Ribe udstillingen 5.-6. september 2015 - åbent for tilmelding

Dommerændring: Ulrike Wahl har måttet melde fra. Zvezdan Memedov fra Sverige (I, II) træder til i stedet :slight_smile:
VH
Susanne

Og så ramte vi skovkat nr. 50, så vidt jeg kan tælle mig til :slight_smile: Lad os endelig få et par stykker mere :wink:

Venligst
Dorthe

Efter lukketid har jeg talt mig frem til, at vi endte på 55 NFO, rigeligt øvrige II’ere og 26 OCI til specialshow :slight_smile:
Jeg glæder mig!

Venligst
Dorthe

Det synes jeg er flot klaret, helt derude på “prærien” :stuck_out_tongue:

Kira, der er også Københavnere, som læser med. Du kan få dem til at tro, at Ribe ligger på heden. Men det er forkert; Ribe ligger i marsken!

Ribe ligger for øvrigt heller ikke i Sønderjylland. :stuck_out_tongue:

vh

Andreas

[QUOTE=Andreas;1255430]Kira, der er også Københavnere, som læser med. Du kan få dem til at tro, at Ribe ligger på heden. Men det er forkert; Ribe ligger i marsken!

Ribe ligger for øvrigt heller ikke i Sønderjylland. :stuck_out_tongue:

vh

Andreas[/QUOTE]

For os Kjøwenhavnere er det alt sammen langt ude i det mørke Jylland! :yikes:

:muhaha:

[QUOTE=velfa;1255461]For os Kjøwenhavnere er det alt sammen langt ude i det mørke Jylland! :yikes:

:muhaha:[/QUOTE]

det er det selv for de fleste jyder :tihi:

Puha - fik lige set, hvor langt der faktisk er til Ribe lørdag morgen :uha: :ups:
fy føj - op kl 4 en lørdag morgen og så en 3-3½ timers køretur… godt vi ikke skal køre ud og hjem samme dag!

Tilgengæld har du ikke så meget trafik på den tid af dagen:) Vi plejer at bruge ca 3 timer, hvis vi skal helt til Ribe når vi kører ved 13-14 tiden en fredag eftermiddag:)

Sandt - jeg har før taget turen til Ribe - blev bare lige chokket over distancen igen igen :tihi: især fordi jeg lige skal omkring Marina først og hente hende også :smiley:
Så jeg skal nok regne med mindst 3½ timers køretur sådan en lørdag morgen - det er dælme tidligt at skulle op en lørdag morgen…

Er SÅ glad for, at vi ikke skal køre ud og hjem samme dag, men i stedet kan tjekke ind på et lækkert hotel lørdag aften :smiley:

[QUOTE=PiaB;1255620]Sandt - jeg har før taget turen til Ribe - blev bare lige chokket over distancen igen igen :tihi: især fordi jeg lige skal omkring Marina først og hente hende også :smiley:
Så jeg skal nok regne med mindst 3½ timers køretur sådan en lørdag morgen - det er dælme tidligt at skulle op en lørdag morgen…

Er SÅ glad for, at vi ikke skal køre ud og hjem samme dag, men i stedet kan tjekke ind på et lækkert hotel lørdag aften :D[/QUOTE]

Du får mig til at glæde mig meget over, at vi flyttede til Randers :tihi:

Hver gang jeg er tæt på at pive over de to timer til Ribe, tænker jeg ‘det var værre fra Aalborg’ :stuck_out_tongue:

Edit: Slettet

Hvis nogen mangler et lift fra Sjælland, så sig endelig til :slight_smile: Jeg kører lørdag morgen, bor på showhotel og kører hjem til Sjælland efter udstillingen søndag. Det kunne være rart både med selskab og nogen at dele broen med :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1255620]Sandt - jeg har før taget turen til Ribe - blev bare lige chokket over distancen igen igen :tihi: især fordi jeg lige skal omkring Marina først og hente hende også :smiley:
Så jeg skal nok regne med mindst 3½ timers køretur sådan en lørdag morgen - det er dælme tidligt at skulle op en lørdag morgen…

Er SÅ glad for, at vi ikke skal køre ud og hjem samme dag, men i stedet kan tjekke ind på et lækkert hotel lørdag aften :D[/QUOTE]

åhhhh det er da kun 250 km kedelig motorvej/landevej,

Det gør det ikke helt, da jeg lige skal 20 km nordpå først for at hente Marina :slight_smile: så du skal lige ligge 40 km til :slight_smile:
utroligt hvad man gør for godt selskab :smiley:

[QUOTE=PiaB;1255675]Det gør det ikke helt, da jeg lige skal 20 km nordpå først for at hente Marina :slight_smile: så du skal lige ligge 40 km til :slight_smile:
utroligt hvad man gør for godt selskab :D[/QUOTE]

i det mindste får du en dag ud af det

Så er dommerfordelingen klar

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

Jeg er spændt på at se hvem der har KBS 4 med :?

Tja, den slags oplyses normalt ikke, men vi gør lige en enkelt undtagelse, for det har en mand ved navn Knud Erik Jensen :wink: Han har tilmeldt en KBS fs 09 24 - hvis den er KBL i virkeligheden, såååå skal Dorthe kontaktes ret snart :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg er så glad :smiley:

Lillemanden skal til Zvezdan Memedov lørdag, og det glæder jeg mig rigtig, rigtig meget til :smiley: Søndag hygger han som burpartner til Mingus.

Mingus skal lørdag til Linda Knyova og søndag til Yan Roca Folch :slight_smile: Jeg har gået steward hos de to flere gange, men aldrig selv haft kat til bedømmelse, så det bliver også rigtig spændende.

Har jeg sagt, at jeg glæder mig? :smiley:

[QUOTE=Susanne W;1255840]Tja, den slags oplyses normalt ikke, men vi gør lige en enkelt undtagelse, for det har en mand ved navn Knud Erik Jensen :wink: Han har tilmeldt en KBS fs 09 24 - hvis den er KBL i virkeligheden, såååå skal Dorthe kontaktes ret snart :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

SHIT, det er en fejl, Diamond er KBL fs 09 24 :ups: