Ribe udstillingen 5.-6. september 2015 - åbent for tilmelding

Så må jeg vel også til at tage en beslutning om, hvad jeg vil slæbe med :gruble:

Jeg vil sååå gerne med! Men der er lidt langt at gå fra Hornsyld til Ribe :uha: :høhø: (Eller det er nok bare mig, der er lidt sart :ups:) Jeg ved nemlig ikke, om det er muligt, at få min kontaktperson med! Og jeg véd at begge dage ikke vil blive en mulighed, da det kræver for mange timer fra min kontaktperson!
Jeg har bare de der ‘udstillingsabstinenser’ :surrender1: :ups:

[QUOTE=Lykke;1250893]Jaja… Så kommer vi alligevel, nu Susanne, Dorthe og Mette plagede så meget :stuck_out_tongue:

Men om det lige bliver lørdag eller søndag er ikke heeeelt fastsat endnu… Men vi kommer med DK Korzhik’s Louis Vallet til hans første udstilling :)[/QUOTE]

Søndag vandt :wink:

Og i aften er den lille stakkel blevet træningsvasket :tihi:

så har vi endelig fået tilmeldt glitter girl og kazanjian til om lørdagen

Kender jeg nogen der måske kan have Casper, jeg og to katte (ikke ret store tasker) med hjem søndag? Vi kan også dele os op, hvis der er nogen der kan have en af os eller sådan noget :slight_smile: Vi giver selvfølgelig til benzinen :slight_smile:

Jeg kommer og går steward begge dage :smiley: Om jeg tager kat med? Tjo, tja - hvis jeg får råd :slight_smile:

Hold da op - nu har jeg booket overnatning til 4 personer, af 4 omgange på showhotellet :tihi:
Nu laver jeg altså ikke om den reservation igen! :tihi: De må jo tro jeg er skør ellers :engel2:

Og så lige en kæmpe ros til hotellet i Esbjerg! De er SÅ flinke og fiksede da lige mine efterspørgsler, hver gang jeg har skrevet. Og der er kommet et venlig og godt svar tilbage hver eneste gang :smiley: :thumbup: top kundeservice inden vi overhovedet har lagt en krone der :smiley:

… så nu afventer vi jo bare at fru formand får den showmiddag på plads :tihi:

[QUOTE=PiaB;1253774]
Og så lige en kæmpe ros til hotellet i Esbjerg! De er SÅ flinke og fiksede da lige mine efterspørgsler, hver gang jeg har skrevet. Og der er kommet et venlig og godt svar tilbage hver eneste gang :smiley: :thumbup: top kundeservice inden vi overhovedet har lagt en krone der :smiley:

… så nu afventer vi jo bare at fru formand får den showmiddag på plads :tihi:[/QUOTE]
Jamen det kan da være jeg lige skal teste hvor flinke de er, for det er over en uge siden der skulle have været landet en menu i min mailboks. Jeg har imidlertid intet hørt, og jeg havde sådan set også glemt det igen :wink: De må lige have en rykker, for vi gider ikke bestille mad vi ikke ved hvad er.
VH
Susanne

Så er der buffet - jeg får lige organiseret noget tilmeldingsmulighed i løbet af natten, men her er hvad man kan se frem til:
VH
Susanne

Dampet blåmuslinger med urter
Laks med urter
Små tærter med grønt
Oksefilet
Dansk svinebryst
Kyllingebryst med citron og timian
Perlebyg salat
Grøn salat
Kartofler- grøntsager - sauce
Brød og smør

Panna cotta
Tiramisu
Kage

Edit: der kan nu tilmeldes. Info her: Tilmelding til show middag, Ribe udstillingen

MUUUMS :smiley:

SÅ er der betalt for showmiddag :smiley: :thumbup: så kan jeg bare læne mig tilbage og glæde mig til om 3,5 uger :smiley:

Er der kun 3,5 uge :uha:

ja - gid der var kortere!!! :smiley:

Så er Lillemanden tilmeldt til bedømmelse lørdag (må jo støtte op om NFO-showet) og selskab søndag. Mingus tager bedømmelse begge dage :slight_smile:

Glæder mig - også til den lækre showmiddag :smiley: !

Nej, nej - jeg har lige et par småprojekter jeg skal have af vejen først, bl.a. lidt snitteri i venstre pote på fredag. Det må godt lige vokse sammen inden vi skal lave udstilling igen :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1254070]Nej, nej - jeg har lige et par småprojekter jeg skal have af vejen først, bl.a. lidt snitteri i venstre pote på fredag. Det må godt lige vokse sammen inden vi skal lave udstilling igen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

fair nok :ok:

hvad er huskatte status?

Ingen hanner lordag :open_mouth: Hvis nogle kan trylle 2 hanner frem kommer jeg gerne med Filur :wink:

Bemærk, at der er NFO Breed BIS, Ribe, lørdag 5. september.
Lige nu er der 33 NFO tilmeldt. Og vi har brug for 50. Tilmeldingsfrist på fredag 21. august kl. 20.00

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=924&WebsiteID=1&LanguageID=1

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1254847]Bemærk, at der er NFO Breed BIS, Ribe, lørdag 5. september.
Lige nu er der 33 NFO tilmeldt. Og vi har brug for 50. Tilmeldingsfrist på fredag 21. august kl. 20.00
[/QUOTE]
Der er tilmeldt ca. lige mange MCO og NFO i øjeblikket. Det er ærgerligt at Skovkatteringen ikke er interesseret i denne udstilling, men måske en anden gang. Ellers må vi satse på at jyderne selv har katte nok at komme med :slight_smile:
VH
Susanne