Ringsted 16-17/8-08

Jeg synes godt nok at det er tidligt,at der er åbnet for tilmelding,hele 3 mdr. før udstillingen…
Det gør jo at man er nødt til at melde til allerede nu for at være sikker på at få plads…
Tænk på hvor meget der kan ske på 3 mdr…
Jeg synes at det er skruen uden ende,det bliver tidligere og tidligere mht tilmelding og konsekvensen er at rigtig mange melder hurtigt til for at få plads og så bare afmelder igen inden deadline…
Resultatet…??
Udstillinger som kun er halvt besat,med deraf følgende underskud for klubberne og til sidst er de nødt til at hæve gebyrene…

Har du skrevet til Darak og gjort dem opmærksomme på problematikken ?? for det er jo en meget meget reel betragtning som det er vigtigt at belyse

knusere og -pote dask

Jeg ved der er flere der har taget kontakt Til Darak… Men de er ikke de eneste…
Racekatten har også åbnet for tilmeldingen til Sorø I Septemer… -uha

Men Jeg har altså tilmeldt til Ringsted Begge Dage…

Og Jeg kommer med

Leopardettes Calvin, BEN N 24 32, kl 6 AKA Toulouse.

Jeg syntes også at det er vildt tidligt man skal melde til nu, og jeg er også ret sikker på at det er en af grundene til at så mange udebliver.

Men har meldt til Ringsted begge dage.
Vi tager Løvehulens Sunrise og Kafras Maestro.

Det er da helt vildt at der nu også er åbnet til Sorø i september !
Hvad tænker de på [smilie=hate-boid.gif] ???

Jeg har lovet Majbritt P at komme begge dage.
Jeg tror jeg tager Maistro’s søster Mighty Blue med og så måske en lille overraskelse:-))

Ja det er lidt vildt! -uha

Ja det har du nemlig, og kan du så se at få meldt til…
Og hvad er det nu for noget med en lille overraskelse ?? Det har du da vist ikke fortalt noget om.

hey jeg kommer altså også -høhø ,har 3 fiiiiiiiiiiiiiine missekatte med, til ringsted begge dage.

Jeg kommer også begge dage, medbringende: Musplheims Lærke, NFO g, gruppe 5, klasse 9.

En lille forespørgsel til ringsted udstillingen. [bigloony]

Jeg har to Maine Coon kastrater som jeg gerne vil tilmelde, men vil kun med den ene af dagene da jeg ikke ved om kattene har det godt med at være afsted begge dage. -rulleøjne

Hvordan ved jeg hvilken dag jeg skal tilmelde mig?

-sorry Hvis dette er lidt ved siden af emnet…

Det vælger du helt selv, ud fra om du foretrækker lørdag eller søndag :slight_smile:

Det gør det jo også lidt svært at få de helt små med. hvis man næsten skal tilmelde dem før de er født.

[/quote]

Så der bliver altså bedømt Maine Coon kastrater begge dage?

[/quote]

Så der bliver altså bedømt Maine Coon kastrater begge dage?[/quote]

Jeps :slight_smile:

Super - tak for hjælpen! -thumbs

Jeg vil også MEGET gerne tilmelde Ramses og Sethi begge dage - deres første show

MEN - jeg har ikke deres stamtavler endnu… ikke fordi - opdrætter sendte dem selvfølgelig det sekund hun fik dem - men tror i ikke der var fejl i ALLE stamtavler fra hele kuldet og kuldet efter… forkerte køn, forkert fødselsdag, forkert kategori, forkerte navne… ALT var galt…

Så det lykkedes dem at samle dem alle sammen sammen fra alle de nye ejere og sende dem retur for det var den eneste måde hvorpå idioterne i registreringen ville lave dem om… SVINERI hvis i spørger mig - de fjolser i registreringen skulle have lavet dem om gratis OMGÅENDE og sent en flaske vin som undskyldning…

men nej

så nu står jeg pt uden stamtavle på de små for de trækker den i ørerne der hvor de laver dem…

hvad gør jeg ??? for jeg vil gerne snart melde til…

Nu er det jo altså menneskeligt at fejle [bigloony] Selv for en stambogsfører!

Nå, men du kan da sagtens tilmelde alligevel. Der hvor stambogsnr. normalt skal stå skriver du bare: Er søgt

jo da - med en eller 2 - men med 12 ud af 12 ??

men så vil jeg se at få meldt til da…

takker mange gange

FYYYYYYY Mis T

Er du klar over hvor mange stamtavler der bliver lavet -ked og at hvis opdrætter også har lavet en fejl, eller stamtavle sekretæren hos klubben har … Vi skal passe på vores piger der gør et KÆMPE arbejde, mange af dem uden at få en krone for det -sorry -ifryseren Du bliver lige lagt på is hehe