen, og blev Ex1. BIV tabte han til en hunkilling hos Steven Jones.
Kat von D fik også et Ex1 hos Thea Friskovec. Jeg havde en lille forhåbning om det måske kunne blive til en NOM til Kat, og sørme ja om ikke det blev! :wehu:
Da jeg var på vej ned fra NOM med Kat og hendes nye ejere kom jeg forbi Steven Jones, hvor stewarden sørme står med McCoy til NOM. Jeg når lige at komme og tage ham, hvorefter Steven Jones siger “glad you could join us again - your cat is nominated” !!! :smiley: :smiley: :smiley:
Så 2 ud af de 3 nominerede européer er mine! :besvimer: Jeg er fuldstændigt overvældet og vildt glad! Jeg glæder mig til at se alle 3 EUR på scenen i morgen. Den 3. EUR en rød finsk hankastrat er rigtig fin og har tidligere klaret sig godt på udstillinger (han er bla. DVM), så det bliver spændende at se :slight_smile:

Mega stort tillykke, det er bare sååå fedt :-):thumbup:

Hvor er det vildt, Eva :wehu:
Kæmpe tillykke :flag:

Det bliver spændende at følge jer i morgen :thumbup::kryds:

Uhh wow Eva, stort tillykke - hepper bestemt på dine smukke katte i morgen :slight_smile:

Det gik bare godt for dem i dag - tillykke :slight_smile:

Jeg holdt Jack da han var ved dommer - det var uuuuunderligt :smiley: Og meget snart er det miiiiiig der skal poste hans resultater! Kors, hvor jeg glæder mig :smiley:

Stort tillykke, Eva.:flag: Jeg så godt resultaterne i aftes og glædede mig sådan på dine vegne. :slight_smile:

Og i øvrigt stort tillykke:flag: til alle med førstedagen af denne fantastiske udstilling - hvordan skal det dog ikke ende… :thumbup:

Ih, spændende med resultater! Men jeg glæder mig også til BILLEDER! Håber nogen vil dele med os, der desværre bor på den forkerte side af storebælt:-(

Edit: Og kæmpe tillykke Eva! Hvor er det dejligt at lækkermåserne også kan charmere dommere:-)

Her er McCoy på scenen…

(billede fra Live-streamingen på AnimalNews.tv)

Og her er Carlos, som Tine nok selv fortælle om… :thumbup:

(billede fra Live-streamingen på AnimalNews.tv)

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Og her er Carlos, som Tine nok selv kan fortælle om… :thumbup:

(billede fra Live-streamingen på AnimalNews.tv)

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Næh, det er han faktisk ikke :?

Er det ikke??

Nu kan jeg se det 1. billede, men ikke nr. 2 …

Ih, hvor er de dygtige begge to!

Stort stort tillykke Eva :flag: :flag:

Ja, og til Carlos, den lækkermås :flag: :flag:

Stort tillykke til to danske verdensvindere mere - Huskatte, han og hun:

Lonny’s Bailey:hjerte: og Sonja’s Miss Bilka:hjerte: - så fortjent at de to begge vinder i dag.:thumbup:

(billede fra Live-streamingen på AnimalNews.tv)

:flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag:

Stort tillykke med nomineringen, håber det er gået godt idag

Skønt med et par danske husmisse vindere også - tillykke med dem :flag: :flag:

Wuuhuu … tillykke de stolte ejere af huskatte-misserne :flag:

[QUOTE=FinnFrode;1127681]Stort tillykke til to danske verdensvindere mere - Huskatte, han og hun:

Lonny’s Bailey:hjerte: og Sonja’s Miss Bilka:hjerte: - så fortjent at de to begge vinder i dag.:thumbup:
[/QUOTE]

Et par sejrsvante misser, men det er flot, at de også kan vinde i sådan et stort felt :ok:

Tillykke til Lonny og Sonja.